abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:39:12 #126
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_219739051
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, als nu de grootste landen juist gaan samenwerken in landjepik en de combinatie van dood en verderf, dan begint niemand veel, denk ik.
Eens hoor, maar jij had het over "helpen".
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:39:43 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219739066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jazeker, de EU wel, maar je had het over afhankelijk zijn, uiteindelijk zijn we dan afhankelijk van meer dan 400 miljoen andere mensen dan in Nederland zelf. Dus hoe dan ook, we zijn altijd afhankelijk. Zo bedoelde ik het meer.
Ahja. Ja je zult je op een of andere wijze moeten verenigen. Kleine visjes worden opgegeten in deze wereld vol haaien.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:39:48 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219739068
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ben jij dan van de Fok!-afdeling van MAGA?
Zo word ik door velen wel gepercipieerd geloof ik. Maar sommigen denken ook dat ik bezoldigd word door het Kremlin. I dont care.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:40:17 #129
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219739078
Wat ik ook vreemd is dat de veiligheidsdiensten dit allemaal goedkeuren..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219739081
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
Wat wel nieuw is is dat het nu openlijk gebeurt zonder vage bewoordingen of false flag operaties.
Niets iets wat ik jou specifiek kan verwijten, maar het is opmerkelijk hoe de media sphere doet alsof het allemaal een done deal is, nu slechts een kwestie van de buit verdelen etc.

Het regime zit er nog steeds, is niet veranderd.

En boots on the ground, wordt vietnam redux.

En dan hebben we het over opzichtig, geavanceerd, militair toneel.

Leuk, je hebt de huidige dictator van z'n bed gelicht. De dictator is weg, lang leven de nieuwe dictator.

Zonder boots on the ground is dit een PR stunt.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:43:45 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219739153
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
Niets iets wat ik jou specifiek kan verwijten, maar het is opmerkelijk hoe de media sphere doet alsof het allemaal een done deal is, nu slechts een kwestie van de buit verdelen etc.

Het regime zit er nog steeds, is niet veranderd.

En boots on the ground, wordt vietnam redux.

En dan hebben we het over opzichtig, geavanceerd, militaire toneel.

Leuk, je hebt de huidige dictator van z'n bed gelicht. De dictator is weg, lang leven de nieuwe dictator.

Zonder boots on the ground is dit een PR stunt.
Men kan ook vrijwillig de macht overdragen aan de VS, je loopt natuurlijk een enorm humanitair en economisch risico wanneer je echt de wapens oppakt tegen de amerikanen met een zéér ongewisse uitkomst. Ja het kan een partizanenstrijd worden, maar heb je dan gewonnen?

Dit heeft een enorm afschrikwekkend effect. Ik weet niet hoe de venezolaanse regering hiermee om kan gaan als je VS als tegenstander hebt en verder weinig bevriende landen die je kunnen helpen. De EU is druk in Oekraine en kan zich geen verdere geopolitieke moraliteit meer permitteren, en bondgenoot Rusland is óók druk in Oekraïne.
Misschien China?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:44:31 #132
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219739168
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ahja. Ja je zult je op een of andere wijze moeten verenigen. Kleine visjes worden opgegeten in deze wereld vol haaien.
Zonder Vis geen mens!!!1!!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:45:49 #133
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219739182
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zo word ik door velen wel gepercipieerd geloof ik. Maar sommigen denken ook dat ik bezoldigd word door het Kremlin. I dont care.
Ik had het ook over de Nederlandse groep.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:46:29 #134
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219739200
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
Wat ik ook vreemd is dat de veiligheidsdiensten dit allemaal goedkeuren..
Kwestie van iedereen ontslaan en alleen loyalisten neerzetten, succes gegarandeerd. Naar het systeem van de Russen.
pi_219739214
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
Men kan ook vrijwillig de macht overdragen aan de VS,
Nee, want net als die Sterke Man in moskou is er ook daar sprake van dat de machthebbers en de mensen in de kringen eromheen gewoon keiharde financiele belangen hebben bij de status quo.

quote:
Dit heeft een enorm afschrikwekkend effect.
Ja, nog een paar van dit soort incidenten en LATAM gaat z'n eigen NAVO oprichten.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:48:00 #136
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219739224
quote:

[..]
Men kan ook vrijwillig de macht overdragen aan de VS, je loopt natuurlijk een enorm humanitair en economisch risico wanneer je echt de wapens oppakt tegen de amerikanen met een zéér ongewisse uitkomst. Ja het kan een partizanenstrijd worden, maar heb je dan gewonnen?

Dit heeft een enorm afschrikwekkend effect. Ik weet niet hoe de venezolaanse regering hiermee om kan gaan als je VS als tegenstander hebt en verder weinig bevriende landen die je kunnen helpen. De EU is druk in Oekraine en kan zich geen verdere geopolitieke moraliteit meer permitteren, en bondgenoot Rusland is óók druk in Oekraïne.
Misschien China?
Ik moet wel lachen op Fok! Waar mensen steigeren als er een asielzoeker bij de grens staat, maar van andere landen min of meer verwacht dat ze maar wat graag hun land willen weggeven.
pi_219739227
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
Het ding waar ik het meest terleurgesteld in ben is dat er in de Tweede Wereldoorlog er nog genoeg grote landen waren die de Duitsers uiteindelijk te lijf gingen, maar er nu geen land echt komt helpen als het losgaat.
De Sovjets wilden eerst niet tot ze zelf werden aangevallen, De Britten twijfelde openlijk en Churchill moest er heel hard voor knokken steun voor de oorlog te kijken (Kijk naar Darkest Hour, geweldige film met Gary Oldman) De Amerikanen wilden eerst niet, gingen na Pearl Harbor overstag omdat de Jappen aan hun boten kwamen. No Skin in the game hè?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:48:51 #138
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219739239
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik moet wel lachen op Fok! Waar mensen steigeren als er een asielzoeker bij de grens staat, maar van andere landen min of meer verwacht dat ze maar wat graag hun land willen weggeven.
Geen idee wat je zegt.
Maar de wapens oppakken tegen amerika is geen aantrekkelijk vooruitzicht. Ja in Vietnam is dat min of meer succesvol gegaan, maar tegen enorme humanitaire kosten!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:49:18 #139
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219739245
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geen idee wat je zegt.
Maar de wapens oppakken tegen amerika is geen aantrekkelijk vooruitzicht. Ja in Vietnam is dat min of meer succesvol gegaan, maar tegen enorme humanitaire kosten!
Afghanistan en Irak waren ook niet succesvol. Mijn punt is juist dat men al tot geweld wil overgaan bij iemand die over de grens komt en kun je nagaan hoe dat dan is bij een binnenvallend land.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:51:27 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219739280
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Verwacht Pro-Pallie al twee jaar. Zo niet langer.

En daar krijg je de dam mee vol, dus zoveel verbaast me dat niet.

Grappig hoe extreem-links en extreem-rechts zich op de pivotale zaken blijven vinden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219739318
quote:

[..]

Misschien China?
De EU is niet druk in Oekraïne, maar dat terzijde.

Gezien deze houding snap ik wel waarom je het liefst ziet dat Oekraïne wordt opgeheven en gereduceerd tot een Russische oblast.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219739338
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geen idee wat je zegt.
Afghanistan was ook een groot succes voor Amerika.

En Irak...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:57:13 #143
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219739381
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:39 schreef Repentless het volgende:

[..]
Eens hoor, maar jij had het over "helpen".
Jazeker, het was wat simpel geformuleerd.
pi_219739449
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 3 januari 2026 @ 23:04:43 #145
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219739520
quote:
Precies! Het zal eens niet zo zijn met Trump's bende.
pi_219739639
Venezuela Live Updates: Maduro Arrives in N.Y.; Trump Says U.S. Will ‘Run’ Venezuela

Venezuela’s vice president, Delcy Rodríguez, rejected the U.S. intervention and demanded President Nicolás Maduro’s return. Maduro and his wife were brought to New York City to stand trial on drug and weapons charges.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219739770
  zaterdag 3 januari 2026 @ 23:41:52 #148
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219739952
De vrouw van Miller ziet Groenland ook wel als lekker snackje.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 23:44:00 #149
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219739964
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 23:41 schreef Perrin het volgende:
De vrouw van Miller ziet Groenland ook wel als lekker snackje.

[ x ]
Jeetje, allerlei benoemingen kunnen hier worden ingevuld, die zomaar als demoniseren kunnen worden bestempeld bij mensen die het allemaal wel lachen vinden.

Dit juist benoemen is banbaar.
pi_219739990
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zou mooi zijn als ICE nu Maduro in zijn cel oppakt en deporteert
Als er iemand illegaal de VS in is gekomen is hij het wel ja. Zet die ghoul van een Miller maar aan het werk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')