Een paar honderd :´)quote:Op maandag 5 januari 2026 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou een heel land armoede moeten lijden om een paar honderd Groningers?
De stad is de mooiste stad van Nederland. En verder kaal en saai?quote:Op maandag 5 januari 2026 15:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Limburg is geen straf. Je zou maar in Groningen wonen. Buiten de stad Groningen is alles maar kaal en saai.
We zijn nogal uitgebreid de laatste jaren hè, alleen maar groter geworden. En dat dmv onderhandelen met elkaar en toelatingseisen op te stellen waaraan moet worden voldaan.quote:
Ja, In het Metropolitan detention centre.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:36 schreef sp3c het volgende:
anyways
Maduro is in New York aangekomen schijnbaar
Heb er familie wonen, dus kom er wel eens. Groningen is leuk, de rest erg saai vind ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Een paar honderd :´)
[..]
De stad is de mooiste stad van Nederland. En verder kaal en saai?
Hoezo nog nooit in de provincie geweest lol..... Ja, het noordelijke deel is een beetje Friesland achtig. Kale vlaktes. Maar verder niet.
ja I know maar het leek erop alsof iedereen weer was vergeten waar dit topic over gingquote:Op maandag 5 januari 2026 15:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, In het Metropolitan detention centre.
Dat was vanmorgen al bekend. Hij word voorgeleid en zo...en nu gaat die nieuwe president Trump z'n reet likken en dan gaat iedereen verder.
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
3/4e van die claims zijn ongegrond, bovendien zijn het geen helden daar.
Ik kom oorspronkelijk uit het zuiden van de provincie Groningen. En daar heb je ook meer dan genoeg bosgebied.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb er familie wonen, dus kom er wel eens. Groningen is leuk, de rest erg saai vind ik.
Maar Limburg is dan ook een van de mooiste provincies, mooie stadjes en dorpen en landschappelijk ook een stuk mooier. Woon zelf in een heel bosrijke omgeving.
MAGA says what?quote:Op maandag 5 januari 2026 15:42 schreef HSG het volgende:
Ik woon in een vrij land maar ik steun al te graag een dictatuur.
Nee, dat komt simpelweg omdat de EU economische voordelen biedt en talloze subsidies heeft. Daarom willen land graag lid worden, Polen is daar een goed voorbeeld van. Polen heeft economisch baat bij de EU, maar voert cultureel gezien een hele ander beleid. Hongarije en Slowakije precies hetzelfde.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We zijn nogal uitgebreid de laatste jaren hè, alleen maar groter geworden. En dat dmv onderhandelen met elkaar en toelatingseisen op te stellen waaraan moet worden voldaan.
Niet dmv het bezetten en binnenvallen van landen, waar Rusland zo mee bezig is.
Ik woon in een democratische rechtstaat maar ik sta te juichen en te springen wanneer een boze pannenkoek aan de andere kant van de wereld zich niets aantrekt van dat soort woke gewauwel en gewoon doet waar 'ie trek in heeft.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:42 schreef HSG het volgende:
Ik woon in een vrij land maar ik steun al te graag een dictatuur.
laatste uitbreiding was Roemenie 20 jaar geledenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We zijn nogal uitgebreid de laatste jaren hè, alleen maar groter geworden. En dat dmv onderhandelen met elkaar en toelatingseisen op te stellen waaraan moet worden voldaan.
Is het alweer 20 jaar geleden? Wow. De tijd vliegt.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
laatste uitbreiding was Roemenie 20 jaar geleden
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daarom is het tijd voor een islamitisch dictatuur in Nederland.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik woon in een democratische rechtstaat maar ik sta te juichen en te springen wanneer een boze pannenkoek aan de andere kant van de wereld zich niets aantrekt van dat soort woke gewauwel en gewoon doet waar 'ie trek in heeft.
Misschien moet jij je huiswerk eens beter doen, natuurlijk mag niet zomaar elke land zich aansluiten en moet er aan eisen worden voldaan. Staat hier allemaal opgesomd.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Ik zei welke kracht? We hebben in ieder geval niet de kracht om agressie aan onze grenzen te voorkomen en ongewenste instroom in te perken. Ondertussen raken we technisch achter op China dus economische achterstand zal dan ook niet zo lang meer op zich laten wachten.
En die uitbreiding van iedereen die consumeert en niet bijdraagt en daarbij weigert EU-regels na te leven zie ik niet als een positieve toevoeging.
En als je niet weet waar ik het over word het hoog tijd dat je je huiswerk betreffende de laatste jaren nog eens goed doet.
er zijn twee boze pannekoeken de een heet Madurodam en de andere Trumpquote:Op maandag 5 januari 2026 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik woon in een democratische rechtstaat maar ik sta te juichen en te springen wanneer een boze pannenkoek aan de andere kant van de wereld zich niets aantrekt van dat soort woke gewauwel en gewoon doet waar 'ie trek in heeft.
mooiquote:Op maandag 5 januari 2026 15:36 schreef sp3c het volgende:
anyways
Maduro is in New York aangekomen schijnbaar
???quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Daarom is het tijd voor een islamitisch dictatuur in Nederland.
Referenda zijn al een tijdje geleden afgeschaft en waren zeer beperkt.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, je hebt liever een democratie, waarbij we eerst gaan stemmen om te bepalen wat de leider gaat doen?
En Polen en Hongarije komen dat natuurlijk al jaren zonder tegenspraak na!quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien moet jij je huiswerk eens beter doen, natuurlijk mag niet zomaar elke land zich aansluiten en moet er aan eisen worden voldaan. Staat hier allemaal opgesomd.
https://european-union.eu(...)ry/eu-enlargement_nl
Die komt vanzelf wel.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Daarom is het tijd voor een islamitisch dictatuur in Nederland.
Ja maar, we kunnen ze beter maar toelaten, anders verliezen we die landen aan de invloedsfeer van Rusland!quote:Op maandag 5 januari 2026 15:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En Polen en Hongarije komen dat natuurlijk al jaren zonder tegenspraak na!
https://www.bnr.nl/nieuws(...)et-voorrang-te-geven
https://nos.nl/artikel/25(...)chonden-in-hongarije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |