Snel naar huis voor Die Promi Darts WM!quote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Helaas. Nu lekker broodje frikandel eten (met chilisaus) en aanpappen met Shirley Haasnoot maat. Goede avund.
Broodje frikandel. Alsof het WK nog gewoon bezig is BOHquote:Op zondag 4 januari 2026 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Helaas. Nu lekker broodje frikandel eten (met chilisaus) en aanpappen met Shirley Haasnoot maat. Goede avund.
Gewoon bordje kopen man, effe langs een dartsshop en je laten adviseren over pijltjes. Kost toch geen drol.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:51 schreef Wertha het volgende:
Ik heb een oud-collega gebeld om bij hem thuis eens wat pijltjes te proberen. Het is aan het kriebelen, maar heb ook al sinds 2011 niet meer gespeeld. Maar eens vanaf nul beginnen en kijken of ik weer eens dartspullen in huis haal.
Dat zeg ik al een paar jaar in januari, maar nu moet het echt weer een keer gaan gebeuren. Heb vroeger wel veel gegooid, maar laatste jaren weinig meer.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:51 schreef Wertha het volgende:
Ik heb een oud-collega gebeld om bij hem thuis eens wat pijltjes te proberen. Het is aan het kriebelen, maar heb ook al sinds 2011 niet meer gespeeld. Maar eens vanaf nul beginnen en kijken of ik weer eens dartspullen in huis haal.
Even bij een hobbyist met een pijlenverzameling proberen kan geen kwaad.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon bordje kopen man, effe langs een dartsshop en je laten adviseren over pijltjes. Kost toch geen drol.
Bij mij is het vrij geruisloos gestopt. Speelde tot in de loop van 2011 met studievrienden, maar ieder is - zoals dat gaat - zijn eigen weg gegaan en zo hield het op. In mijn vriendengroep werd er vooral gegamed. Belachelijk veel gedaan ook, dus ik kreeg mijn tijd toen wel om. Gamen is nu allemaal wel een beetje klaar als 30+'ers en een aantal van onze jongens die vol in het gezinsleven zitten. Ik ben alleenstaand en heb nu alle tijd en ruimte om iets 'nieuws' te gaan doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een paar jaar in januari, maar nu moet het echt weer een keer gaan gebeuren. Heb vroeger wel veel gegooid, maar laatste jaren weinig meer.
Merk wel dat je het nooit echt verleert als je voorheen veel hebt gespeeld. Beetje afstemmen weer maar zeker de triples pak je toch vrij makkelijk weer op. Dubbels vaak wel ander verhaal lol
De constantheid is wat je snel verleerd. Ik kan nog steeds 15 darters gooien om daarna 6 beurten nodig te hebben op een dubbel om daarna weer een hoge finish te gooien etc.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een paar jaar in januari, maar nu moet het echt weer een keer gaan gebeuren. Heb vroeger wel veel gegooid, maar laatste jaren weinig meer.
Merk wel dat je het nooit echt verleert als je voorheen veel hebt gespeeld. Beetje afstemmen weer maar zeker de triples pak je toch vrij makkelijk weer op. Dubbels vaak wel ander verhaal lol
GETROUWEDquote:Op zondag 4 januari 2026 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De constantheid is wat je snel verleerd. Ik kan nog steeds 15 darters gooien om daarna 6 beurten nodig te hebben op een dubbel om daarna weer een hoge finish te gooien etc.
Vroegah waren het strakke legs. Tegenwoordig nog af en toe, maar ik train nooit meer, geen toernooien ook etc dusja dan kun je ook niet veel verwachten. Desondanks alweer 5 x 180 dit seizoen genot.
Ja, dit.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De constantheid is wat je snel verleerd. Ik kan nog steeds 15 darters gooien om daarna 6 beurten nodig te hebben op een dubbel om daarna weer een hoge finish te gooien etc.
Vroegah waren het strakke legs. Tegenwoordig nog af en toe, maar ik train nooit meer, geen toernooien ook etc dusja dan kun je ook niet veel verwachten. Desondanks alweer 5 x 180 dit seizoen genot.
Leuk lijstje, ben zelf ook nog even op zoek gegaan naar wat exoten die de tour moet missen in 2026.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verder onder meer afwezig, van wat we regelmatig bij Modus hebben gezien of afgelopen jaren op pro tour of CT actief waren: Jamie Lewis, Kurt Parry, Gary Stone, Conan Whitehead (won nog bijna een tourcard 2 jaar geleden), Ross Montgomery, James Wilson, Darren Webster, Jim McEwan, Reece Robinson, Jason Heaver, Carl Wilkinson, Peter Jacques, Adam Mould, Rene Eidams, Thomas Junghans, Patrik Kovacs, het zwijntje, Derk Telnekes, Edwin Torbjornsson, Corne Groeneveld
https://justinvantergouw.nl/quote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Leuk lijstje, ben zelf ook nog even op zoek gegaan naar wat exoten die de tour moet missen in 2026.
Christian Perez met z'n visum, Cameron Carolissen, Josh Peen, Stowe Buntz, Boris Koltsov vlaggetje, Jacob Taylor, Modus kampioen en Lakeside finalist Jeff Smith, Richard McKee, kunstgebit Raymond Smith, Daniel Larsson ondanks free entry, Kristiaan de Boer gooit liever met Stijn, Legends week champion Richie Howson, Leonard Gates, 5 voudig modus weekwinnaar Steve West, Alec Spellman, Jon Worsley, Mareno Michels, Nico Blum, Robert nee schudden Thornton, en de immer arrogante Neil Duff
quote:Op zondag 4 januari 2026 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon bordje kopen man, effe langs een dartsshop en je laten adviseren over pijltjes. Kost toch geen drol.
Dat leest niet helemaal ok weg maat.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Beste knappe vriendin heeft hij.
vind hier toch een mooi voorbeeld van "golddigger"
Zonder het geld had kebabzwijn schijn van kans bij haar
[ afbeelding ]
paar woorden vergetenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat leest niet helemaal ok weg maat.
Aangepastquote:Op zondag 4 januari 2026 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat leest niet helemaal ok weg maat.
71 gemiddeld, weer prima. Zeker omdat die poulefase om te janken was. Achtste en kwartfinale was uitstekend smijten.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Schroeier @:alaphilippe_ naar de halve finale. Pooooooooooh.
Lekker gedronken vandaag? En met de auto naar huis zekerquote:Op zondag 4 januari 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Negeer mijn bovenstaande posts verkeerde topic
Hoe zou het met Prakash Jiwa gaan?quote:Op maandag 5 januari 2026 03:06 schreef Stoner12 het volgende:
Lee Palfreyman 49 jaar geworden, Q-School waardig nieuwsbericht.
Vol schaamte in de anonimiteit zijn schuld aan het afbetalen als magazijnmanager.quote:Op maandag 5 januari 2026 03:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe zou het met Prakash Jiwa gaan?
Leuke website voor als je systeemplafonds wil op kantoor, je kan er alleen niks bestellenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://justinvantergouw.nl/
"Knap"quote:Op zondag 4 januari 2026 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn vriendin is best knap, vind ik. Ik vraag me af of Littler bij haar een kans had gehad zonder zijn geld. Een schoolvoorbeeld van een "golddigger".
Voor nummer 4 heb ik nog wel een aanrader voor de playlist:quote:Op maandag 5 januari 2026 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stukje tips richting de mensuh
[ x ]
Here fishy fishyquote:Op maandag 5 januari 2026 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
Broekje alweer bijna op enkelhoogte.
BDO niveauquote:Op maandag 5 januari 2026 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er moest een nieuwe loting gebeuren bij de EU Q-School, want ze waren iemand vergeten bij de eerste loting (lol).
MADzenuwachtig hoe het Sjerry is afgelopen!quote:Op maandag 5 januari 2026 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Livescores blijven op sommige borden hangen
Duurde nog lang dan.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanaf nu ben ik 100% tegen Liam Maendl-Lawrance. Nooit leverend.
Neemt z’n sport ook niet serieus als hij om de dag naar Hilversum is gaan rijden voor een paar uurtje Viaplee ipv non-stop te trainen. Weg met die kneus.quote:
Weer een jaartje roepen dat je voor q school gaat maar tot n paar dagen voor q school bij Viaplay blijven zittenquote:
Tegen de gigant Steven Strobbe. Wie kent m nietquote:Op maandag 5 januari 2026 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ron heb 9 matchpijlen nodig maar wint ‘m wel met 5-4
Kevin vd Pluijm heeft reeds 41,1 laten noterenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:23 schreef The_Undertone het volgende:
Stanislaw Wiszowaty voorlopig het laagste gemiddelde met 42.7, zal normaal wel nog iemand onder de 40 gaan...
Is wsl weer met stoelen gaan gooienquote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
Scores komen ook niet goed door, Patje 'Pitbull' Bulen doet al 15 minuten over een 135-finish.
Kameraad. Is het een Duitser?quote:Op maandag 5 januari 2026 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
Kameraad vd Ven wint zn eerste potje hoppa
Peerkequote:Op maandag 5 januari 2026 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Zwaan nu tegen deze man, bij enkelen hier ongetwijfeld bekend [ afbeelding ]
lol, daar gaan gewoon hele beurten buiten het bord. (niet op een dubbel gemiktquote:Op maandag 5 januari 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elders gooit iemand een leg van 7 gemiddeld
[ x ]
Nostra vraag is gelijk binnenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Misselke - Schroeder
32 vs 37 gemiddeld na 5 legs.
Gelukkig nu 87 gemiddeld tegen zijn Superleague-koppelmaat.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Straver nu zo @:alaphilippe_
Eerste wedstrijd viel niet mee van ‘m
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig nu 87 gemiddeld tegen zijn Superleague-koppelmaat.Zijn dat dan jouw teamgenoten of hoe zit dat precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Super League is gewoon 'landelijke teamcompetitie'. Iedere paar zaterdagen.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn dat dan jouw teamgenoten of hoe zit dat precies?
Ik hoop dat NAC degradeert.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjoerd Mossou ook met een sterk begin
Wij gooien op donderdag genot. Wij werken niet op vrijdag allen. Stukje parttimequote:Op maandag 5 januari 2026 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Super League is gewoon 'landelijke teamcompetitie'. Iedere paar zaterdagen.
Onze teamcompetitie in de regio is op doordeweekse dagen. Meestal vrijdag, maar je hebt sadisten die op donderdag spelen. En ik gooi met Stravert in Voorschoten, zit daar al langer dan hem. Lorenzo zit bij een team in Leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |