Nee klopt haha. Maar ik doelde meer op de fietspositie.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kun je over Pieterse toch niet zeggen na dit uur?
Nu ook Jeroen Hersman.quote:
Ik weet niet of ze dat bewust doet.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, interviews met Ceylin, wat heeft ze zich toch rare accenten/dialecten aangeleeerd
Doe eens een gok.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom stopt Eurosport er steeds reclame tussendoor, om kijkers weg te jagen?
Ik was net via Eurosport aan het kijken uit luiheid (stond de tv toevallig nog op) krijg je ineens weer die reclame.
Waardoor ze me wegjagen naar Sporza waar ik dan natuurlijk blijf hangen. En is niet de eerste keer.
Maar als ze daarmee alle kijkers wegjagen bij het eerste blok (ik zal vast niet de enige zijn die overschakelt naar Sporza) schieten ze er toch niks mee op?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe eens een gok.
Maar wellicht kunnen ze er een betaalde dienst van maken, zoals in België met een flink deel van de crossen is gebeurd, dan hoeven ze wellicht geen reclame uit te zenden.
Kan alleen traplopen met fiets in de nek/op de schouder.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Pieterse heeft niet eens de techniek om foutloos een podium te betreden.
Ach Puck.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Pieterse heeft niet eens de techniek om foutloos een podium te betreden.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die beginnen met kijken op Eurosport, dat al sinds jaar en dag op tv met reclame uitzendt, nog gaan overschakelen naar Sporza. En als ze dat doen komen ze vandaag de dag net zo vaak middenin Buren terecht dan bij de cross.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar als ze daarmee alle kijkers wegjagen bij het eerste blok (ik zal vast niet de enige zijn die overschakelt naar Sporza) schieten ze er toch niks mee op?
Ach waarom? "Ben ik van Dominicaanse bloed"?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:48 schreef DIJK het volgende:
Ceylin mag de muts wel even afnemen voor het Wilhelmus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |