Nouja dat dus... die hashtags en al dat geneuzel. Ik ben er niet voor gemaakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:08 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig geweest, op heke kleine schaal en over totaal iets anders dan mijn gezin en dat viel nog niet mee. Je moet er echt wel tijd insteken, ik wou beslist niet zelf met mijn hoofd op internet (ook niet met stem 😉) maar ook mijn gezin niet, als ik foto's plaatste binnen keek ik altijd aat er op de achtergrond te zien was, je moest de juiste # gebruiken, in elke post een vraag zetten én daar weer op reageren. Dat is dus niks geworden 🤣, cariere mislukt 🤣 Nu heb ik het account nog steeds en mag ik eens iets kleins doen (komende maand mag ik een boek lezen voordat hij uitkomt 🤫) maar vooral voor de leuk.
Wil je zoiets een succes laten zijn dan moet je toch bijna wel elke dag iets op je socials zetten, dat is best een hele verplichting, tenzij iemand er echt zijn of haar inkomen uit heeft, werken kost nou eenmaal tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:08 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig geweest, op heke kleine schaal en over totaal iets anders dan mijn gezin en dat viel nog niet mee. Je moet er echt wel tijd insteken, ik wou beslist niet zelf met mijn hoofd op internet (ook niet met stem 😉) maar ook mijn gezin niet, als ik foto's plaatste binnen keek ik altijd aat er op de achtergrond te zien was, je moest de juiste # gebruiken, in elke post een vraag zetten én daar weer op reageren. Dat is dus niks geworden 🤣, cariere mislukt 🤣 Nu heb ik het account nog steeds en mag ik eens iets kleins doen (komende maand mag ik een boek lezen voordat hij uitkomt 🤫) maar vooral voor de leuk.
Ja in ruil voor een recensie inderdaad. Wat ik deed was over mijn hobby dus iets wat ik naast mijn dagelijkse dingen doe en dan moet je zo bewust zijn met wat je deelt, hoe je deelt dat is mij te veel werk. Laat mij maar gewoon lekker lezen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je zoiets een succes laten zijn dan moet je toch bijna wel elke dag iets op je socials zetten, dat is best een hele verplichting, tenzij iemand er echt zijn of haar inkomen uit heeft, werken kost nou eenmaal tijd
Wel leuk dat je nog weleens iets doet, zoals dat boek lezen, moet je dan ook iets van een recensie geven?
Succes!quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik moet straks iets heel spannends doen. Zit al vol spanning. Pffff. Voor mij even geen influencers met bladiebla, haha. Of nou ja, nu maar hopen dat er niet een influencer in het publiek zit die het gaat posten.
Soms wilde ik wel dat ik het zelfvertrouwen had van sommige influencers. Nou ja, we gaan het zien!
Gaat ongetwijfeld goed!quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik moet straks iets heel spannends doen. Zit al vol spanning. Pffff. Voor mij even geen influencers met bladiebla, haha. Of nou ja, nu maar hopen dat er niet een influencer in het publiek zit die het gaat posten.
Soms wilde ik wel dat ik het zelfvertrouwen had van sommige influencers. Nou ja, we gaan het zien!
Oh dit klinkt spannend, succes!!quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat je voor spannends moest doen en misschien is het inmiddels achter de rug, maar toch succes!quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nah wat fijn! Knap gedaan!quote:Op maandag 4 mei 2026 21:48 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nou, ik ben weer thuis. Ik heb het overleefd, maar belangrijker: het ging supergoed! Soms moet je ook gewoon dingen doen, die een beetje spannend zijn.
Ik had er wel 7 dagen van content van kunnen vullen. Gemiste kans, denk ik!
Als je vraagt im hartjes dan wil ik die wel geven hoor, geef jij mij dan ook een hartje? 🤣quote:Op maandag 4 mei 2026 21:48 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nou, ik ben weer thuis. Ik heb het overleefd, maar belangrijker: het ging supergoed! Soms moet je ook gewoon dingen doen, die een beetje spannend zijn.
Ik had er wel 7 dagen van content van kunnen vullen. Gemiste kans, denk ik!
Ik heb net geleerd dat ik mezelf ook hartjes kan geven! Maar ik geef ze ook met alle liefde weg!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:40 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Als je vraagt im hartjes dan wil ik die wel geven hoor, geef jij mij dan ook een hartje? 🤣
Goed gedaan hoor!
@Danielle jij woont toch in de buurt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:53 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wie zat hier ook al weer in de buurt van Dokkum? Ik bedacht me net dat ik heel vroeger (vorige eeuw) op woensdag wel eens met een boer meeging op de wagen (met paard). Het paard trok dan een schuit langs de trekvaart. Het ritje door de stad vonden wij als kinderen het leukste, want vaak ging het paard dan in draf. Haren in de wind, heerlijk!
Heel goed 😆😆quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat ik mezelf ook hartjes kan geven! Maar ik geef ze ook met alle liefde weg!
Je kan zelfs je huisdier hartjes laten geven!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat ik mezelf ook hartjes kan geven! Maar ik geef ze ook met alle liefde weg!
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:12 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Je kan zelfs je huisdier hartjes laten geven!
Wij zijn naar de kermis geweest. Ik houd daar zelf ook heel erg van.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:06 schreef Donna het volgende:
Zo, heeft iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |