Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 januari 2026 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor nummer 4 heb ik nog wel een aanrader voor de playlist:
Our Mutual Friend als walk on song zou geniaal zijnquote:Op maandag 5 januari 2026 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat Massimo Dante een tourkaart winnen aub en dat ie dan opkomt met iets van The Divine Comedy
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elders gooit iemand een leg van 7 gemiddeld
[ x ]
Absoluut niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pratnemer gaat ook wel aardig. Moeten we daar nou blij mee zijn, @:wimderon ?
Stage 1 zegt allemaal niks johquote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pratnemer gaat ook wel aardig. Moeten we daar nou blij mee zijn, @:wimderon ?
Ja daar ben ik ook wel klaar mee.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sietse Lap ook behoorlijk op de brommer. Die Tourkaart gaat er komen. De tijd dat we alleen maar naamgrapjes maken is voorbij.
Dit valt wel onder vals spelen.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij gooien op donderdag genot. Wij werken niet op vrijdag allen. Stukje parttime
Afgelopen jaar flink afgevallen, gezonder gaan leven. Laatste keer dat ik hem live zag, was ik erg onder de indruk.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sietse Lap ook behoorlijk op de brommer. Die Tourkaart gaat er komen. De tijd dat we alleen maar naamgrapjes maken is voorbij.
Lap zeg, nou doe je het tochquote:Op maandag 5 januari 2026 18:29 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel klaar mee.
Werkt als een rode lap op een stier
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Premier League is uit. Niet dat we gaan kijken, maar puur om te weten wie er door de mentale trechter gaan.
Valt me al alleszins mee dat ze Aspinall laten vallen. Noppert ipv Bunting of zelfs Rock/Clayton had ook prima gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard kiest PDC niet voor Noppert. Bij een showcase-event wil je geen dode bomenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt me al alleszins mee dat ze Aspinall laten vallen. Noppert ipv Bunting of zelfs Rock/Clayton had ook prima gekund.
We zijn niet verbaasd. Eeuwig talent Molletje ook weer nergens. De eeuwige Kamphuis wordt ook steeds slechter. Wat een ellende allemaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:32 schreef wimderon het volgende:
Zowel Jeff als Jimmy vertoont geen kampioensvorm.
Voor de Zwaan prima. Dat ie nog maar twee dagen competitief mag gooien en via ranking naar fase 2 gaatquote:Op maandag 5 januari 2026 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pratnemer wint van De Zwaan bij de laatste 32
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |