How dare you don’t like me? I’ll make you!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:44 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik ben geen kattenmens (ik ben meer van de honden), maar mijn man is een echte kattenman. En ons kind ook echt een kattenkind. Dus we kochten voor haar een kroelkat. En raad eens bij wie die kat elke nacht lepeltje lepeltje wil liggen?
Gelukkig blijft dat jou bespaardquote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Het is een Maine Coone. Dus ik mag schuiven, dat snap je. Soms heb ik er echt geen zin in en dan liggen we rug aan rug. Oh en aan de andere kant ligt mijn man. Ik voer de kat niet, dus als de kat honger heeft ('s ochtends om 6u) dan gaat hij gewoon boven op hem liggen. En als dat niet werkt, miauwt ie in zijn gezicht (ieuw).
You can run but you can't hidequote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:54 schreef vencodark het volgende:
Die van ons zijn ook Maine Coons!
En vooral Shad Kadet Pretletter is zo’n beest die denkt dat hij je echtgenoot en kind is.![]()
Maar als ik mij omdraai, komt hij gewoon weer terug bij mijn buik of voor mijn gezicht liggen.
Hij mag ‘s nachts niet meer bij ons liggen want hij kiest vooral mij en dan slaap ik slecht.
Gewoon een automatische feeder!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Het is een Maine Coone. Dus ik mag schuiven, dat snap je. Soms heb ik er echt geen zin in en dan liggen we rug aan rug. Oh en aan de andere kant ligt mijn man. Ik voer de kat niet, dus als de kat honger heeft ('s ochtends om 6u) dan gaat hij gewoon boven op hem liggen. En als dat niet werkt, miauwt ie in zijn gezicht (ieuw).
Ja dat is wel handig, katten voelen dat echt aan he.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:30 schreef ZombieQueen het volgende:
Onze kat komt alleen bij mij liggen. Ze moet verder niks van anderen hebben. Behalve mijn schoonmoeder, die is bang voor katten. Springt altijd bij haar op schoot.
En ze zoekt de kinderen op wanneer die ziek worden. Ze kan dat echt voorspellen. Zodra ze bij een kind ligt, zetten wij de kotsbakjes binnen handbereik.
Ik heb een schoonvader die wij ‘de hondenhater’ noemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
How dare you don’t like me? I’ll make you!![]()
Daar zijn ook vaak filmpjes van hè. “My husband/dad/whatever and the cat he didn’t want”.
Ja in september zijn er toen 3 kittens gekomen, maar geen aanrader 🤪 Ze zijn heel lief (als ze slapen) maar de kittentijd was heel pittig. Het was (is) een terrortrio 😆quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent de eerste tijd gewoon lek he, iemand hoeft maar iets te zeggen of vragen en dan ga je weer.
Heb je in 1 keer drie kittens in huis genomen? Ik denk dat wel een grote troost is en heb het overwogen, maar ik denk dat ik nooit zo'n lieverd meer krijg als Tom.
In 2010 hadden we poes Edison, die kwam altijd buiten en is op een dag nooit meer terug gekomen, dat was ook een drama hoor, we hebben nog maanden lang gezocht met de kinderen. Het niet weten wat er gebeurd was was afschuwelijk.
Hier precies andersom 😆quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:49 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb een schoonvader die wij ‘de hondenhater’ noemen.
En dan zie je hem zitten met z’n chihuahua op schoot![]()
![]()
Hij hield écht niet van honden. Toen was dan een rottweiler nog wel leuk, lekker groot, en ze werden allemaal steeds kleiner tot het kleinste formaatje dat er is.
Ik moet trouwens bijna niezen van jullie kattenverhalen. Hondenmens dus, want mega allergisch voor katten
Drie kittens zijn heel druk, maar wel heel leuk! Terrortrioquote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:51 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ja in september zijn er toen 3 kittens gekomen, maar geen aanrader 🤪 Ze zijn heel lief (als ze slapen) maar de kittentijd was heel pittig. Het was (is) een terrortrio 😆
Ik had op een ochtend eerst een van de drie naar de dierenarts gebracht omdat ze een gezwel op de tong had en dat verwijderd moest worden. Daarna ben ik gaan werken en toen ik aangesproken werd door mijn baas (niks ergs hoor) gingen de sluizen open en raar maar waar hij was snel weg 😭😭😄😄
Twee honden in twee weken tijd, hoe heb je dat overleeft? Wat een verlies, ik kan me de rouw helemaal voorstellen, ik heb dat zelf momenteel ook, en schaam me er een beetje voor omdat ik bang ben dat de meeste mensen dat niet begrijpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:26 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja het verliezen van een huisdier is echt ingrijpend.
Toen ik 26 was, verloor ik allebei mijn honden in twee weken tijd. Ik ben echt maanden in de rouw geweest daarvan, die kwam echt hard aan.
Nu net weer aan een pup begonnen en ben alweer zo gek op hem dat ik soms al bang ben voor het verlies ooit.
Sterkte voor iedereen die zijn lieve kat of hond moet missen ⚘️
Niet voor schamen hoor! Ik vind rouwen om een dier zo begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Twee honden in twee weken tijd, hoe heb je dat overleeft? Wat een verlies, ik kan me de rouw helemaal voorstellen, ik heb dat zelf momenteel ook, en schaam me er een beetje voor omdat ik bang ben dat de meeste mensen dat niet begrijpen.
Wat leuk dat je weer een pup hebt, ik hoop dat het je lukt om die angst opzij te zetten en volop te genieten van je beestje.
Ja sommige zullen dat nooit begrijpen maar veel ook wel. Nee dat was niet leuk toen, inmiddels ligt het al jaren achter me en het was mijn eerste ervaring met rouw, waar ik er nu helaas al wat meer ervaring mee heb. Zal voor veel mensen gelden.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Twee honden in twee weken tijd, hoe heb je dat overleeft? Wat een verlies, ik kan me de rouw helemaal voorstellen, ik heb dat zelf momenteel ook, en schaam me er een beetje voor omdat ik bang ben dat de meeste mensen dat niet begrijpen.
Wat leuk dat je weer een pup hebt, ik hoop dat het je lukt om die angst opzij te zetten en volop te genieten van je beestje.
Niet voor schamen hoor! Dieren zijn zo'n groot onderdeel van het gezin.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou is dus geen rol als influencers weggelegdquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:37 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik doe de socials van mijn vrijwilligerswerk. Gisteren daar heen gefietst voor ✨️content✨️ 12 km, 12 km terug. Thuis zou ik er mee bezig... verkeerd, kon er helemaal niks mee. Vandaag er weer heen gefietst, kom ik ook nog in beweging... Alles opnieuw filmen Nu ging het wel goed.
Maar echt wat een kut werk. Ik ben echt niet geschikt voor dit geouwehoer. Thuis alsnog 2 uur bezig geweest...
Uiteindelijk wel een oké-ig reel geworden.
Blijkt het toch nog hard werken te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou is dus geen rol als influencers weggelegd
En ineens heb je zoveel meer begrip voor de influencers, plakt de ene vakantie aan de anderequote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:17 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Blijkt het toch nog hard werken te zijn.
Wel lekker bezig met je fietskilometers!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:37 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik doe de socials van mijn vrijwilligerswerk. Gisteren daar heen gefietst voor ✨️content✨️ 12 km, 12 km terug. Thuis zou ik er mee bezig... verkeerd, kon er helemaal niks mee. Vandaag er weer heen gefietst, kom ik ook nog in beweging... Alles opnieuw filmen Nu ging het wel goed.
Maar echt wat een kut werk. Ik ben echt niet geschikt voor dit geouwehoer. Thuis alsnog 2 uur bezig geweest...
Uiteindelijk wel een oké-ig reel geworden.
Zit wel een kern van waarheid in. Het maken van een echt leuke en goede reel daar gaat best wat tijd en moeite inzitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:17 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Blijkt het toch nog hard werken te zijn.
Ik ben er ook mee bezig geweest, op heke kleine schaal en over totaal iets anders dan mijn gezin en dat viel nog niet mee. Je moet er echt wel tijd insteken, ik wou beslist niet zelf met mijn hoofd op internet (ook niet met stem 😉) maar ook mijn gezin niet, als ik foto's plaatste binnen keek ik altijd aat er op de achtergrond te zien was, je moest de juiste # gebruiken, in elke post een vraag zetten én daar weer op reageren. Dat is dus niks geworden 🤣, cariere mislukt 🤣 Nu heb ik het account nog steeds en mag ik eens iets kleins doen (komende maand mag ik een boek lezen voordat hij uitkomt 🤫) maar vooral voor de leuk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou is dus geen rol als influencers weggelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |