Jullie snappen het idee. Dan kunnen we ons nu weer een week lang gaan verwonderen over wie er wel en niet sneuvelen in dit mijnenveld.quote:The 2026 PDC Qualifying Schools will be held from January 5-11, with simultaneous events taking place in Milton Keynes and Kalkar.
The PDC Qualifying Schools provide any darts player aged 16 and above (on January 4 2026) the opportunity to win a two-year PDC Tour Card to compete alongside the sport’s biggest stars on the professional circuit.
Qualifying School will see players competing at venues in the UK and Germany simultaneously across the three-day First Stage and four-day Final Stage.
UK Qualifying School will take place at Milton Keynes’ Marshall Arena, with Wunderland Kalkar in Germany playing host to European Qualifying School.
First Stage will be held across three days from January 5-7, before the four-day Final Stage - featuring 128 players at each venue – is held from January 8-11 as players bid to win Tour Cards to join the PDC ProTour.
Each day of First Stage at each venue will see the last 16 players progress to Final Stage, alongside any invited players who are exempt through to Final Stage, with the remaining places up to 128 players coming from a First Stage Ranking List.
In addition, during Final Stage the First Stage Ranking List will then be used to top up the field to 128 players for each day, replacing any Tour Card Winners or other withdrawals. This will then allow points to be awarded from the Last 128 onwards (other than to players with a Bye should the field not be able to be restored to 128 players).
Players from the UK, Republic of Ireland and Gibraltar will compete in the UK Qualifying School, with players from all other European nations competing in the European Qualifying School. Players from other nations may choose in which Qualifying School to compete.
Players who lose their Tour Card at the end of 2025 be exempt through to Final Stage in either the UK or European Qualifying School (entry is still required).
They will be joined at Final Stage by players in the top 16 from the respective 2025 Winmau Challenge Tour and Development Tour Rankings who do not already have Tour Cards for 2026, who receive free entry.
The top eight players from the final 2025 Women's Series Rankings and 2025 PDC Nordic & Baltic Tour Ranking will also be invited to compete in First Stage of Qualifying School at no cost.
The winners of the PDC's 2025 Affiliate Tour will be exempt through to Final Stage, but must still enter Qualifying School as normal.
In addition, players who lose their Tour Card at the end of 2025 will be permitted to opt to play only Winmau Challenge Tour events in 2026, but must pay the Q School entry fee and then inform the PDC in writing of their intentions.
Ik snap oprecht niet hoe mensen zo kunnen schrijven en dan denken ja dit is goed genoeg dit zet ik op de socials dat snap ik echt niet en dat heeft niks te maken met dat niet iedereen de taal even goed beheerst want dat kan gewoon gebeuren natuurlijk maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om in elk geval de zinnen een klein beetje samenhangend te maken nou bedankt voor het lezen en iedereen bedankt en de sponsoren ookquote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef The_Undertone het volgende:
Mario ontsnapt, zijn vrouwtje heeft nog cursussen creatief schrijven te gaan:
[ x ]
Wat is dit voor onsamenhangend gebrabbel.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef The_Undertone het volgende:
Mario ontsnapt, zijn vrouwtje heeft nog cursussen creatief schrijven te gaan:
[ x ]
Vlaamsquote:Op zondag 4 januari 2026 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is dit voor onsamenhangend gebrabbel.
Van wat ik lees denk ik dat zolang de boekingen voor demonstratietoernooien goed blijven lopen bij Lewis (en een tour card daarvoor problemen oplevert) we hem niet terugzien.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:47 schreef Wertha het volgende:
Naar verluid geen Adrian Lewis. Wel Steve Beaton met als doel toegang tot de Challenge Tour.
Op het gevaar af om als elitair bestempeld te worden, maar je overschat schromelijk de gemiddelde intelligentie op deze aardkloot.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet hoe mensen zo kunnen schrijven en dan denken ja dit is goed genoeg dit zet ik op de socials dat snap ik echt niet en dat heeft niks te maken met dat niet iedereen de taal even goed beheerst want dat kan gewoon gebeuren natuurlijk maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om in elk geval de zinnen een klein beetje samenhangend te maken nou bedankt voor het lezen en iedereen bedankt en de sponsoren ook
Omdat ze weinig opleiding hebben genoten wellicht? Dat is de kracht (lees: het gevaar) van social media.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet hoe mensen zo kunnen schrijven en dan denken ja dit is goed genoeg dit zet ik op de socials dat snap ik echt niet en dat heeft niks te maken met dat niet iedereen de taal even goed beheerst want dat kan gewoon gebeuren natuurlijk maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om in elk geval de zinnen een klein beetje samenhangend te maken nou bedankt voor het lezen en iedereen bedankt en de sponsoren ook
Wat is jouw kracht?quote:Op zondag 4 januari 2026 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ze weinig opleiding hebben genoten wellicht? Dat is de kracht (lees: het gevaar) van social media.
Hier missen smileys.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje bestaat dat nog..quote:
Klaasen is automatisch geplaatst voor de 2e ronde als ex-tourcardhouderquote:Op zondag 4 januari 2026 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie Jelle er niet tussen staan. Paul Kalashnikov wel
Oh ja tuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klaasen is automatisch geplaatst voor de 2e ronde als ex-tourcardhouder
Jan Boelenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:38 schreef Szura het volgende:
Favoriet van @:de_boswachter:
Bauerdick, Daniel
Och schattekequote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Afbreukrisico te groot denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van wat ik lees denk ik dat zolang de boekingen voor demonstratietoernooien goed blijven lopen bij Lewis (en een tour card daarvoor problemen oplevert) we hem niet terugzien.
Staat die lijst toevallig ook al ergens?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klaasen is automatisch geplaatst voor de 2e ronde als ex-tourcardhouder
Staan godsamme 3 Stijn's in.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.dartsatlas.com/tournaments/vlac45ittrYp/groups
@:wimderon @:de_boswachter
Ja via de PDC-homepagequote:Op zondag 4 januari 2026 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat die lijst toevallig ook al ergens?
Bedankt.quote:
quote:2026 PDC Qualifying Schools
UK Final Stage Exempt Players
Ted Evetts
Mervyn King
Jack Tweddell
Sam Spivey
Scott Waites
Scott Campbell
Carl Sneyd
Graham Hall
Lee Cocks
Joe Hunt
Charlie Manby
Ryan Branley
James Beeton
Jenson Walker
Patrik Williams
Nathan Potter
Henry Coates
Tyler Thorpe
Fallon Sherrock
Devon Petersen
Darren Beveridge
Steve Lennon
Matthew Dennant
Dylan Slevin
Adam Hunt
Jim Williams
Rhys Griffin
Robert Grundy
Nathan Rafferty
William Borland
Brett Claydon
George Killington
Stephen Burton
EU Final Stage Exempt Players
Michael Unterbuchner
Alexander Merkx
Danny van Trijp
Jamai van den Herik
Jurjen van der Velde
Adam Gawlas
Jannis Barkhausen
Adam Sevada
Jesus Salate
Ben Robb
Tomoya Goto
Andreas Harrysson
Levy Frauenfelder
Bradly Roes
Chris Landman
Florian Hempel
Andy Baetens
Jose de Sousa
Patrick Geeraets
Jitse Van der Wal
Radek Szaganski
Jelle Klaasen
Martijn Dragt
Danny Lauby
Benjamin Reus
Michele Turetta
Mario Vandenbogaerde
Matt Campbell
Stijn NU aan het bord allen. Hij heeft onze support hard nodig. Eerste wedstrijd al verloren en nu ook 1-0 achter.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.dartsatlas.com/tournaments/vlac45ittrYp/groups
@:wimderon @:de_boswachter
Sta niet ontspannen te gooien maatje😞quote:Op zondag 4 januari 2026 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
BASTIAANED
Smijt even een 180 na dikke achterstand en gooit dubbel 18 direct uit. Stijn laat 3 matchpijlen onbenut.
Ai
Druk van de Premjur Liek?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sta niet ontspannen te gooien maatje😞
43 minuten voor 3 legs.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
https://recap.dartconnect.com/matches/695a5b76d4dde88a6a1fc2dd
11 gemiddeld, stond wel lekker te gooien eigenlijk @:wimderon
Ach, Stijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
BASTIAANED
Smijt even een 180 na dikke achterstand en gooit dubbel 18 direct uit. Stijn laat 3 matchpijlen onbenut.
Ai
Met dartsen moet je je hersenen thuis laten. Come on laat gaan maat.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je mijn hersenen aan de wetenschap doneert, ben je nog 20 jaar zoet
Met zijn huidige niveau zou hij geen kaart halen, dat zal de voornaamste reden zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van wat ik lees denk ik dat zolang de boekingen voor demonstratietoernooien goed blijven lopen bij Lewis (en een tour card daarvoor problemen oplevert) we hem niet terugzien.
Je hebt ook darters die hebben niet eens iets om thuis te laten.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met dartsen moet je je hersenen thuis laten. Come on laat gaan maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |