Coulson en McGuirk is toch het enige interessante hieraan?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Steve Beaton, Arron Monk, John Henderson, Derek Coulson, Simon Stevenson, Shane McKurk, Jamie Hughes oa naar de laatste ronde in de UK
Coulson hoeft voor mij ook niet zo. Maar goed hij heeft het wel in zich als ie zn Modus-vorm kan meenemenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Coulson en McGuirk is toch het enige interessante hieraan?
Sterker nog: de rest valt in de categorie liever niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Coulson en McGuirk is toch het enige interessante hieraan?
Als je keer op keer op de MODUS extreem strakke groepsfases kunt afleveren, ben je van harte welkom op de Tour.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Coulson hoeft voor mij ook niet zo. Maar goed hij heeft het wel in zich als ie zn Modus-vorm kan meenemen
Zou na Ross Montgomery de oudste speler zijn die een tourkaart wint via Q School denk ik?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je keer op keer op de MODUS extreem strakke groepsfases kunt afleveren, ben je van harte welkom op de Tour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Premier League is uit. Niet dat we gaan kijken, maar puur om te weten wie er door de mentale trechter gaan.
Vrij logische opstelling dit keer. Over Bunting kun je discussiëren gezien zn vorm vorig jaar maar er is niet echt iemand die keihard genaaid wordt hierdoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Premier League is uit. Niet dat we gaan kijken, maar puur om te weten wie er door de mentale trechter gaan.
Wij gaan met een paar collega's kijken in AntwerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stukje sociale druk.
De juichaapjes zijn ziedend omdat Aspinall er nu niet in zit.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vrij logische opstelling dit keer. Over Bunting kun je discussiëren gezien zn vorm vorig jaar maar er is niet echt iemand die keihard genaaid wordt hierdoor.
Ik zou me toch in mijn hemd gezet voelen als ik Danny Noppert, James Wade of Nathan Aspinall was.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vrij logische opstelling dit keer. Over Bunting kun je discussiëren gezien zn vorm vorig jaar maar er is niet echt iemand die keihard genaaid wordt hierdoor.
Het is een invitatietoernooi, het slaat nergens op om te denken dat je ergens recht op hebt.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:59 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ik zou me toch in mijn hemd gezet voelen als ik Danny Noppert, James Wade of Nathan Aspinall was.
Noppert: vier halve finales op majors.+ halve finale WcoD + één ET-finale.
Wade: twee majorfinales + vier halve finales op de ET + één PC
Aspinall: één majorfinale + drie ET's + twee PC-finales.
Bunting: één halve finale op een major, twee ET's + twee PC's (+ laatste in de PL vorig jaar)
Maar daarom mogen we er nog wel wat van vinden.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is een invitatietoernooi, het slaat nergens op om te denken dat je ergens recht op hebt.
Waarom zou je er wat van moeten vinden. Ondanks dat het lucratieve shit is, is de Premier League vooral een omgekeerde wasstraat. Je gaat er schoon in, en komt er smerig uit.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:05 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Maar daarom mogen we er nog wel wat van vinden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 januari 2026 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor nummer 4 heb ik nog wel een aanrader voor de playlist:
Our Mutual Friend als walk on song zou geniaal zijnquote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat Massimo Dante een tourkaart winnen aub en dat ie dan opkomt met iets van The Divine Comedy
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elders gooit iemand een leg van 7 gemiddeld
[ x ]
Absoluut niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pratnemer gaat ook wel aardig. Moeten we daar nou blij mee zijn, @:wimderon ?
Stage 1 zegt allemaal niks johquote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pratnemer gaat ook wel aardig. Moeten we daar nou blij mee zijn, @:wimderon ?
Ja daar ben ik ook wel klaar mee.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sietse Lap ook behoorlijk op de brommer. Die Tourkaart gaat er komen. De tijd dat we alleen maar naamgrapjes maken is voorbij.
Dit valt wel onder vals spelen.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij gooien op donderdag genot. Wij werken niet op vrijdag allen. Stukje parttime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |