Tot nu toe zitten we al een jaar in een dieptepuntenmarathon.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zou nieuw dieptepunt worden, vandaar dat ik neig naar nee, maar zeg nooit nooit.
Er zijn meer opties. Bruggen prematuur verbranden is nooit slim.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat Oekraine wordt weggeven aan Putler om Rusland bij China weg te lokken, dus veel gaan we daar niet meer aan hebben.
Ben je al gearresteerd nadat je met je vpn je dagelijkse portie propaganda hebt gelezen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
EU gaat veel te ver joh, met hun censuur onzin ed.
Het valt me eerlijk gezegd nog mee dat ICE ze niet meteen oppakt en wegbrengt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:10 schreef livelink het volgende:
Al die feestende Venezolanen in de VS realiseren zich hopelijk wel dat ze nu echt allemaal terug moeten naar Venezuela.
Zo heb je in Europa mensen die juichen voor het regime van Trump, misschien die ook meesturen naar Venezuela?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:10 schreef livelink het volgende:
Al die feestende Venezolanen in de VS realiseren zich hopelijk wel dat ze nu echt allemaal terug moeten naar Venezuela.
Dat weet ik niet. niemand zal de directe confrontatie met de amerikanen zoeken. Maar de liefde voor amerika koelt af met de dag.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef -XOR- het volgende:
De VS krijgt nog wel eens een keer een grote klapper te verduren en dan kunnen ze eens kijken hoeveel vrienden ze nog hebben.
Binnenkort op Leopards eating peoples facesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:10 schreef livelink het volgende:
Zou mooi zijn als ICE nu Maduro in zijn cel oppakt en deporteertquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het valt me eerlijk gezegd nog mee dat ICE ze niet meteen oppakt en wegbrengt.
En dat boeit de mensen die Trump steunen blijkbaar helemaal niets. Sterker nog, ze gaan er goed opquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. niemand zal de directe confrontatie met de amerikanen zoeken. Maar de liefde voor amerika koelt af met de dag.
Dit gaat hen op termijn wel ondermijnen.
Het hele idee dat er altijd iemand is die ons komt helpen, is natuurlijk ook nogal kinderachtig. Het wordt eens tijd om weer wat volwassener te worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
Het ding waar ik het meest terleurgesteld in ben is dat de Tweede Wereldoorlog er nog genoeg grote landen waren die de Duitsers uiteindelijk te lijf gingen, maar er nu geen land echt komt helpen als het losgaat.
Daar sta je dan met je 18 miljoen inwoners.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het hele idee dat er altijd iemand is die ons komt helpen, is natuurlijk ook nogal kinderachtig. Het wordt eens tijd om weer wat volwassener te worden.
Peilingen zijn palingen he.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dat boeit de mensen die Trump steunen blijkbaar helemaal niets. Sterker nog, ze gaan er goed op
De EU heeft er 450 miljoen ofzo? En landen als Canada, Japan, Zuid-Korea, Australië bestaan ook nog steeds.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je 18 miljoen inwoners.
Nou nee, het begon met onzin over drugs. Bootjes bombarderen, mogelijk een oorlogsmisdaad en dan nog steeds zeggen dat het om drugs gaat. Na de aanval is het ineens 'het gaat om olie en wij nemen het land over' en de rest, die zag dat al lang aankomen, maar toch is er dagenlang door de Fok!-afdeling van MAGA geroeptoeterd over drugs.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
Wat wel nieuw is is dat het nu openlijk gebeurt zonder vage bewoordingen of false flag operaties.
En een van de sterkste, hightech en grootste economieën ter wereld, zeker relatief gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je 18 miljoen inwoners.
Ze werden vrijwel allemaal aangevallen toen, dus vrij logisch om dan terug te vechten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
Het ding waar ik het meest terleurgesteld in ben is dat er in de Tweede Wereldoorlog er nog genoeg grote landen waren die de Duitsers uiteindelijk te lijf gingen, maar er nu geen land echt komt helpen als het losgaat.
Jazeker, de EU wel, maar je had het over afhankelijk zijn, uiteindelijk zijn we dan afhankelijk van meer dan 400 miljoen andere mensen dan in Nederland zelf. Dus hoe dan ook, we zijn altijd afhankelijk. Zo bedoelde ik het meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
De EU heeft er 450 miljoen ofzo? En landen als Canada, Japan, Zuid-Korea, Australië bestaan ook nog steeds.
Werp dat Calimero-complex af.
Trump lapt al veel langer openlijk de regels aan zijn laars. Wat dacht je van zijn même coin of de beurs manipulatie kort nadat hij ingezworen was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Peilingen zijn palingen he.
Maar Amerika valt wel vaker landen (in)direct aan onder zowel Democratisch als Repulbikeins gezag, dat is niet nieuw. Wat wel nieuw is is dat het nu openlijk gebeurt zonder vage bewoordingen of false flag operaties.
Ik sta hier nog steeds van te kijken.
Ja, als nu de grootste landen juist gaan samenwerken in landjepik en de combinatie van dood en verderf, dan begint niemand veel, denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ze werden vrijwel allemaal aangevallen toen, dus vrij logisch om dan terug te vechten.
Je hebt mij niks zien roeptoeteren over drugs.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou nee, het begon met onzin over drugs. Bootjes bombarderen, mogelijk een oorlogsmisdaad en dan nog steeds zeggen dat het om drugs gaat. Na de aanval is het ineens 'het gaat om olie en wij nemen het land over' en de rest, die zag dat al lang aankomen, maar toch is er dagenlang door de Fok!-afdeling van MAGA geroeptoeterd over drugs.
Waren die andere aanvallen overigens wel of niet door het congress heengegaan?
Die meme coin hype was ordinair. Die beurs manipulatie weet ik niet. Misschien schrok hij van de effecten en dacht hij ik draai snel wat terug. Het is wel verdacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Trump lapt al veel langer openlijk de regels aan zijn laars. Wat dacht je van zijn même coin of de beurs manipulatie kort nadat hij ingezworen was.
Het gebeurde altijd al, nu openlijk.
Ben jij dan van de Fok!-afdeling van MAGA?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt mij niks zien roeptoeteren over drugs.
Ik heb enorme bedenkingen bij veel van die Amerikaanse operaties die zij uitvoeren uit hoofde voor democratie, veiligheid, of orde. Soms goed bedoeld, maar vaak allemaal grijs gebied. Trump zegt speculeert openlijk over oliewinning en het overnemen van het bestuur.
Wat wel of niet door het congres allemaal is gegaan weet ik niet, dat kost mij uren om allemaal op te zoeken en te valideren. Ik weet wel dat de laatste grootste operatie in Iraq 2003 niet is goedgekeurd in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |