En toch blijven die mensen de straat op gaan met de wetenschap van dat risico. Ik zou het niet durvenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
NetBlocks bevestigt dat het regime nu het internet volledig blokkeert. De laatste keer dat dit gebeurde was in 2019, vlak nadat de blokkade inging schoot het regime circa 1500 betogers dood.
https://en.wikipedia.org/wiki/2019_Internet_blackout_in_Iran
Zuid-Yemen, de schaduwvloot, Oekraïne en Rusland, verder acties tegen Venezuela. Oow Groenland natuurlijk. Zoveel onderwerpen. Nou ja mijn commentator van vandaag kan zo op agedlikemilk, als de VS vannacht aanvalt.quote:
Kan idd allerlei redenen hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Zuid-Yemen, de schaduwvloot, Oekraïne en Rusland, verder acties tegen Venezuela. Oow Groenland natuurlijk. Zoveel onderwerpen. Nou ja mijn commentator van vandaag kan zo op agedlikemilk, als de VS vannacht aanvalt.
Trump en zijn Trump International Law maken dit mogelijk. Een verschrikkelijk regime (in dit geval heb ik het over de VS), maar het feit dat Trump zich nergens iets van aantrekt en dus dreigt dat de VS zich ermee gaat bemoeien als die betogers opnieuw iets wordt aangedaan, is een prettige bijkomstigheid.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En toch blijven die mensen de straat op gaan met de wetenschap van dat risico. Ik zou het niet durven
Mede mogelijk. Tijdens de eerdere protesten werden de demonstranten bij bosjes afgeknald zonder dat extra momentum van een Amerikaanse president met lak aan bepaalde conventies.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Trump en zijn Trump International Law maken dit mogelijk. Een verschrikkelijk regime (in dit geval heb ik het over de VS), maar het feit dat Trump zich nergens iets van aantrekt en dus dreigt dat de VS zich ermee gaat bemoeien als die betogers opnieuw iets wordt aangedaan, is een prettige bijkomstigheid.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Iranian Forces Turn Against Supreme Leader... Then Mass Surrender ERUPTS
Bekijk deze YouTube-videoquote:Iraanse regime 'is nog nooit zo wankel geweest': 'Ayatollahs hebben hun legitimiteit verloren'
Bekijk deze YouTube-videoquote:IRAN REGIME IMPLODES: Elite Mullahs & Relatives PACK BAGS for Europe as Police ABANDON Khamenei!
Ergens wel logisch - het topic over die mevrouw krijgt hier ook meer aandacht. Alles wat met Trump (derangement syndrome) te maken heeft, is rage bait van het hoogste kaliber.quote:
Moet je een boomer zijn om de idioterie van die mafketel te doorzien?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 04:26 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ergens wel logisch - het topic over die mevrouw krijgt hier ook meer aandacht. Alles wat met Trump (derangement syndrome) te maken heeft, is rage bait van het hoogste kaliber.
In Australië is er ‘s avonds bijna altijd wel een programma van de ABC (de Australische NOS), waarbij Trump te kakken wordt gezet. Mijn indruk is dat vooral de boomers hier wel pap van lusten.
Jij hebt het over nazis dus het lijkt me duidelijk wie hier de mafketel is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 04:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je een boomer zijn om de idioterie van die mafketel te doorzien?
Terreur zaaien in je eigen land is nazisme.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 04:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jij hebt het over nazis dus het lijkt me duidelijk wie hier de mafketel is.
Klinkt als Khameneiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 04:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terreur zaaien in je eigen land is nazisme.
Leuk. Dan gaat Israël de aanvallen richting Libanon weer opschalenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 00:03 schreef Perrin het volgende:
Zo te zien vlucht het regime niet naar Moskou maar naar Beiroet.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |