Daarom zeg ik ook : Mogelijk de kans. Want het land is idd nog niet onder controlequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het land zit niet ineens in zijn zak omdat hij het grote boefje heeft op laten pakken
Volgende boefje zal wel klaar staan
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien hebben Wilders en Baudet nu het idee gekregen om Madmani te laten ontvoeren en Nieuw Amsterdam weer onder ons bestuur te laten vallen
Ik rijd elektrischquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:19 schreef OmniRocket het volgende:
Denken jullie even aan Trump als jullie weer bij de pomp staan?
Ook om drugs. Zal wel moeten want je kunt niet zomaar een president oppikken uit z’n land ivm immuniteit. Dus dan moeten er ernstige beschuldigingen zijn. Zoals narcoterrorisme, drugssmokkel. Amerikaanse burgers zouden dus onveilig zijn omdat de drugs ook voor de VS bestemd zou zijn. De VS zegt dus dat zijn immuniteit niet geldig is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:17 schreef heywoodu het volgende:
In elk geval wel goed dat Trump zelf duidelijk maakt dat het gewoon om olie gaat. Dat was vanmorgen voor de meeste mensen wel duidelijk, maar nu hoort ook het immer naïeve MAGA-volk het van hun leider
Nog geen Wagners Ride of the Valkyries?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Lol Fortunate Son hiervoor gebruiken.
Hij heeft voor elkaar gekregen wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij nou concreet voor elkaar gekregen buiten Maduro voor een Amerikaanse rechtbank slepen? Het kan natuurlijk nog veranderen maar vooralsnog zitten alle andere personen binnen dat regime nog net zo stevig op hun post als ze op 2 januari zaten.
Juridisch klopt er natuurlijk allemaal geen fluit van.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
wel moeten want je kunt niet zomaar een president oppikken uit z’n land ivm immuniteit. Dus dan moeten er ernstige beschuldigingen zijn. Zoals narcoterrorisme, drugssmokkel. Amerikaanse
Is het dan niet wat vroeg om over een fenomenaal succes van trump te spreken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook : Mogelijk de kans. Want het land is idd nog niet onder controle
Dat is een leuke persoonlijke overwinning voor Trump, maar weinig overtuigend voor een Amerikaanse kiezer als ie komende week gaat tanken en zijn benzine weer een stukje duurder is geworden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft voor elkaar gekregen wat ik schrijf.
En daarnaast is het ook een boodschap aan andere leiders wereldwijd om niet met hem te spotten.
Ik denk niet dat Poetin of Xi erg onder de indruk zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft voor elkaar gekregen wat ik schrijf.
En daarnaast is het ook een boodschap aan andere leiders wereldwijd om niet met hem te spotten.
Nu gaat blijken hoe goed zij het echt hebben uitgedacht hun plannetje van overname. Ben benieuwd, want de administratie blinkt uit in amateurisme vaak.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij nou concreet voor elkaar gekregen buiten Maduro voor een Amerikaanse rechtbank slepen? Het kan natuurlijk nog veranderen maar vooralsnog zitten alle andere personen binnen dat regime nog net zo stevig op hun post als ze op 2 januari zaten.
De bevolking als grote winnaar, zoals gebruikelijk bij een gewelddadige regime change.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:25 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja en? Daar is Trump dus eerlijk over. Geld vloeit deels terug naar de bevolking van Venezuela zodat zij het beter zullen krijgen. Win-win situatie.
Juist. Daar komt gewoon een andere vertrouweling voor in de plaats. Het leger en achterban zijn er nog.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
Het land tijdelijk besturen?
Eeh, dat gaat ze nooit lukken. Alleen Maduro is weg.
Denk het ook niet als ik eerlijk ben. Maar ik heb niet veel verstand van het rechtssysteem daar.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Juridisch klopt er natuurlijk allemaal geen fluit van.
Ik denk dat Xi hier wel wat van vindt, sterker nog.. ik denk dat hij het niet leuk vindt dat een van de weinige footholds in Zuid Amerika er aan lijkt te gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Poetin of Xi erg onder de indruk zijn.
Die niet nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral acties als de aanslagen op times square door bendes uit Venezuela, die officieus zijn vrijgelaten en losgelaten in de VS.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook om drugs. Zal wel moeten want je kunt niet zomaar een president oppikken uit z’n land ivm immuniteit. Dus dan moeten er ernstige beschuldigingen zijn. Zoals narcoterrorisme, drugssmokkel. Amerikaanse burgers zouden dus onveilig zijn omdat de drugs ook voor de VS bestemd zou zijn. De VS zegt dus dat zijn immuniteit niet geldig is.
Ben benieuwd naar de juridische en strafrechtelijke afwikkeling
mquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is een leuke persoonlijke overwinning voor Trump, maar weinig overtuigend voor een Amerikaanse kiezer als ie komende week gaat tanken en zijn benzine weer een stukje duurder is geworden.
Ja, dat is te vroeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is het dan niet wat vroeg om over een fenomenaal succes van trump te spreken?
Drugs is natuurlijk de hele handige kapstok om een en ander aan op te hangen, maar hij valt China er ook niet om binnen ofzo, zo belangrijk is dat nou ook weer niet. 99% olie, en 1% drugs voor de rechtvaardiging.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook om drugs. Zal wel moeten want je kunt niet zomaar een president oppikken uit z’n land ivm immuniteit. Dus dan moeten er ernstige beschuldigingen zijn. Zoals narcoterrorisme, drugssmokkel. Amerikaanse burgers zouden dus onveilig zijn omdat de drugs ook voor de VS bestemd zou zijn. De VS zegt dus dat zijn immuniteit niet geldig is.
Het zou natuurlijk ook wel een enorme bak zijn als de rechter hem vrij zou spreken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand is onder de indruk, behalve wat linkse mensenrechten naïeven in de EU die nog in een sprookjesbos rondlopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |