Die man wist niet eens waar de uitgang was na een speech manquote:
Abrupt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:59 schreef Regilio_ het volgende:
Hoe gaat hij dit in hemelsnaam ooit afronden
dat gaat hij niet doen johquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:59 schreef Regilio_ het volgende:
Hoe gaat hij dit in hemelsnaam ooit afronden
Trump is vele malen erger johquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die man wist niet eens waar de uitgang was na een speech man
En hij noemde Zelensky Putin lol.
Lekker gewerkt hoor, neem nog wat belastingcenten.quote:
Nou.. nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trump is vele malen erger joh
Mensen die dit over 50 jaar de transcripten teruglezen denken echt "hoe is dit tussen de officiële stukken gekomen?"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:59 schreef Momo het volgende:
Dit zijn echt brainfarts die je normaal niet uitspreekt
Terecht. Trump raaskalt alleen maar een eind wegquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:01 schreef Arizona het volgende:
Het NOS vindt nu de rest van het journaal belangrijker
Dan mag jij dat vinden.quote:
Hij heeft meerdere belangen waaronder olie ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik bedoel, 't kan me weinig schelen. Maar MAGA's die zeggen dat het niet om olie gaat zijn echt debiel en naief![]()
Hulde dan aan Trump in dit geval I guess: hij zegt het in ieder geval gewoon outright, ipv andere presidenten die bleven volhouden dat het om iets anders ging.
Dat is niet lief, dat lijkt me normaal.quote:
Vind jij Jocelynn ook zo mooi?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Welk gedeelte was precies gelogen dan?
Vandaar dat hij zo raar uit z'n ogen keek.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel goede timing van NOS. Trump was bijna klaar.
De zelf pijperij neemt ongekende hoogtes aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:03 schreef LXIV het volgende:
Die Hegseth... Zo moeilijk is het ook weer niet om met het sterkste leger ter wereld en een budget van 500.000.000.000.000 een derdewereldlandje aan te vallen
Volledig schaamteloos ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De zelf pijperij neemt ongekende hoogtes aan.
Hegseth lijkt op die leider uit de film Police Academy, die ook denkt dat hij God is en ondertussen blunder na blunder maakt…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:03 schreef Breekfast het volgende:
Hegseth heeft ook echt altijd die verongelijkte, passief-agressieve houding.
Schandalig dat Venezuela een eigen land durft te beginnen op een berg olie die van de VS isquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:03 schreef PlayerUnknowne het volgende:
olie dat gestolen van hun.....dus de olie is van de vs maar het ligt in venezuela....
Idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:03 schreef LXIV het volgende:
Die Hegseth... Zo moeilijk is het ook weer niet om met het sterkste leger ter wereld en een budget van 500.000.000.000.000 een derdewereldlandje aan te vallen
Ga er maar niet vanuitquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ach zolang dit de benzineprijzen omlaag brengt ben ik voor.
Ja dat was te verwachtenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:
Het regime heeft op straat nog de touwtjes in handen, en ze schuiven gewoon iemand anders naar voren.
DramaAlert ok....quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef Viesdik het volgende:
Venezuela verklaart de oorlog aan de USA :|
[ x ]
Ik kan ook met 5 volwassen mannen een oude vrouw hier verderop in de straat volledig verrot schoppen en daarna ik de kroeg gaan opscheppen hoe weinig kans ze maakte en dat ik zelf nog geen krasje heb. Dat is het niveau.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De zelf pijperij neemt ongekende hoogtes aan.
Putin is niet schadelijk voor De Amerikaanse belangen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
oja?
Waarom pakt ie Poetin niet aan dan?
10 voor inzetquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
veel succes daarmee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hegseth lijkt op die leider uit de film Police Academy, die ook denkt dat hij God is en ondertussen blunder na blunder maakt…
Dit kan nog leuk wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
welk filmpjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:07 schreef Momo het volgende:
@:Viesdik dat is trouwens een filmpje dat vanochtend al online stond maar ok
Ik denk dat het geroeptoeter is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus ik vermoed dat de VS iets te vroeg juicht.
Wat willen ze doen…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Dat kan hij niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:09 schreef kibo het volgende:
Putin kan nu niet achterblijven.
Die gaat een soortgelijke operatie tegen Zelensky optuigen.
Dat probeerde hij in februari 2022 al eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:09 schreef kibo het volgende:
Dat is eigenlijk het enige realistische. Dat de wereld weer weet die the wereldpolitie is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:10 schreef Candymannetje het volgende:
Toch is het echt een strakke actie van Trump.
Er zijn al vele interventies geweest door z'n voorgangers in vele landen.
Maar die waren veel bloederiger en kostbaarder.
Nu gaan ze gewoon naar binnen, hier met dat mannetje en weer naar buiten.
Zowel nationaal als internationaal dwingt hij nu wel respect af.
Heeft hij aan het begin van de oorlog al geprobeerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:09 schreef kibo het volgende:
Inderdaad, als ze dat zouden kunnen was dat al lang en breed gebeurd.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat het geroeptoeter is.
Het is natuurlijk niet alsof een president zelf actief bijdraagt aan zo'n operatie. Nieuwe wapens en technologie maken dit soort "precisieoperaties" veel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:10 schreef Candymannetje het volgende:
Toch is het echt een strakke actie van Trump.
Er zijn al vele interventies geweest door z'n voorgangers in vele landen.
Maar die waren veel bloederiger en kostbaarder.
Nu gaan ze gewoon naar binnen, hier met dat mannetje en weer naar buiten.
Zowel nationaal als internationaal dwingt hij nu wel respect af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |