Eens hoor, maar jij had het over "helpen".quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, als nu de grootste landen juist gaan samenwerken in landjepik en de combinatie van dood en verderf, dan begint niemand veel, denk ik.
Ahja. Ja je zult je op een of andere wijze moeten verenigen. Kleine visjes worden opgegeten in deze wereld vol haaien.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jazeker, de EU wel, maar je had het over afhankelijk zijn, uiteindelijk zijn we dan afhankelijk van meer dan 400 miljoen andere mensen dan in Nederland zelf. Dus hoe dan ook, we zijn altijd afhankelijk. Zo bedoelde ik het meer.
Zo word ik door velen wel gepercipieerd geloof ik. Maar sommigen denken ook dat ik bezoldigd word door het Kremlin. I dont care.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ben jij dan van de Fok!-afdeling van MAGA?
Niets iets wat ik jou specifiek kan verwijten, maar het is opmerkelijk hoe de media sphere doet alsof het allemaal een done deal is, nu slechts een kwestie van de buit verdelen etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
Wat wel nieuw is is dat het nu openlijk gebeurt zonder vage bewoordingen of false flag operaties.
Men kan ook vrijwillig de macht overdragen aan de VS, je loopt natuurlijk een enorm humanitair en economisch risico wanneer je echt de wapens oppakt tegen de amerikanen met een zéér ongewisse uitkomst. Ja het kan een partizanenstrijd worden, maar heb je dan gewonnen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niets iets wat ik jou specifiek kan verwijten, maar het is opmerkelijk hoe de media sphere doet alsof het allemaal een done deal is, nu slechts een kwestie van de buit verdelen etc.
Het regime zit er nog steeds, is niet veranderd.
En boots on the ground, wordt vietnam redux.
En dan hebben we het over opzichtig, geavanceerd, militaire toneel.
Leuk, je hebt de huidige dictator van z'n bed gelicht. De dictator is weg, lang leven de nieuwe dictator.
Zonder boots on the ground is dit een PR stunt.
Zonder Vis geen mens!!!1!!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ahja. Ja je zult je op een of andere wijze moeten verenigen. Kleine visjes worden opgegeten in deze wereld vol haaien.
Ik had het ook over de Nederlandse groep.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo word ik door velen wel gepercipieerd geloof ik. Maar sommigen denken ook dat ik bezoldigd word door het Kremlin. I dont care.
Kwestie van iedereen ontslaan en alleen loyalisten neerzetten, succes gegarandeerd. Naar het systeem van de Russen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
Wat ik ook vreemd is dat de veiligheidsdiensten dit allemaal goedkeuren..
Nee, want net als die Sterke Man in moskou is er ook daar sprake van dat de machthebbers en de mensen in de kringen eromheen gewoon keiharde financiele belangen hebben bij de status quo.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
Men kan ook vrijwillig de macht overdragen aan de VS,
Ja, nog een paar van dit soort incidenten en LATAM gaat z'n eigen NAVO oprichten.quote:Dit heeft een enorm afschrikwekkend effect.
Ik moet wel lachen op Fok! Waar mensen steigeren als er een asielzoeker bij de grens staat, maar van andere landen min of meer verwacht dat ze maar wat graag hun land willen weggeven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Men kan ook vrijwillig de macht overdragen aan de VS, je loopt natuurlijk een enorm humanitair en economisch risico wanneer je echt de wapens oppakt tegen de amerikanen met een zéér ongewisse uitkomst. Ja het kan een partizanenstrijd worden, maar heb je dan gewonnen?
Dit heeft een enorm afschrikwekkend effect. Ik weet niet hoe de venezolaanse regering hiermee om kan gaan als je VS als tegenstander hebt en verder weinig bevriende landen die je kunnen helpen. De EU is druk in Oekraine en kan zich geen verdere geopolitieke moraliteit meer permitteren, en bondgenoot Rusland is óók druk in Oekraïne.
Misschien China?
De Sovjets wilden eerst niet tot ze zelf werden aangevallen, De Britten twijfelde openlijk en Churchill moest er heel hard voor knokken steun voor de oorlog te kijken (Kijk naar Darkest Hour, geweldige film met Gary Oldman) De Amerikanen wilden eerst niet, gingen na Pearl Harbor overstag omdat de Jappen aan hun boten kwamen. No Skin in the game hè?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
Het ding waar ik het meest terleurgesteld in ben is dat er in de Tweede Wereldoorlog er nog genoeg grote landen waren die de Duitsers uiteindelijk te lijf gingen, maar er nu geen land echt komt helpen als het losgaat.
Geen idee wat je zegt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen op Fok! Waar mensen steigeren als er een asielzoeker bij de grens staat, maar van andere landen min of meer verwacht dat ze maar wat graag hun land willen weggeven.
Afghanistan en Irak waren ook niet succesvol. Mijn punt is juist dat men al tot geweld wil overgaan bij iemand die over de grens komt en kun je nagaan hoe dat dan is bij een binnenvallend land.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt.
Maar de wapens oppakken tegen amerika is geen aantrekkelijk vooruitzicht. Ja in Vietnam is dat min of meer succesvol gegaan, maar tegen enorme humanitaire kosten!
Verwacht Pro-Pallie al twee jaar. Zo niet langer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen op Fok! Waar mensen steigeren als er een asielzoeker bij de grens staat, maar van andere landen min of meer verwacht dat ze maar wat graag hun land willen weggeven.
De EU is niet druk in Oekraïne, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Men kan ook vrijwillig de macht overdragen aan de VS, je loopt natuurlijk een enorm humanitair en economisch risico wanneer je echt de wapens oppakt tegen de amerikanen met een zéér ongewisse uitkomst. Ja het kan een partizanenstrijd worden, maar heb je dan gewonnen?
Dit heeft een enorm afschrikwekkend effect. Ik weet niet hoe de venezolaanse regering hiermee om kan gaan als je VS als tegenstander hebt en verder weinig bevriende landen die je kunnen helpen. De EU is druk in Oekraine en kan zich geen verdere geopolitieke moraliteit meer permitteren, en bondgenoot Rusland is óók druk in Oekraïne.
Misschien China?
Afghanistan was ook een groot succes voor Amerika.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt.
Maar de wapens oppakken tegen amerika is geen aantrekkelijk vooruitzicht. Ja in Vietnam is dat min of meer succesvol gegaan, maar tegen enorme humanitaire kosten!
Jazeker, het was wat simpel geformuleerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Eens hoor, maar jij had het over "helpen".
Precies! Het zal eens niet zo zijn met Trump's bende.quote:
Jeetje, allerlei benoemingen kunnen hier worden ingevuld, die zomaar als demoniseren kunnen worden bestempeld bij mensen die het allemaal wel lachen vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:41 schreef Perrin het volgende:
De vrouw van Miller ziet Groenland ook wel als lekker snackje.
[ x ]
Als er iemand illegaal de VS in is gekomen is hij het wel ja. Zet die ghoul van een Miller maar aan het werk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ICE nu Maduro in zijn cel oppakt en deporteert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |