Ik heb het donkerbruine vermoeden dat hij daar enkel een envelop met inhoud op kwam halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch grappig, gisteren reed Vandeputte nog achteruit.
Moet je dan daarvoor uitrijden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat hij daar enkel een envelop met inhoud op kwam halen.
Jammer dat WOUT er niet bij is morgen.quote:
En ook heel grappig dat Tibor van te voren geïnterviewd werd door de pers, terwijl hij zijn eigen camera op zijn eigen helm heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:16 schreef DeeBee het volgende:
Tibor vlogt ook tegenwoordig, was zelf ook aardig verbaasd en blij met z'n zege op WOUT
Mooie beelden.quote:
Onder welke oneliner had ik dit keer beet?quote:Op zondag 4 januari 2026 12:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mooie beelden.
SvenNysN1Fan werd echter keihard aangepakt op WF, hoe ga je dit nog omdraaien?
Je was erg benieuwd of Mathieu en Lucinda konden winnen, maar je provocerende niveau is dalende volgens het commentaar, je moet je zorgen maken na deze zware kerstperiode.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Onder welke oneliner had ik dit keer beet?
Verrassend dat deze herhaling van zetten toch nog reacties oproept, het is wel erg laaghangend fruit. Ik zal in die lijn vanmiddag weer eens 'Genoten van deze spannende wedstrijd' plaatsen als Van der Poel weer eens onvermijdelijk met een minuut gewonnen heeft.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je was erg benieuwd of Mathieu en Lucinda konden winnen, maar je provocerende niveau is dalende volgens het commentaar, je moet je zorgen maken na deze zware kerstperiode.
De kans lijkt me groter dat de totaal niet meer technisch superieure Puck vandaag een paar keer op de grond gaat liggen.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je was erg benieuwd of Mathieu en Lucinda konden winnen, maar je provocerende niveau is dalende volgens het commentaar, je moet je zorgen maken na deze zware kerstperiode.
Het zou wel fijn zijn als PuckGodin Brand eens kan bedreigen vandaag...
Wie is Foekiefoekie?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:41 schreef Szura het volgende:
Uiteraard Menno mee voorop, Foekiefoekie daarentegen niet met de pikstart
Das war einmal.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Ruben gelooft nog in de mythe van de “ultra technische” Puck Pieterse.
Fysiek-mentaal spelletje.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:45 schreef Felagund het volgende:
Tactische zet van Puck om Brand te verwarren?
IOC kijken jullie mee?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ligt nog wel aardig wat sneeuw hier
@KirstyCoventryquote:
Je zou juist verwachten dat Menno met de ervaring van Jules Unlimited hier naar beneden zou vliegen.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:51 schreef DiegoFuser het volgende:
Jans gooit zichzelf naar beneden.
Menno kruipt naar beneden.
Die vergeet bijna haar fiets.quote:
Slecht voor eventuele gifjes ook.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Het meest jammerlijke hiervan is dat ze niet gezamenlijk DE KUIL in hoeven.
En ook nog een ronde.quote:
Even afkoelen.quote:
Ach de technische niet-superieure Puck.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Puck heeft zijwieltjes nodig. Die kan er niks van.
Jaquote:Op zondag 4 januari 2026 14:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
De tegenstand maakt een kans als Brand 4 keer valt.
Brand kan het moeilijk op de sprint laten aankomenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Behoorlijke tactische blunder om daar de wedstrijd proberen te winnen op zo'n verraderlijk parcours, terwijl je de bocht nog hebt.
Dat kun je over Pieterse toch niet zeggen na dit uur?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja
Maar ze is technisch echt zo belabberd. Ze zit ook gewoon niet zo goed op de fiets als een Alvarado of Pieterse.
Dat hoefde ook helemaal niet. Ze rijdt iedere keer 5 seconden sneller dan de rest bij de bochtpassage.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:29 schreef DIJK het volgende:
[..]
Brand kan het moeilijk op de sprint laten aankomen
WK-parcours is ook zonder sneeuw al wel technisch genoeg in ieder gevalquote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef franklop het volgende:
We gaan richting het WK en de altijd sympathieke Brand gaat verliezen
Mijn troefkaart in deze situatie is om altijd iets te posten in de trant van 'Deze cross was nog niet in de eerste ronde beslist, erg saai' waar ze als hyena's opduiken, maar dat modereren ze tegenwoordig weg.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef Pistolero het volgende:
Dit was comedy capers, maar stiekem toch best een genotscross.
SvenNysN1Fan in shambles. @:Koffieplanter
Nee klopt haha. Maar ik doelde meer op de fietspositie.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kun je over Pieterse toch niet zeggen na dit uur?
Nu ook Jeroen Hersman.quote:
Ik weet niet of ze dat bewust doet.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, interviews met Ceylin, wat heeft ze zich toch rare accenten/dialecten aangeleeerd
Doe eens een gok.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom stopt Eurosport er steeds reclame tussendoor, om kijkers weg te jagen?
Ik was net via Eurosport aan het kijken uit luiheid (stond de tv toevallig nog op) krijg je ineens weer die reclame.
Waardoor ze me wegjagen naar Sporza waar ik dan natuurlijk blijf hangen. En is niet de eerste keer.
Maar als ze daarmee alle kijkers wegjagen bij het eerste blok (ik zal vast niet de enige zijn die overschakelt naar Sporza) schieten ze er toch niks mee op?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe eens een gok.
Maar wellicht kunnen ze er een betaalde dienst van maken, zoals in België met een flink deel van de crossen is gebeurd, dan hoeven ze wellicht geen reclame uit te zenden.
Kan alleen traplopen met fiets in de nek/op de schouder.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Pieterse heeft niet eens de techniek om foutloos een podium te betreden.
Ach Puck.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Pieterse heeft niet eens de techniek om foutloos een podium te betreden.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die beginnen met kijken op Eurosport, dat al sinds jaar en dag op tv met reclame uitzendt, nog gaan overschakelen naar Sporza. En als ze dat doen komen ze vandaag de dag net zo vaak middenin Buren terecht dan bij de cross.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar als ze daarmee alle kijkers wegjagen bij het eerste blok (ik zal vast niet de enige zijn die overschakelt naar Sporza) schieten ze er toch niks mee op?
Ach waarom? "Ben ik van Dominicaanse bloed"?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:48 schreef DIJK het volgende:
Ceylin mag de muts wel even afnemen voor het Wilhelmus
Wist dat niet eens, even gegoogled hij blijkt een fervent drankrijdertje te zijn. Lekker man!quote:Op zondag 4 januari 2026 15:01 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hoe Ruben op de cross geraakt met een rijverbod.
Koekoek.quote:
Publieke humiliatie blijkt een zwaardere straf voor hem dan een rechterlijke uitspraak nadat hij weer dronken met levens heeft gespeeld. Absurde mens.quote:
Jankerd, beetje crimineel zijn is cool.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef Szura het volgende:
De ene crimineel moedigt de andere aan
‘Komaan Toon’
quote:Op zondag 4 januari 2026 15:13 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar was Zonhoven toch de eerste cross van VDP ?
Ja, maar toen was die een stuk vroeger in het seizoenquote:Op zondag 4 januari 2026 15:13 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar was Zonhoven toch de eerste cross van VDP ?
Drankrijder, scheefpoeper, recidivist.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wist dat niet eens, even gegoogled hij blijkt een fervent drankrijdertje te zijn. Lekker man!
Vrouwen kicken hierop.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Drankrijder, scheefpoeper, recidivist.
En nog steeds ook getrouwd?quote:Op zondag 4 januari 2026 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ruben heeft een nieuwe vriendin lees ik. Niks mis mee!
[ afbeelding ]
Je vergeet felicentrist!quote:Op zondag 4 januari 2026 15:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Drankrijder, scheefpoeper, recidivist.
Narcist, analist.quote:
Heeft gister volle bak gegeven natuurlijkquote:
Bizar.quote:
Als je daar op zoekt vind je alleen maar iets over Ruben. Zal wel kloppen dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |