Daarom zeg ik ook : Mogelijk de kans. Want het land is idd nog niet onder controlequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het land zit niet ineens in zijn zak omdat hij het grote boefje heeft op laten pakken
Volgende boefje zal wel klaar staan
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien hebben Wilders en Baudet nu het idee gekregen om Madmani te laten ontvoeren en Nieuw Amsterdam weer onder ons bestuur te laten vallen
Ik rijd elektrischquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:19 schreef OmniRocket het volgende:
Denken jullie even aan Trump als jullie weer bij de pomp staan?
Ook om drugs. Zal wel moeten want je kunt niet zomaar een president oppikken uit z’n land ivm immuniteit. Dus dan moeten er ernstige beschuldigingen zijn. Zoals narcoterrorisme, drugssmokkel. Amerikaanse burgers zouden dus onveilig zijn omdat de drugs ook voor de VS bestemd zou zijn. De VS zegt dus dat zijn immuniteit niet geldig is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:17 schreef heywoodu het volgende:
In elk geval wel goed dat Trump zelf duidelijk maakt dat het gewoon om olie gaat. Dat was vanmorgen voor de meeste mensen wel duidelijk, maar nu hoort ook het immer naïeve MAGA-volk het van hun leider
Nog geen Wagners Ride of the Valkyries?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Lol Fortunate Son hiervoor gebruiken.
Hij heeft voor elkaar gekregen wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij nou concreet voor elkaar gekregen buiten Maduro voor een Amerikaanse rechtbank slepen? Het kan natuurlijk nog veranderen maar vooralsnog zitten alle andere personen binnen dat regime nog net zo stevig op hun post als ze op 2 januari zaten.
Juridisch klopt er natuurlijk allemaal geen fluit van.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
wel moeten want je kunt niet zomaar een president oppikken uit z’n land ivm immuniteit. Dus dan moeten er ernstige beschuldigingen zijn. Zoals narcoterrorisme, drugssmokkel. Amerikaanse
Is het dan niet wat vroeg om over een fenomenaal succes van trump te spreken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook : Mogelijk de kans. Want het land is idd nog niet onder controle
Dat is een leuke persoonlijke overwinning voor Trump, maar weinig overtuigend voor een Amerikaanse kiezer als ie komende week gaat tanken en zijn benzine weer een stukje duurder is geworden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft voor elkaar gekregen wat ik schrijf.
En daarnaast is het ook een boodschap aan andere leiders wereldwijd om niet met hem te spotten.
Ik denk niet dat Poetin of Xi erg onder de indruk zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft voor elkaar gekregen wat ik schrijf.
En daarnaast is het ook een boodschap aan andere leiders wereldwijd om niet met hem te spotten.
Nu gaat blijken hoe goed zij het echt hebben uitgedacht hun plannetje van overname. Ben benieuwd, want de administratie blinkt uit in amateurisme vaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij nou concreet voor elkaar gekregen buiten Maduro voor een Amerikaanse rechtbank slepen? Het kan natuurlijk nog veranderen maar vooralsnog zitten alle andere personen binnen dat regime nog net zo stevig op hun post als ze op 2 januari zaten.
De bevolking als grote winnaar, zoals gebruikelijk bij een gewelddadige regime change.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:25 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja en? Daar is Trump dus eerlijk over. Geld vloeit deels terug naar de bevolking van Venezuela zodat zij het beter zullen krijgen. Win-win situatie.
Juist. Daar komt gewoon een andere vertrouweling voor in de plaats. Het leger en achterban zijn er nog.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
Het land tijdelijk besturen?
Eeh, dat gaat ze nooit lukken. Alleen Maduro is weg.
Denk het ook niet als ik eerlijk ben. Maar ik heb niet veel verstand van het rechtssysteem daar.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Juridisch klopt er natuurlijk allemaal geen fluit van.
Ik denk dat Xi hier wel wat van vindt, sterker nog.. ik denk dat hij het niet leuk vindt dat een van de weinige footholds in Zuid Amerika er aan lijkt te gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Poetin of Xi erg onder de indruk zijn.
Die niet nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral acties als de aanslagen op times square door bendes uit Venezuela, die officieus zijn vrijgelaten en losgelaten in de VS.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook om drugs. Zal wel moeten want je kunt niet zomaar een president oppikken uit z’n land ivm immuniteit. Dus dan moeten er ernstige beschuldigingen zijn. Zoals narcoterrorisme, drugssmokkel. Amerikaanse burgers zouden dus onveilig zijn omdat de drugs ook voor de VS bestemd zou zijn. De VS zegt dus dat zijn immuniteit niet geldig is.
Ben benieuwd naar de juridische en strafrechtelijke afwikkeling
mquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is een leuke persoonlijke overwinning voor Trump, maar weinig overtuigend voor een Amerikaanse kiezer als ie komende week gaat tanken en zijn benzine weer een stukje duurder is geworden.
Ja, dat is te vroeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is het dan niet wat vroeg om over een fenomenaal succes van trump te spreken?
Drugs is natuurlijk de hele handige kapstok om een en ander aan op te hangen, maar hij valt China er ook niet om binnen ofzo, zo belangrijk is dat nou ook weer niet. 99% olie, en 1% drugs voor de rechtvaardiging.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook om drugs. Zal wel moeten want je kunt niet zomaar een president oppikken uit z’n land ivm immuniteit. Dus dan moeten er ernstige beschuldigingen zijn. Zoals narcoterrorisme, drugssmokkel. Amerikaanse burgers zouden dus onveilig zijn omdat de drugs ook voor de VS bestemd zou zijn. De VS zegt dus dat zijn immuniteit niet geldig is.
Het zou natuurlijk ook wel een enorme bak zijn als de rechter hem vrij zou spreken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand is onder de indruk, behalve wat linkse mensenrechten naïeven in de EU die nog in een sprookjesbos rondlopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar of dit echt de manier is om dit te doen en ook stand houdt vraag ik me af.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vooral acties als de aanslagen op times square door bendes uit Venezuela, die officieus zijn vrijgelaten en losgelaten in de VS.
Dit geeft gelijk dat veel van het volk het eens is om druggangs en gewelddadige mensen uit Venezuela aan te pakken. Maduro deed daar niks aan, integendeel zelfs.
Ja, net zoals die aanvallen op schepen. Waarom nú ineens.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Drugs is natuurlijk de hele handige kapstok om een en ander aan op te hangen, maar hij valt China er ook niet om binnen ofzo, zo belangrijk is dat nou ook weer niet. 99% olie, en 1% drugs voor de rechtvaardiging.
Wat is dit voor non informatie?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef bianconeri het volgende:
Je kunt niet zo even een ander land gaan platgooien
Nu.nlquote:Hegseth en Rubio zullen betrokken zijn bij een team dat Venezuela gaat besturen, zegt Trump. Zij zullen het land niet direct besturen, maar wel nauw bij de opzet van het bestuur betrokken zijn
Wat heb jij een linkse kijk op deze kwestie?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:37 schreef LXIV het volgende:
De rare gedachte ook dat er drugsdoden in Amerika vallen omdat er in Venezuela coke gekweekt wordt.... En dat je daarom Venezuela mag aanvallen..
Niet kunnen bedenken dat er in Venezuela coke gekweekt wordt omdat ze het in de USA gebruiken ipv vice versa.
Dat is al decennialang een daverend succes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heb jij een linkse kijk op deze kwestie?
Als je de toevoer stopt, dan stopt uiteindelijk het hele gebruik ook.
Om dezelfde reden kun je (bijna) nergens in NL nog sigaretten kopen, zijn ze 3 keer duurder dan in buurlanden. Uiteindelijk gaat dat naar een totaalverbod.
Je houdt dan alsnog rokers maar veel minder dan wanneer er op elke hoek een sigarettenautomaat stond.
Wraak voor de Opiumoorlogen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
Fentanyl komt overigens allemaal uit China.
Ja inderdaad. Zeker als z’n arrestatie toch ontvoering blijkt te zijn en het internationaal recht geschonden is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook wel een enorme bak zijn als de rechter hem vrij zou spreken.
Hegseth snuift meer coke dan goed voor hem is. Veel meer. Mijn god wat een doorgesnoven kop.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:03 schreef Breekfast het volgende:
Hegseth heeft ook echt altijd die verongelijkte, passief-agressieve houding.
Gewoon doen als deze dude:quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien hebben Wilders en Baudet nu het idee gekregen om Madmani te laten ontvoeren en Nieuw Amsterdam weer onder ons bestuur te laten vallen
Krijg je nou een stijfje bij het idee dat Trump wel eventjes democratisch gekozen leiders bij bondgenoten gaat kidnappen? En daarbij ook: Wat denk je dat het concreet gaat veranderen? Het VK heeft ook protocollen voor als er iets met de PM gebeurt en daar staat niet in dat Farage wel even de boel gaat overnemen om de blanke heilstaat te vestigen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat eerder Starmer zich zorgen moet maken.
Mexico (is waar de VS last van heeft).quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
Fentanyl komt overigens allemaal uit China.
Die gaat zich als een kind in een snoepwinkel voelen in Venezuela.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Hegseth snuift meer coke dan goed voor hem is. Veel meer. Mijn god wat een doorgesnoven kop.
Grondstoffen komen wel overwegend uit China.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mexico (is waar de VS last van heeft).
bronquote:Much of the supply of synthetic drugs and illicit opioids are manufactured abroad, predominantly through international supply chains from Mexico and China. Most fentanyl produced in China is either sold online by Chinese distributors and shipped directly to the U.S. by postal mail, or delivered to Mexico and then smuggled into the U.S. The most recent estimates suggest that more than 90% of fentanyl in the U.S. is manufactured with precursor chemicals produced in China.
Ik probeer altijd gewoon rationeel te kijken. Het is niet zo dat er in de VS gebruikt wordt omdat het in Venezuela geproduceerd wordt. Het wordt in Venezuela geproduceerd omdat er in de VS vraag is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Om dezelfde reden kun je (bijna) nergens in NL nog sigaretten kopen, zijn ze 3 keer duurder dan in buurlanden. Uiteindelijk gaat dat naar een totaalverbod.
Je houdt dan alsnog rokers maar veel minder dan wanneer er op elke hoek een sigarettenautomaat stond
We wachten op de Amerikaanse bommen op Beijing.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je houdt dan alsnog rokers maar veel minder dan wanneer er op elke hoek een sigarettenautomaat stond.
Bij Trump weet je nooit zeker wat hij gaat doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Krijg je nou een stijfje bij het idee dat Trump wel eventjes democratisch gekozen leiders bij bondgenoten gaat kidnappen? En daarbij ook: Wat denk je dat het concreet gaat veranderen? Het VK heeft ook protocollen voor als er iets met de PM gebeurt en daar staat niet in dat Farage wel even de boel gaat overnemen om de blanke heilstaat te vestigen.
Hamilton Morris van Vice was een keer in zo'n Chinese fabriek waar geproduceerd werd. Er komt echt een shitload aan spul daarvandaan. En ze konden zo even op aanvraag een MDMA analoog voor hem maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Grondstoffen komen wel overwegend uit China.
bron
Laten we niet hopen dat Trump die rationeel blijft de grootste hoop is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval hoop ik dat dit de grens is. De boel kan in de fik vliegen op deze manier.
Ik zie geen enkele reden om te veronderstellen dat we weer terugkeren naar 'normaal'.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval hoop ik dat dit de grens is. De boel kan in de fik vliegen op deze manier.
Ik heb daar een hele conservatieve mening in, als je een land oproept om de productie te stoppen dan hebben ze zich daaraan te houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik probeer altijd gewoon rationeel te kijken. Het is niet zo dat er in de VS gebruikt wordt omdat het in Venezuela geproduceerd wordt. Het wordt in Venezuela geproduceerd omdat er in de VS vraag is.
Of dacht je dat Venezuela aan het produceren was en dat ze in de VS dachten: kom, die mensen zitten daar met overschot, laten we ons een drugsverslaving aanmeten om ze van het overschot af te helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |