Klopt maar dat is jaren niet meer zo, niet door Trump overigens.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jarenlang murdercapital of the USA geweest.
Dit. Ik ben afgehaakt.quote:
Mijn opa wilde heel graag weer naar België met de jongens. En Frankrijk..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dementerende oma bood ons iedere 5 minuten snoep aan![]()
Heel wat onschuldiger dan een land binnenvallen
Het gaat bij hem alleen over wat hem raakt. En dat is kennelijk niks. Dus vraag me af waarom hij zich überhaupt bezighoudt met deze situatie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb het niet direct over jouw energieprijzen maar die voor bedrijven die producten voor jou maken.
Idem voor producten die getransporteerd worden naar de winkel of naar jouw voordeur.
Niet voor je tandenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dementerende oma bood ons iedere 5 minuten snoep aan![]()
Heel wat onschuldiger dan een land binnenvallen
Biden was veel coherenter..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:54 schreef Butler456 het volgende:
Hij begint nu een beetje op Biden te lijken...
Misschien is 70+ niet ideaal om een land te besturen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:54 schreef Butler456 het volgende:
Hij begint nu een beetje op Biden te lijken...
Biden was mokerveel dementerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
dit is nog erger dan Biden die een error kreeg (lol)
Die zitten zwaar onder dat spul dat uit Venezuela komt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het knapste vind ik nog wel dat je met een gladgestreken gezicht daarachter kan blijven staan.
Die linker is vrij wiebelig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het knapste vind ik nog wel dat je met een gladgestreken gezicht daarachter kan blijven staan.
Ik vind het eerder doodeng. Geeft een glimpje van waartoe ze in staat..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hopelijk krijgen hij en Hegseth heel snel een hele akelige ziete. Dat zijn me een partij nare mannetjes dat wil je niet weten...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:52 schreef RotatoR het volgende:
RubioGod in de achtergrond. De ideale presidentskandidaat voor 2028.
Zou hij net als P.Diddy zijn meisjes ook inoliën?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:56 schreef PlayerUnknowne het volgende:
En hoe het zit het met de epstein files? gaat die ook bespreken zo?
Sinds een recente aflevering van South Park hoor ik in mijn hoofd gelijk "Pete Hegseth is a fucking douche" als ik die man zie.quote:
Daar zijn ze op uitgezocht.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn me een partij nare mannetjes dat wil je niet weten...
Aangezien hij het over Jimmy Carter had zijn we daar nog lang niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:56 schreef PlayerUnknowne het volgende:
En hoe het zit het met de epstein files? gaat die ook bespreken zo?
Pff kan ik ook welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:40 schreef RotatoR het volgende:
Knappe prestatie van de elite eenheden.
Rubio is de enige die geen MAGA wappie is van het stel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen hij en Hegseth heel snel een hele akelige ziete. Dat zijn me een partij nare mannetjes dat wil je niet weten...
FOK-MARSOC.quote:
Z’n rapport bespreking denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Waar zitten we naar te kijken in godsnaam
Daar komt tegenwoordig cheetos poeder uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:58 schreef PlayerUnknowne het volgende:
praten met zijn ogen dicht alsof die sex heeft
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Waar zitten we naar te kijken in godsnaam
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |