Jullie snappen het idee. Dan kunnen we ons nu weer een week lang gaan verwonderen over wie er wel en niet sneuvelen in dit mijnenveld.quote:The 2026 PDC Qualifying Schools will be held from January 5-11, with simultaneous events taking place in Milton Keynes and Kalkar.
The PDC Qualifying Schools provide any darts player aged 16 and above (on January 4 2026) the opportunity to win a two-year PDC Tour Card to compete alongside the sport’s biggest stars on the professional circuit.
Qualifying School will see players competing at venues in the UK and Germany simultaneously across the three-day First Stage and four-day Final Stage.
UK Qualifying School will take place at Milton Keynes’ Marshall Arena, with Wunderland Kalkar in Germany playing host to European Qualifying School.
First Stage will be held across three days from January 5-7, before the four-day Final Stage - featuring 128 players at each venue – is held from January 8-11 as players bid to win Tour Cards to join the PDC ProTour.
Each day of First Stage at each venue will see the last 16 players progress to Final Stage, alongside any invited players who are exempt through to Final Stage, with the remaining places up to 128 players coming from a First Stage Ranking List.
In addition, during Final Stage the First Stage Ranking List will then be used to top up the field to 128 players for each day, replacing any Tour Card Winners or other withdrawals. This will then allow points to be awarded from the Last 128 onwards (other than to players with a Bye should the field not be able to be restored to 128 players).
Players from the UK, Republic of Ireland and Gibraltar will compete in the UK Qualifying School, with players from all other European nations competing in the European Qualifying School. Players from other nations may choose in which Qualifying School to compete.
Players who lose their Tour Card at the end of 2025 be exempt through to Final Stage in either the UK or European Qualifying School (entry is still required).
They will be joined at Final Stage by players in the top 16 from the respective 2025 Winmau Challenge Tour and Development Tour Rankings who do not already have Tour Cards for 2026, who receive free entry.
The top eight players from the final 2025 Women's Series Rankings and 2025 PDC Nordic & Baltic Tour Ranking will also be invited to compete in First Stage of Qualifying School at no cost.
The winners of the PDC's 2025 Affiliate Tour will be exempt through to Final Stage, but must still enter Qualifying School as normal.
In addition, players who lose their Tour Card at the end of 2025 will be permitted to opt to play only Winmau Challenge Tour events in 2026, but must pay the Q School entry fee and then inform the PDC in writing of their intentions.
Ik snap oprecht niet hoe mensen zo kunnen schrijven en dan denken ja dit is goed genoeg dit zet ik op de socials dat snap ik echt niet en dat heeft niks te maken met dat niet iedereen de taal even goed beheerst want dat kan gewoon gebeuren natuurlijk maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om in elk geval de zinnen een klein beetje samenhangend te maken nou bedankt voor het lezen en iedereen bedankt en de sponsoren ookquote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef The_Undertone het volgende:
Mario ontsnapt, zijn vrouwtje heeft nog cursussen creatief schrijven te gaan:
[ x ]
Wat is dit voor onsamenhangend gebrabbel.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef The_Undertone het volgende:
Mario ontsnapt, zijn vrouwtje heeft nog cursussen creatief schrijven te gaan:
[ x ]
Vlaamsquote:Op zondag 4 januari 2026 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is dit voor onsamenhangend gebrabbel.
Van wat ik lees denk ik dat zolang de boekingen voor demonstratietoernooien goed blijven lopen bij Lewis (en een tour card daarvoor problemen oplevert) we hem niet terugzien.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:47 schreef Wertha het volgende:
Naar verluid geen Adrian Lewis. Wel Steve Beaton met als doel toegang tot de Challenge Tour.
Op het gevaar af om als elitair bestempeld te worden, maar je overschat schromelijk de gemiddelde intelligentie op deze aardkloot.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet hoe mensen zo kunnen schrijven en dan denken ja dit is goed genoeg dit zet ik op de socials dat snap ik echt niet en dat heeft niks te maken met dat niet iedereen de taal even goed beheerst want dat kan gewoon gebeuren natuurlijk maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om in elk geval de zinnen een klein beetje samenhangend te maken nou bedankt voor het lezen en iedereen bedankt en de sponsoren ook
Omdat ze weinig opleiding hebben genoten wellicht? Dat is de kracht (lees: het gevaar) van social media.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet hoe mensen zo kunnen schrijven en dan denken ja dit is goed genoeg dit zet ik op de socials dat snap ik echt niet en dat heeft niks te maken met dat niet iedereen de taal even goed beheerst want dat kan gewoon gebeuren natuurlijk maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om in elk geval de zinnen een klein beetje samenhangend te maken nou bedankt voor het lezen en iedereen bedankt en de sponsoren ook
Wat is jouw kracht?quote:Op zondag 4 januari 2026 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ze weinig opleiding hebben genoten wellicht? Dat is de kracht (lees: het gevaar) van social media.
Hier missen smileys.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje bestaat dat nog..quote:
Klaasen is automatisch geplaatst voor de 2e ronde als ex-tourcardhouderquote:Op zondag 4 januari 2026 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie Jelle er niet tussen staan. Paul Kalashnikov wel
Oh ja tuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klaasen is automatisch geplaatst voor de 2e ronde als ex-tourcardhouder
Jan Boelenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:38 schreef Szura het volgende:
Favoriet van @:de_boswachter:
Bauerdick, Daniel
Och schattekequote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Afbreukrisico te groot denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van wat ik lees denk ik dat zolang de boekingen voor demonstratietoernooien goed blijven lopen bij Lewis (en een tour card daarvoor problemen oplevert) we hem niet terugzien.
Staat die lijst toevallig ook al ergens?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klaasen is automatisch geplaatst voor de 2e ronde als ex-tourcardhouder
Staan godsamme 3 Stijn's in.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.dartsatlas.com/tournaments/vlac45ittrYp/groups
@:wimderon @:de_boswachter
Ja via de PDC-homepagequote:Op zondag 4 januari 2026 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat die lijst toevallig ook al ergens?
Bedankt.quote:
quote:2026 PDC Qualifying Schools
UK Final Stage Exempt Players
Ted Evetts
Mervyn King
Jack Tweddell
Sam Spivey
Scott Waites
Scott Campbell
Carl Sneyd
Graham Hall
Lee Cocks
Joe Hunt
Charlie Manby
Ryan Branley
James Beeton
Jenson Walker
Patrik Williams
Nathan Potter
Henry Coates
Tyler Thorpe
Fallon Sherrock
Devon Petersen
Darren Beveridge
Steve Lennon
Matthew Dennant
Dylan Slevin
Adam Hunt
Jim Williams
Rhys Griffin
Robert Grundy
Nathan Rafferty
William Borland
Brett Claydon
George Killington
Stephen Burton
EU Final Stage Exempt Players
Michael Unterbuchner
Alexander Merkx
Danny van Trijp
Jamai van den Herik
Jurjen van der Velde
Adam Gawlas
Jannis Barkhausen
Adam Sevada
Jesus Salate
Ben Robb
Tomoya Goto
Andreas Harrysson
Levy Frauenfelder
Bradly Roes
Chris Landman
Florian Hempel
Andy Baetens
Jose de Sousa
Patrick Geeraets
Jitse Van der Wal
Radek Szaganski
Jelle Klaasen
Martijn Dragt
Danny Lauby
Benjamin Reus
Michele Turetta
Mario Vandenbogaerde
Matt Campbell
Stijn NU aan het bord allen. Hij heeft onze support hard nodig. Eerste wedstrijd al verloren en nu ook 1-0 achter.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.dartsatlas.com/tournaments/vlac45ittrYp/groups
@:wimderon @:de_boswachter
Sta niet ontspannen te gooien maatje😞quote:Op zondag 4 januari 2026 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
BASTIAANED
Smijt even een 180 na dikke achterstand en gooit dubbel 18 direct uit. Stijn laat 3 matchpijlen onbenut.
Ai
Druk van de Premjur Liek?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sta niet ontspannen te gooien maatje😞
43 minuten voor 3 legs.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
https://recap.dartconnect.com/matches/695a5b76d4dde88a6a1fc2dd
11 gemiddeld, stond wel lekker te gooien eigenlijk @:wimderon
Ach, Stijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
BASTIAANED
Smijt even een 180 na dikke achterstand en gooit dubbel 18 direct uit. Stijn laat 3 matchpijlen onbenut.
Ai
Met dartsen moet je je hersenen thuis laten. Come on laat gaan maat.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je mijn hersenen aan de wetenschap doneert, ben je nog 20 jaar zoet
Met zijn huidige niveau zou hij geen kaart halen, dat zal de voornaamste reden zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van wat ik lees denk ik dat zolang de boekingen voor demonstratietoernooien goed blijven lopen bij Lewis (en een tour card daarvoor problemen oplevert) we hem niet terugzien.
Je hebt ook darters die hebben niet eens iets om thuis te laten.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dartsen moet je je hersenen thuis laten. Come on laat gaan maat.
Eerste 3 in een poule van 6 meestalquote:Op zondag 4 januari 2026 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste hoeveel gaan door @:alaphilippe_ ?
Bandwagon komt voorzichtig op toeren.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
Stijn pakt z’n eerste overwinning allen! Tijd voor een FOK! badge op je shirt
Blijven donerenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
Stijn pakt z’n eerste overwinning allen! Tijd voor een FOK! badge op je shirt
Waar volg je dit? scorebord journalistiek via die link neem ik aan?quote:Op zondag 4 januari 2026 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
79.11 gemiddeld voor ONZE Stijn en een tweede overwinning in de poule. Moet nu echt alles op alles zetten om ook de laatste wedstrijd te winnen! Speelt zometeen tegen de koploper, maar die kan hij hebben.
Net gepost:quote:Op zondag 4 januari 2026 16:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waar volg je dit? scorebord journalistiek via die link neem ik aan?
quote:Aalders, Danio
Achten, Hans
Atellinghusen, Justin
Balfoort, Ronald
Balsamo, Angelo
Bekema, Jeffrey
Blom, Danny
Boelen, Jan
Bottenberg, Jarno
Brouwer, Johann
Collet, Larry
De Lange, Bert
De Zwaan, Jeffrey
Dees, Stefan
Dekker, Patrick
Elzinga, Luitsen
Hauser, Dylan
Heijnen, Pedro
Hendriks, Jerry
Hendriks, Jimmy
Hendriks, Raoul
Hessink, Rick
Hijmans, Nick
Jansen, Danny
Janssen, Leon
Kalashnikov, Paul
Kamphuis, Alwin
Kamphuis, Vincent
Keen, Jeffrey
Khan, Sarwar
Konterman, Arjan
Kosters, Stef
Lap, Sietse
Looijen, Arno
Maat, Patrick
Maessen, Cas
Marijs, Michael
Meulenkamp, Ron
Michiels, Michel
Moinat, Lars
Mol, Damian
Moreira, Stevie
Mos, Alex
Mossou, Maikel
Otter, Marcel
Pater, Berry
Plooy, Michael
Proosten, Davy
Ramnath, Vinay
Robbe, Mario
Roelofs, Owen
Schenk, Ziggy
Schlaghecke, Mark
Schoenmakers, Martijn
Schroder, Stefan
Snel, Dairon
Sparidaans, Jeffrey
Spitse, Joey
Steinbach, Kendji
Stoeten, Michael
Straver, Dustin
Tempelaars, Wessel
Ten Hagen, Thijs
Terschegget, Iwan
Tibbe, Gerko
Ulrich, Ricardo
Van Bergen, Dennis
Van de Ven, Michael
Van Doorn, Dennis
Van Gelder, Bastiaan
Van de Ven, Willem
Van den Berg, Loek
Van den Broek, Jordy
Veenhof, Tonny
Verberk, Maikel
Vetjens, Damian
Vleghert, Marc
Vowinkel, Jorden
De Jong, Shane
Te Hennepe, Lorenzo
Van Belkom, Sean
Van Dijk, Wes
Van Kalkeren, Douwe
Van Klaveren, DJ
Van Leuven, Noa-Lynn
Van Schie, Jimmy
Van Trijp, Wesley
Van Velzen, Keanu
Van den Broek, Peter
Van der Ende, Dennis
Van der Meijden, Gilbert
Van der Pluijn, Kevin
Van der Velden, Bradley
Van der Velden, Justin
Merkx, Alexander
Van Trijp, Danny
Van den Herik, Jamai
Van der Velde, Jurjen
Frauenfelder, Levy
Roes, Bradly
Landman, Chris
Geeraets, Patrick
Van der Wal, Jitse
Klaasen, Jelle
Dragt, Martijn
"die link"quote:Op zondag 4 januari 2026 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net gepost:
https://www.dartsatlas.com/tournaments/vlac45ittrYp/live_groups
Altijd lekker om na de wedstrijd tegen je tegenstander te zeggen eigenlijk had je geen kans bohhhquote:Op zondag 4 januari 2026 16:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Twee darts maatje
T17 D20
Maar Jw is een goede jongen. Kan lekker smijten
Wikipediagodquote:Op zondag 4 januari 2026 16:47 schreef wimderon het volgende:
Boh, hij is terug na enkele jaren afwezigheid @:Mani89
[ afbeelding ]
En ViaPlay uiteraardquote:Op zondag 4 januari 2026 16:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
"die link"![]()
Maar je kwam zo levendig over dat ik even dacht dat je een live feed had oid
https://www.dartsatlas.com/matches/EWP6LDqcSGCnquote:Op zondag 4 januari 2026 17:38 schreef de_boswachter het volgende:
Link werkt nu niet meer voor livescores
Kwartfinale gewonnen. Netjes.quote:Op zondag 4 januari 2026 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.dartsatlas.com/matches/EWP6LDqcSGCn
2x 96 scorend in de knock out lekker jaaaaquote:Op zondag 4 januari 2026 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Schroeier @:alaphilippe_ naar de halve finale. Pooooooooooh.
Lekker maatquote:Op zondag 4 januari 2026 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2x 96 scorend in de knock out lekker jaaaa
Is Kristiaan al aan het sidderen en beven voor zijn angstgegner in de finale?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Derde leg deed ‘t m, weet Geersje zelf ook wel.
Het is die dekselse Bastiaan waar we een antwoord op moeten vinden.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is Kristiaan al aan het sidderen en beven voor zijn angstgegner in de finale?
Van Peer niet in de lijstquote:Op zondag 4 januari 2026 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedankt.
https://www.pdc.tv/news/2(...)ol-entries-confirmed
[..]
Disco Inferno❤quote:Op zondag 4 januari 2026 18:21 schreef The_Undertone het volgende:
Is "Pocket Wade" eigenlijk een artiestennaam of hoe moet ik dat zien?
Snel naar huis voor Die Promi Darts WM!quote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Helaas. Nu lekker broodje frikandel eten (met chilisaus) en aanpappen met Shirley Haasnoot maat. Goede avund.
Broodje frikandel. Alsof het WK nog gewoon bezig is BOHquote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Helaas. Nu lekker broodje frikandel eten (met chilisaus) en aanpappen met Shirley Haasnoot maat. Goede avund.
Gewoon bordje kopen man, effe langs een dartsshop en je laten adviseren over pijltjes. Kost toch geen drol.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:51 schreef Wertha het volgende:
Ik heb een oud-collega gebeld om bij hem thuis eens wat pijltjes te proberen. Het is aan het kriebelen, maar heb ook al sinds 2011 niet meer gespeeld. Maar eens vanaf nul beginnen en kijken of ik weer eens dartspullen in huis haal.
Dat zeg ik al een paar jaar in januari, maar nu moet het echt weer een keer gaan gebeuren. Heb vroeger wel veel gegooid, maar laatste jaren weinig meer.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:51 schreef Wertha het volgende:
Ik heb een oud-collega gebeld om bij hem thuis eens wat pijltjes te proberen. Het is aan het kriebelen, maar heb ook al sinds 2011 niet meer gespeeld. Maar eens vanaf nul beginnen en kijken of ik weer eens dartspullen in huis haal.
Even bij een hobbyist met een pijlenverzameling proberen kan geen kwaad.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon bordje kopen man, effe langs een dartsshop en je laten adviseren over pijltjes. Kost toch geen drol.
Bij mij is het vrij geruisloos gestopt. Speelde tot in de loop van 2011 met studievrienden, maar ieder is - zoals dat gaat - zijn eigen weg gegaan en zo hield het op. In mijn vriendengroep werd er vooral gegamed. Belachelijk veel gedaan ook, dus ik kreeg mijn tijd toen wel om. Gamen is nu allemaal wel een beetje klaar als 30+'ers en een aantal van onze jongens die vol in het gezinsleven zitten. Ik ben alleenstaand en heb nu alle tijd en ruimte om iets 'nieuws' te gaan doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een paar jaar in januari, maar nu moet het echt weer een keer gaan gebeuren. Heb vroeger wel veel gegooid, maar laatste jaren weinig meer.
Merk wel dat je het nooit echt verleert als je voorheen veel hebt gespeeld. Beetje afstemmen weer maar zeker de triples pak je toch vrij makkelijk weer op. Dubbels vaak wel ander verhaal lol
De constantheid is wat je snel verleerd. Ik kan nog steeds 15 darters gooien om daarna 6 beurten nodig te hebben op een dubbel om daarna weer een hoge finish te gooien etc.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een paar jaar in januari, maar nu moet het echt weer een keer gaan gebeuren. Heb vroeger wel veel gegooid, maar laatste jaren weinig meer.
Merk wel dat je het nooit echt verleert als je voorheen veel hebt gespeeld. Beetje afstemmen weer maar zeker de triples pak je toch vrij makkelijk weer op. Dubbels vaak wel ander verhaal lol
GETROUWEDquote:Op zondag 4 januari 2026 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De constantheid is wat je snel verleerd. Ik kan nog steeds 15 darters gooien om daarna 6 beurten nodig te hebben op een dubbel om daarna weer een hoge finish te gooien etc.
Vroegah waren het strakke legs. Tegenwoordig nog af en toe, maar ik train nooit meer, geen toernooien ook etc dusja dan kun je ook niet veel verwachten. Desondanks alweer 5 x 180 dit seizoen genot.
Ja, dit.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De constantheid is wat je snel verleerd. Ik kan nog steeds 15 darters gooien om daarna 6 beurten nodig te hebben op een dubbel om daarna weer een hoge finish te gooien etc.
Vroegah waren het strakke legs. Tegenwoordig nog af en toe, maar ik train nooit meer, geen toernooien ook etc dusja dan kun je ook niet veel verwachten. Desondanks alweer 5 x 180 dit seizoen genot.
Leuk lijstje, ben zelf ook nog even op zoek gegaan naar wat exoten die de tour moet missen in 2026.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verder onder meer afwezig, van wat we regelmatig bij Modus hebben gezien of afgelopen jaren op pro tour of CT actief waren: Jamie Lewis, Kurt Parry, Gary Stone, Conan Whitehead (won nog bijna een tourcard 2 jaar geleden), Ross Montgomery, James Wilson, Darren Webster, Jim McEwan, Reece Robinson, Jason Heaver, Carl Wilkinson, Peter Jacques, Adam Mould, Rene Eidams, Thomas Junghans, Patrik Kovacs, het zwijntje, Derk Telnekes, Edwin Torbjornsson, Corne Groeneveld
https://justinvantergouw.nl/quote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Leuk lijstje, ben zelf ook nog even op zoek gegaan naar wat exoten die de tour moet missen in 2026.
Christian Perez met z'n visum, Cameron Carolissen, Josh Peen, Stowe Buntz, Boris Koltsov vlaggetje, Jacob Taylor, Modus kampioen en Lakeside finalist Jeff Smith, Richard McKee, kunstgebit Raymond Smith, Daniel Larsson ondanks free entry, Kristiaan de Boer gooit liever met Stijn, Legends week champion Richie Howson, Leonard Gates, 5 voudig modus weekwinnaar Steve West, Alec Spellman, Jon Worsley, Mareno Michels, Nico Blum, Robert nee schudden Thornton, en de immer arrogante Neil Duff
quote:Op zondag 4 januari 2026 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon bordje kopen man, effe langs een dartsshop en je laten adviseren over pijltjes. Kost toch geen drol.
Dat leest niet helemaal ok weg maat.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Beste knappe vriendin heeft hij.
vind hier toch een mooi voorbeeld van "golddigger"
Zonder het geld had kebabzwijn schijn van kans bij haar
[ afbeelding ]
paar woorden vergetenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat leest niet helemaal ok weg maat.
Aangepastquote:Op zondag 4 januari 2026 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat leest niet helemaal ok weg maat.
71 gemiddeld, weer prima. Zeker omdat die poulefase om te janken was. Achtste en kwartfinale was uitstekend smijten.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Schroeier @:alaphilippe_ naar de halve finale. Pooooooooooh.
Lekker gedronken vandaag? En met de auto naar huis zekerquote:Op zondag 4 januari 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Negeer mijn bovenstaande posts verkeerde topic
Hoe zou het met Prakash Jiwa gaan?quote:Op maandag 5 januari 2026 03:06 schreef Stoner12 het volgende:
Lee Palfreyman 49 jaar geworden, Q-School waardig nieuwsbericht.
Vol schaamte in de anonimiteit zijn schuld aan het afbetalen als magazijnmanager.quote:Op maandag 5 januari 2026 03:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe zou het met Prakash Jiwa gaan?
Leuke website voor als je systeemplafonds wil op kantoor, je kan er alleen niks bestellenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://justinvantergouw.nl/
"Knap"quote:Op zondag 4 januari 2026 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn vriendin is best knap, vind ik. Ik vraag me af of Littler bij haar een kans had gehad zonder zijn geld. Een schoolvoorbeeld van een "golddigger".
Voor nummer 4 heb ik nog wel een aanrader voor de playlist:quote:Op maandag 5 januari 2026 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stukje tips richting de mensuh
[ x ]
Here fishy fishyquote:Op maandag 5 januari 2026 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
Broekje alweer bijna op enkelhoogte.
BDO niveauquote:Op maandag 5 januari 2026 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er moest een nieuwe loting gebeuren bij de EU Q-School, want ze waren iemand vergeten bij de eerste loting (lol).
MADzenuwachtig hoe het Sjerry is afgelopen!quote:Op maandag 5 januari 2026 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Livescores blijven op sommige borden hangen
Duurde nog lang dan.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanaf nu ben ik 100% tegen Liam Maendl-Lawrance. Nooit leverend.
Neemt z’n sport ook niet serieus als hij om de dag naar Hilversum is gaan rijden voor een paar uurtje Viaplee ipv non-stop te trainen. Weg met die kneus.quote:
Weer een jaartje roepen dat je voor q school gaat maar tot n paar dagen voor q school bij Viaplay blijven zittenquote:
Tegen de gigant Steven Strobbe. Wie kent m nietquote:Op maandag 5 januari 2026 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ron heb 9 matchpijlen nodig maar wint ‘m wel met 5-4
Kevin vd Pluijm heeft reeds 41,1 laten noterenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:23 schreef The_Undertone het volgende:
Stanislaw Wiszowaty voorlopig het laagste gemiddelde met 42.7, zal normaal wel nog iemand onder de 40 gaan...
Is wsl weer met stoelen gaan gooienquote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
Scores komen ook niet goed door, Patje 'Pitbull' Bulen doet al 15 minuten over een 135-finish.
Kameraad. Is het een Duitser?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Kameraad vd Ven wint zn eerste potje hoppa
Peerkequote:Op maandag 5 januari 2026 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Zwaan nu tegen deze man, bij enkelen hier ongetwijfeld bekend [ afbeelding ]
lol, daar gaan gewoon hele beurten buiten het bord. (niet op een dubbel gemiktquote:Op maandag 5 januari 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elders gooit iemand een leg van 7 gemiddeld
[ x ]
Nostra vraag is gelijk binnenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Misselke - Schroeder
32 vs 37 gemiddeld na 5 legs.
Gelukkig nu 87 gemiddeld tegen zijn Superleague-koppelmaat.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Straver nu zo @:alaphilippe_
Eerste wedstrijd viel niet mee van ‘m
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig nu 87 gemiddeld tegen zijn Superleague-koppelmaat.Zijn dat dan jouw teamgenoten of hoe zit dat precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Super League is gewoon 'landelijke teamcompetitie'. Iedere paar zaterdagen.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn dat dan jouw teamgenoten of hoe zit dat precies?
Ik hoop dat NAC degradeert.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjoerd Mossou ook met een sterk begin
Wij gooien op donderdag genot. Wij werken niet op vrijdag allen. Stukje parttimequote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Super League is gewoon 'landelijke teamcompetitie'. Iedere paar zaterdagen.
Onze teamcompetitie in de regio is op doordeweekse dagen. Meestal vrijdag, maar je hebt sadisten die op donderdag spelen. En ik gooi met Stravert in Voorschoten, zit daar al langer dan hem. Lorenzo zit bij een team in Leiden.
De menselijke maat is terug.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:31 schreef The_Undertone het volgende:
Dus Patrick Maat klopt in ronde 1 Cristo Reyes en in ronde 2 Kciuk. Dan ben je wel op de afspraak.
Deze eerste dagen zijn er zoveel namen, dat je gewoon even bij 'Leaderboard' moet kijken om te zien wie er average-wise goed in zittenquote:
Coulson en McGuirk is toch het enige interessante hieraan?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Steve Beaton, Arron Monk, John Henderson, Derek Coulson, Simon Stevenson, Shane McKurk, Jamie Hughes oa naar de laatste ronde in de UK
Coulson hoeft voor mij ook niet zo. Maar goed hij heeft het wel in zich als ie zn Modus-vorm kan meenemenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Coulson en McGuirk is toch het enige interessante hieraan?
Sterker nog: de rest valt in de categorie liever niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Coulson en McGuirk is toch het enige interessante hieraan?
Als je keer op keer op de MODUS extreem strakke groepsfases kunt afleveren, ben je van harte welkom op de Tour.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Coulson hoeft voor mij ook niet zo. Maar goed hij heeft het wel in zich als ie zn Modus-vorm kan meenemen
Zou na Ross Montgomery de oudste speler zijn die een tourkaart wint via Q School denk ik?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je keer op keer op de MODUS extreem strakke groepsfases kunt afleveren, ben je van harte welkom op de Tour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Premier League is uit. Niet dat we gaan kijken, maar puur om te weten wie er door de mentale trechter gaan.
Vrij logische opstelling dit keer. Over Bunting kun je discussiëren gezien zn vorm vorig jaar maar er is niet echt iemand die keihard genaaid wordt hierdoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
De nieuwe Premier League is uit. Niet dat we gaan kijken, maar puur om te weten wie er door de mentale trechter gaan.
Wij gaan met een paar collega's kijken in AntwerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stukje sociale druk.
De juichaapjes zijn ziedend omdat Aspinall er nu niet in zit.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vrij logische opstelling dit keer. Over Bunting kun je discussiëren gezien zn vorm vorig jaar maar er is niet echt iemand die keihard genaaid wordt hierdoor.
Ik zou me toch in mijn hemd gezet voelen als ik Danny Noppert, James Wade of Nathan Aspinall was.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vrij logische opstelling dit keer. Over Bunting kun je discussiëren gezien zn vorm vorig jaar maar er is niet echt iemand die keihard genaaid wordt hierdoor.
Het is een invitatietoernooi, het slaat nergens op om te denken dat je ergens recht op hebt.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:59 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ik zou me toch in mijn hemd gezet voelen als ik Danny Noppert, James Wade of Nathan Aspinall was.
Noppert: vier halve finales op majors.+ halve finale WcoD + één ET-finale.
Wade: twee majorfinales + vier halve finales op de ET + één PC
Aspinall: één majorfinale + drie ET's + twee PC-finales.
Bunting: één halve finale op een major, twee ET's + twee PC's (+ laatste in de PL vorig jaar)
Maar daarom mogen we er nog wel wat van vinden.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is een invitatietoernooi, het slaat nergens op om te denken dat je ergens recht op hebt.
Waarom zou je er wat van moeten vinden. Ondanks dat het lucratieve shit is, is de Premier League vooral een omgekeerde wasstraat. Je gaat er schoon in, en komt er smerig uit.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:05 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Maar daarom mogen we er nog wel wat van vinden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 januari 2026 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor nummer 4 heb ik nog wel een aanrader voor de playlist:
Our Mutual Friend als walk on song zou geniaal zijnquote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat Massimo Dante een tourkaart winnen aub en dat ie dan opkomt met iets van The Divine Comedy
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elders gooit iemand een leg van 7 gemiddeld
[ x ]
Absoluut niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pratnemer gaat ook wel aardig. Moeten we daar nou blij mee zijn, @:wimderon ?
Stage 1 zegt allemaal niks johquote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pratnemer gaat ook wel aardig. Moeten we daar nou blij mee zijn, @:wimderon ?
Ja daar ben ik ook wel klaar mee.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sietse Lap ook behoorlijk op de brommer. Die Tourkaart gaat er komen. De tijd dat we alleen maar naamgrapjes maken is voorbij.
Dit valt wel onder vals spelen.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij gooien op donderdag genot. Wij werken niet op vrijdag allen. Stukje parttime
Afgelopen jaar flink afgevallen, gezonder gaan leven. Laatste keer dat ik hem live zag, was ik erg onder de indruk.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sietse Lap ook behoorlijk op de brommer. Die Tourkaart gaat er komen. De tijd dat we alleen maar naamgrapjes maken is voorbij.
Lap zeg, nou doe je het tochquote:Op maandag 5 januari 2026 18:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel klaar mee.
Werkt als een rode lap op een stier
Valt me al alleszins mee dat ze Aspinall laten vallen. Noppert ipv Bunting of zelfs Rock/Clayton had ook prima gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard kiest PDC niet voor Noppert. Bij een showcase-event wil je geen dode bomenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt me al alleszins mee dat ze Aspinall laten vallen. Noppert ipv Bunting of zelfs Rock/Clayton had ook prima gekund.
We zijn niet verbaasd. Eeuwig talent Molletje ook weer nergens. De eeuwige Kamphuis wordt ook steeds slechter. Wat een ellende allemaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:32 schreef wimderon het volgende:
Zowel Jeff als Jimmy vertoont geen kampioensvorm.
Voor de Zwaan prima. Dat ie nog maar twee dagen competitief mag gooien en via ranking naar fase 2 gaatquote:Op maandag 5 januari 2026 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pratnemer wint van De Zwaan bij de laatste 32
Het is dan ook vooral bedoeld om de grootste mongolen er uit te filteren. Nu heb je in ieder geval gasten die op een normale dag in ieder geval 85 kunnen gooien.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje had beetje gemist dat top-16 direct naar Final Stage gaan. Dat is wel simpel zo.
Ook al is het een invitatietoernooi en wil je per se een publieksfavoriet uitnodigen, dan is Bunting alsnog niet de meest logische keuze (als je naast het publieksfavoriet zijn óók prestaties meerekent - en dat gebeurt natuurlijk), maar Aspinall. Met vrij grote afstand ook. Maar goed, misschien moet Aspinall voor volgend jaar een van zijn kinderen een veel te grote bril opzetten en continu mee laten blèren tijdens wedstrijden. Of talloze filmpjes opnemen met een van zijn kinderen.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zou je er wat van moeten vinden. Ondanks dat het lucratieve shit is, is de Premier League vooral een omgekeerde wasstraat. Je gaat er schoon in, en komt er smerig uit.
Buiten dat was Bunting echt dramatisch vorig jaar, terwijl je weet dat Aspinall altijd wel zijn potjes wint.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ook al is het een invitatietoernooi en wil je per se een publieksfavoriet uitnodigen, dan is Bunting alsnog niet de meest logische keuze (als je naast het publieksfavoriet zijn óók prestaties meerekent - en dat gebeurt natuurlijk), maar Aspinall. Met vrij grote afstand ook. Maar goed, misschien moet Aspinall voor volgend jaar een van zijn kinderen een veel te grote bril opzetten en continu mee laten blèren tijdens wedstrijden. Of talloze filmpjes opnemen met een van zijn kinderen. En nee, ik ben geen Aspinall-fan, maar wil alleen maar zeggen dat zelfs met het ''publieksfavorietargument'' Bunting niet de meest logische keuze is om als zevende of achtste te kiezen.
Champ of the peoplequote:Op maandag 5 januari 2026 20:59 schreef wimderon het volgende:
En Wade was ook al niet uitgenodigd voor Promi-darts. Hooivorken in de aanslag.
Het blijft blijkbaar een moeilijk concept om te snappen dat het niet iets is wat je verdient, waar je op enigerlei manier aanspraak op kunt maken. Net als dat het concept people's champion de pet al snel te boven gaat.
Wade is gewoon een vreemde snuiter en soms een norse zeikerquote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ook al is het een invitatietoernooi en wil je per se een publieksfavoriet uitnodigen, dan is Bunting alsnog niet de meest logische keuze (als je naast het publieksfavoriet zijn óók prestaties meerekent - en dat gebeurt natuurlijk), maar Aspinall. Met vrij grote afstand ook. Maar goed, misschien moet Aspinall voor volgend jaar een van zijn kinderen een veel te grote bril opzetten en continu mee laten blèren tijdens wedstrijden. Of talloze filmpjes opnemen met een van zijn kinderen.
WadeGod heeft ook gereageerd trouwens:
[ x ]
Florian Preis genotquote:Op maandag 5 januari 2026 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie niks leuks, alleen een hele hoop ontinteressante TROEP.
Beaton kan dat record ook pakken. Of Burness of Wayne Jones, maar dat lijkt me voorlopig niet heel waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou na Ross Montgomery de oudste speler zijn die een tourkaart wint via Q School denk ik?
Gian 'Pietje' van Veenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:19 schreef Poepz0r het volgende:
Gian van Veen heet eigenlijk Pieter Gerard van Veen. In de wijk waar hij opgroeide is ooit een jongetje overleden. Dat jongetje heette Gian. Die gebeurtenis maakte zo’n diepe indruk, dat zijn ouders besloten hun zoon naar hem te vernoemen, zodat hij nooit vergeten zou worden.”
Ach Pieter
Loiza Lamers en haar verloofde Jelle Ploeg zijn uit elkaar. „Wij hebben samen een moeilijke beslissing genomen. Met veel respect voor wat is geweest, hebben wij besloten onze relatie te beëindigen”, meldt het 30-jarige model op Instagram.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:19 schreef Poepz0r het volgende:
Gian van Veen heet eigenlijk Pieter Gerard van Veen. In de wijk waar hij opgroeide is ooit een jongetje overleden. Dat jongetje heette Gian. Die gebeurtenis maakte zo’n diepe indruk, dat zijn ouders besloten hun zoon naar hem te vernoemen, zodat hij nooit vergeten zou worden.”
Ach Pieter
Stukje penisquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Loiza Lamers en haar verloofde Jelle Ploeg zijn uit elkaar. „Wij hebben samen een moeilijke beslissing genomen. Met veel respect voor wat is geweest, hebben wij besloten onze relatie te beëindigen”, meldt het 30-jarige model op Instagram.
Jelle het een schrale reet
Ik vind Loiza een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Loiza Lamers en haar verloofde Jelle Ploeg zijn uit elkaar. „Wij hebben samen een moeilijke beslissing genomen. Met veel respect voor wat is geweest, hebben wij besloten onze relatie te beëindigen”, meldt het 30-jarige model op Instagram.
Jelle het een schrale reet
Vooral wegens 2024, over 2025 staat die 12de, achter Asp, Noppert, Wade, Searle.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:29 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zei Wade?
Tja, redelijk logische line-up. Al had ik Bunting ook niet direct verwacht, maar heeft wel het hele jaar top 4 gestaan volgens mij (?). Misschien dan toch wel logisch.
Dat flauwe gedoe de hele tijd met oh ze had ooit een piemel dus het kan nooit een vrouw zijn. Kom op. Verzin wat originelersquote:
Klopt het is geen vrouwquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat flauwe gedoe de hele tijd met oh ze had ooit een piemel dus het kan nooit een vrouw zijn. Kom op. Verzin wat originelers
Ach tis niet dat t op de protour heel veel gemakkelijk gaat worden. Als je goed genoeg bent ben je goed genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:38 schreef The_Undertone het volgende:
Cristo Reyes mag Jessy Guyot oprollen , daarna wellicht Jacques Labre, dat had ook wel weer eenvoudiger gekund.
There will be at least 53 OoM qualifiers. Positions in yellow might still be enough once all automatic winners have been removed from the table. Note that at least 6 more spots will become available during Final Stage.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
3x eerste 16 gaan door en de eerste hoeveel van de lijst?
Zal normaal tegen Raman uitkomen, nog leuke pot.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
De Zwaan naar laatste 64. Die moet gewoon elke dag de ‘finale’ bij laatste 32 verliezen. Lekker ritme opdoen.
Klopt ja. Mooi 4 legs pakken en het dan laten lopen (de wedstrijd).quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zal normaal tegen Raman uitkomen, nog leuke pot.
(insert Ellie Lust)
Hij dart nog slechter dan hij analyseert.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Jerry staat 62 gemiddeld te speren. Ach Jerry.
Benieuwd hoe hij het af gaat laten weten in de finale. En of ie daarmee nog boven Van Schie eindigt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |