Onder welke oneliner had ik dit keer beet?quote:Op zondag 4 januari 2026 12:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mooie beelden.
SvenNysN1Fan werd echter keihard aangepakt op WF, hoe ga je dit nog omdraaien?
Je was erg benieuwd of Mathieu en Lucinda konden winnen, maar je provocerende niveau is dalende volgens het commentaar, je moet je zorgen maken na deze zware kerstperiode.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Onder welke oneliner had ik dit keer beet?
Verrassend dat deze herhaling van zetten toch nog reacties oproept, het is wel erg laaghangend fruit. Ik zal in die lijn vanmiddag weer eens 'Genoten van deze spannende wedstrijd' plaatsen als Van der Poel weer eens onvermijdelijk met een minuut gewonnen heeft.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je was erg benieuwd of Mathieu en Lucinda konden winnen, maar je provocerende niveau is dalende volgens het commentaar, je moet je zorgen maken na deze zware kerstperiode.
De kans lijkt me groter dat de totaal niet meer technisch superieure Puck vandaag een paar keer op de grond gaat liggen.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je was erg benieuwd of Mathieu en Lucinda konden winnen, maar je provocerende niveau is dalende volgens het commentaar, je moet je zorgen maken na deze zware kerstperiode.
Het zou wel fijn zijn als PuckGodin Brand eens kan bedreigen vandaag...
Wie is Foekiefoekie?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:41 schreef Szura het volgende:
Uiteraard Menno mee voorop, Foekiefoekie daarentegen niet met de pikstart
Das war einmal.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Ruben gelooft nog in de mythe van de “ultra technische” Puck Pieterse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |