Aaah "Pineapple Face" Noriega...dat waren nog eens tijden. Toen had iedereen nog leuke bijnamen. Tijd om Lard uit de kast te trekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 01:37 schreef Kijkertje het volgende:
Maduro kan sws gewoon dezelfde (strafrechtelijke) immuniteit aanvoeren als staatshoofd die Trump ook toegezegd kreeg van de Supreme Court.
Maduro case will revive legal debate over foreign leader immunity tested in Noriega trial
[ afbeelding ]
En hoe bepaal je of iemand de juiste persoon is?quote:Op maandag 5 januari 2026 21:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Correct, ik ben in principe tegen moord maar als de juiste persoon vermoord word dan kan ik daar achter staan. Mooi hè dat de wereld niet zwart wit is en er ruimte is voor nuance.
Een beetje zoals jullie omtrent censuur, “we zijn tegen censuur, maar als het Russische propaganda betreft……..”
Lui als ik ben vroeg ik het aan Grok:quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:53 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
HUH!? Dame wordt na interview gearresteerd vanwege onzin? Iemand die hier meer van afweet? Wat is het hele verhaal of is dit filmpje gewoon nep?
quote:This occurred on January 3, 2026, in downtown Grand Rapids, Michigan. Jessica Plichta was arrested for obstructing a roadway and failing to obey police orders during a protest against U.S. military actions in Venezuela, including the capture of President Nicolás Maduro. She was released after about three hours.
Goh, ik dacht dat vrijheid van meningsuiting in de EU dood was, maar in de VS springlevend. En dan blijven er een aantal hier de Temu-dictator nog steeds verdedigen. Bijzonderquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lui als ik ben vroeg ik het aan Grok:
[..]
Ja maar ze stond op de weg en die is bestemd voor de heilige autos!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat vrijheid van meningsuiting in de EU dood was, maar in de VS springlevend. En dan blijven er een aantal hier de Temu-dictator nog steeds verdedigen. Bijzonder
Zullen we het aan de baas hier vragen?quote:Wat is het punt dat we mogen spreken over fascisme en dictators enzo? Of is dat pas wanneer er iemand anders dan Trump aan de macht is?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar ze stond op de weg en die is bestemd voor de heilige autos!
Zou leopards eating faces ook opgaan voor presidenten en vice-presidenten?quote:JD Vance attacks Europe over free speech and migration
He alleged European Union "commissars" were suppressing free speech, blamed the continent for mass migration, and accused its leaders of retreating from "some of its most fundamental values".
Ik heb 't gevoel dat ik het antwoord al weetquote:Zullen we het aan de baas hier vragen?
VVMU is in hun ogen niks mis mee, zolang het maar de juiste mening is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:10 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
Zou leopards eating faces ook opgaan voor presidenten en vice-presidenten?
[..]
Ik heb 't gevoel dat ik het antwoord al weet![]()
Haha dit zijn filmpjes die je voorheen alleen uit Rusland zag komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:53 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
HUH!? Dame wordt na interview gearresteerd vanwege onzin? Iemand die hier meer van afweet? Wat is het hele verhaal of is dit filmpje gewoon nep?
Ik blijf het bijzonder vinden. Je mag in NWS ongestoord je vreemdelingenhaat blijven spuien vanuit de onderbuik maar iets benoemen met een bepaald woord is een brug te ver.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar ze stond op de weg en die is bestemd voor de heilige autos!
[..]
Zullen we het aan de baas hier vragen?
Ik vind die beschuldigingen van antisemitisme, als je niet hard genoeg meehuilt met de wolven in het bos, ook altijd zo aardig overkomen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden. Je mag in NWS ongestoord je vreemdelingenhaat blijven spuien vanuit de onderbuik maar iets benoemen met een bepaald woord is een brug te ver.
Dat vind ik bijzonder.
Is er ook een link naar de oorspronkelijke post?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:00 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Trump: "Change is coming. Big Change"
Nou nou, de wannabeedictator heeft plannen een volledige dictator te worden.
Dit plan is dus flink de democratie en vrije meningsuiting uithollen.
Neem die dorpsgek serieus. Dat is de les met Adolf Hitler
Trump heeft heuse plannen de democratie en vrije meningsuiting uit te hollen..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat vrijheid van meningsuiting in de EU dood was, maar in de VS springlevend. En dan blijven er een aantal hier de Temu-dictator nog steeds verdedigen. Bijzonder
Wat is het punt dat we mogen spreken over fascisme en dictators enzo? Of is dat pas wanneer er iemand anders dan Trump aan de macht is?
Goeie vraag... Iemand weet hoe die link te vinden ?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is er ook een link naar de oorspronkelijke post?
Overal, behalve op Fok natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Trump heeft heuse plannen de democratie en vrije meningsuiting uit te hollen..
Big change is coming, schrijft hij...
Binnenlort kunnen we hem met recht neofascist noemen
Trump post normaal op TruthSocial en daar heeft hij een profielafbeelding met zijn gezicht met de Amerikaanse vlag erin. Ik heb 't gevoel (de hoop?) dat dit niet echt is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:00 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
ahhhh misschien toch een vervalsing .quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Trump post normaal op TruthSocial en daar heeft hij een profielafbeelding met zijn gezicht met de Amerikaanse vlag erin. Ik heb 't gevoel (de hoop?) dat dit niet echt is.
Dat is het einde van de NAVO zoals we die kennen. Het belangrijkste navoland die een ander navoland aanvalt, grondgebied bezet en annexeert.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:14 schreef Toby56 het volgende:
Wat wel echt is, dat Groenland de volgende zal zijn.
https://edition.cnn.com/2(...)a-tapper-digvid-vrtc
Ik denk ook niet dat het echt is...maar het feit dat er alleen al getwijfeld wordt of het echt is, is al te waanzinnig voor woorden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Trump post normaal op TruthSocial en daar heeft hij een profielafbeelding met zijn gezicht met de Amerikaanse vlag erin. Ik heb 't gevoel (de hoop?) dat dit niet echt is.
Lijkt fake te zijn. Kan het nergens terugvinden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:00 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Welke legerleiding gaat adviseren op meerdere plaatsen tegelijk een front te openen? En wat kost dat ongeveer, afgezien van reputatieschade (die hem koud laat) en levensverlies (losers and suckers, what was in that for them) aan harde dollars? Geld en olie, voor Trump en verwanten, dat is Trumpisme, dat is MAGA, dat is het enige dat bij Trump leidend is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:14 schreef Toby56 het volgende:
Wat wel echt is, dat Groenland de volgende zal zijn.
https://edition.cnn.com/2(...)a-tapper-digvid-vrtc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |