Ja, ik zag het ook aan het vinkje. Maar ik had die hele onderneming niet opgetuigd als ik de bp onderaan mijn vooraad had gezienquote:Op zondag 11 januari 2026 12:01 schreef Troel het volgende:
Wij hebben gewoon een google spreadsheet waarin we onze blueprints bijhouden. Overigens kun je ingame op de PC meteen zien of je hem hebt: vinkje heb je al
63 van de 71?72?73? heb ik nu
In de security bunker onder de Reinforced Reception. Daar is een locked room en daar in de zwarte kasten tegen de muur.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
Waar op blue gate zijn die bps in overvloed dan?
Rookbommen gooien tussen het looten door werkt goed bij mij.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:49 schreef raptorix het volgende:
Echt pislink, loop je in 1tje bastion te slopen, staat ie in de fik, komen er gelijk 2 lui die even willen looten, schoot ze eerst voor hun voeten, later maken ze me alsnog af, echt ben daar wel klaar mee, volgende keer headshot ik ze gewoon stuk voor stuk sneaky terwijl ze aan looten zijn. Ook nog fucking max gear aan gespent.
Heel kut idd. Ik heb besloten de cloak en landline-methode te laten voor wat die is en het te proberen met trigger nades.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:49 schreef raptorix het volgende:
Echt pislink, loop je in 1tje bastion te slopen, staat ie in de fik, komen er gelijk 2 lui die even willen looten, schoot ze eerst voor hun voeten, later maken ze me alsnog af, echt ben daar wel klaar mee, volgende keer headshot ik ze gewoon stuk voor stuk sneaky terwijl ze aan looten zijn. Ook nog fucking max gear aan gespent.
Ze moeten gewoon met hun poten met hun er af blijven, ze zien dat ik op het dak sta en hem al praktisch gesloopt hebben, dan geef je mij eerst even de kans van het dak te komen en belangrijke shit te pakken.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Rookbommen gooien tussen het looten door werkt goed bij mij.
Voor je trials ja?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Met duos en trios tellen de ballen van je teamgenoten ook. Scheelt weer.
Ik doe meestal een potje ballen farmen en dan en nieuwe map met een volle tas beginnen en gooien maar.
Ja ergens met je eens maar als ik onderdelen nodig heb en iemand sloopt voor mijn neus die arc dan ben ik ook wel triggerhappy, andersom het is mij ook wel eens overkomen, balen ja en weer door.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon met hun poten met hun er af blijven, ze zien dat ik op het dak sta en hem al praktisch gesloopt hebben, dan geef je mij eerst even de kans van het dak te komen en belangrijke shit te pakken.
Ja, daarom is op hogere ranks de trials als solo niet te doen, daar zit iedereen in duo of trio waadoor je bizarre scores krijgt. Eigenlijk moeten ze die ranks uit elkaar halen: dus apart voor solo, duo en trios. Helaas zijn mijn vrienden niet zo fan van trials, tot 3 sterren omdat je dan loot krijgt.quote:
Ik wil die ook gaan doen, maar is lvl 75 verplicht?quote:Op zondag 11 januari 2026 16:21 schreef Drankster het volgende:
Expedition klaar voor departure.
Nog 41 dagen om van lvl 64 naar 75 te komen en dan weer op nul beginnen.
Nee, je moet minimaal level 20 zijn, geloof ik.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wil die ook gaan doen, maar is lvl 75 verplicht?
Nee hoor. Lvl 75 worden is een trophy op PS5.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wil die ook gaan doen, maar is lvl 75 verplicht?
Ik zag iemand a la Snake (MGS) er achteraan sneaken en een deadline erop plakken. Leek zo makkelijkquote:Op zondag 11 januari 2026 17:16 schreef V. het volgende:
Al loop ik er helemaal op leeg, ik ga deze week mijn zes bastion cores pakken.
Volgende keer met 12 trigger nades en een hullcracker met 24 ammo.
Dat probeerde ik ook 2x.quote:Op zondag 11 januari 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zag iemand a la Snake (MGS) er achteraan sneaken en een deadline erop plakken. Leek zo makkelijk
Zeg dat nou niet 😱quote:Op zondag 11 januari 2026 22:26 schreef V. het volgende:
Ik denk dat ik mijn hele backpack volprop met een smorgasbord van explosieven.
Banzai!
Ik heb gehoord dat mensen al tijdens het bestoken van de matriarch het pantser dat van de poten valt, looten.quote:Op maandag 12 januari 2026 04:45 schreef raptorix het volgende:
Gah, doe je een Matriarch hunt met leuke groep, is dat ding kaput, alleen nog maar troep over
Mjah het was een beetje zuur, de Matriarch was al down, maar er vloog nog zo een Bommenschietende Arc waar ik 20 seconden aan besteed heb. Maar goed, geen slechte oogst deze morgenquote:Op maandag 12 januari 2026 07:21 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat mensen al tijdens het bestoken van de matriarch het pantser dat van de poten valt, looten.
Zo zeg ik altijd tegen de caissière als ik contant wil afrekenen, dat ik vandag Jos Contantos ben, de volle neef van Johnny Cashquote:
Zelf één keer een macro kettle gezien, was echt bizar hoe snel dat schiet, ik was blij dat die dude aan mijn kant stond.quote:January Update 1.11.0
Hey, Raiders!
Update 1.11.0 is rolling out on all platforms and it brings the highly anticipated Abyss cosmetic set along with some fixes and balancing changes to the Trigger ‘Nade and Kettle. Restart your client to download.
We are also celebrating a huge milestone - 12 million ARC Raiders copies sold! We prepared a gift for reaching 10 million players, but you blew right past it over the holidays... we're not complaining! Everyone who has logged in since launch until Jan 13 11:59pm CET/Jan 13 2:59pm PST/Jan 13 5:59pm EST can pick up the Gilded Pickaxe Raider Tool.
• Kettle
Reduced fire rate from 600 to 450. The previous fire rate was only realistically reachable by players using macros, which creates an unfair dynamic that favours using 3rd party software.
• Trigger ‘Nade
Trigger ‘Nade currently dominates PVP encounters, and players favour picking it over all our other grenades. This nerf aims to make it less usable as a “trigger-in-air” grenade, whilst keeping its usefulness as a sticky bomb. Damage falloff has been rebalanced to concentrate the damage closer to the center of the explosion, and deal less damage further away. The delay between triggering the grenade and it detonating, has been increased from 0.7s to 1.5s, giving players more time to react, and making it harder to time the detonation in air.
• Fixed a key card exploit that allowed players to keep room keys after using them.
• Lighting has been lowered in some areas on Stella Montis Night Raid making flashlights and listening more relevant.
Dit heb ik ook de hele tijd.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:56 schreef raptorix het volgende:
Ik heb even pauze ingelast, ik heb de rare tik dat als ik met een sjieke outfit een run doe dat ik altijd door een domme situatie dood ga, flikker gewoon over randje, aanval door ARCS, ok snel een deur in om even te reviven, zitten er 5 fucking spinnen en kan ik mijn wheel niet rustig gebruiken. Pfffffffff ik ben ook al wat ouder en weet dat je handelingen er gewoon niet sneller op gaan.
Wat ik ook nog wel eens heb, dat ik gewoon verkeerde toetsen druk, wil je koprollen, druk je weer fucking verkeerde toets en krijg je volle laag.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook de hele tijd.Ik was bv met een quest bezig waarvoor je op een dak moet zijn. Ik zipline erheen met m’n fancy load out, staat die zipline net niet goed en zit er een klein tyfus stukje van een of andere tyfus pijp in de weg en flikker ik zo 100 meter naar beneden of zo.
![]()
Dan ben ik er wel ff klaar mee maar dit spel krijgt het toch voor elkaar dat het na een paar uur weer gaat kriebelen.
Ik heb dat dus met dat granaten en heal wiel gebeuren. Wil je in de gauwigheid een granaat gooien naar een bastion en vervolgens sta je jezelf te healen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat ik ook nog wel eens heb, dat ik gewoon verkeerde toetsen druk, wil je koprollen, druk je weer fucking verkeerde toets en krijg je volle laag.
Volgens mij kun je ook de Numeric keys daarvoor gebruikenquote:Op woensdag 14 januari 2026 08:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met dat granaten en heal wiel gebeuren. Wil je in de gauwigheid een granaat gooien naar een bastion en vervolgens sta je jezelf te healen.
Dan wordt mn maatje aangevallen door een andere raider, doodquote:Op woensdag 14 januari 2026 08:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met dat granaten en heal wiel gebeuren. Wil je in de gauwigheid een granaat gooien naar een bastion en vervolgens sta je jezelf te healen.
Magnetic accelerators? Die kun je ook gewoon vinden in Stella.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:27 schreef V. het volgende:
Erm, ik ontdek net dat ik voor de third stage van de expedition een berg shredder-onderdelen nodig heb...
Nee, 10 shredder gyro's.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Magnetic accelerators? Die kun je ook gewoon vinden in Stella.
Ah, dan is de tweede expeditie wel anders dan de eerste!quote:
Fucking slim ook, wij hadden ons in kamer opgesloten om hem af te knallen door het gebroken glas, dus dachten dat ie dood was, was ie heel sneaky snel om de kamer heengeslopen om vol op oorlog te gaan in die kamer, gelukkig konden we hem alsnog killen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:28 schreef V. het volgende:
Ja.
Ik ben net 2 keer op Stella geweest, heb nu 6 van die gyro's. Eerste keer 2 en de 2e keer 4.
Wel fucking eng zijn die dingen. En de tweede keer was ik bezig en had net met veel moeite en schade de 5e omgelegd, word ik besprongen door 4 pops en bam dood voor ik kon looten. Dat was wel balen
Maar wat een stress.
Ik had die onderdelen vorige week, spawnde in die kamer met die 2 grote raketmotors.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:15 schreef V. het volgende:
Dayum... Paar dagen lekker gegamed en gisteren uit het niets ineens weer de ene crash na de andere. Toen hij begon te bleren dat ik de game opnieuw moest installeren dat maar gedaan en toen kon ik weer spelen.
Tot vandaag. Weer de ene crash na de andere.
Niet reproduceerbaar waarom. Ik doe standaard dezelfde handelingen om achtergrondprogramma's uit te schakelen, integriteit te checken, shader cache deleten... Echt...
Die shredder gyro's zijn binnen, dus ik dacht klaar te zijn op Stella, maar nu moet ik weer 3 en 5 van twee zeldzame kutonderdelen op Stella...
Vorige keer was vijf of zes dagen meen ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:50 schreef Drankster het volgende:
@:V.
Hoe veel dagen heb je nog als de launch window opent?
quote:ARC RAIDERS ROADMAP: JANUARY - APRIL 2026
Hello, Raiders.
2026 is upon us, and we’re embarking on our first full year of ARC Raiders. Let’s do this thing.
When we launched in October, we gave you a rundown of our plans for the rest of 2025. We hope this got you excited about what was coming up, and gave you a flavor of how much new content to expect. Since we’re aiming to deliver a content update every month going forward, we want to keep you in the loop.
As we head into 2026, we’re excited to share our roadmap for the next four months. This will show you the types of new content to look forward to: new enemies, maps, conditions, or other changes. As you can expect, we’re not going to offer all the specifics, but enough that you know where we’re heading.
Stick around. After Escalation, there’s even more to come.
ESCALATION
The Cold Snap has passed, but its danger casts a long shadow. Extreme weather will continue to test Raiders as they scavenge the surface for the resources that keep Speranza running.
The increased ARC presence continues to trouble Shani as the Rustbelt grows more overwhelmed, but no one holds all the pieces. The scale of the impending escalation remains unknown. Venture topside into an increasingly volatile Rustbelt—and make sure you’re prepared for what’s to come.
Keep a lookout - new content is just around the corner.
See you topside,
The ARC Raiders Team
Er staat wel een nieuwe matchmaking optie vanaf lvl 40 dus wie weet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:13 schreef Jimbo het volgende:
geen pve mode, jammer wel.
m'm grootste irritatie aan deze game zijn de mensen
zal wel 'elite only' zijn dan ofzo, dat je alleen matchmaked tegen hogere levels of ietsquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Er staat wel een nieuwe matchmaking optie vanaf lvl 40 dus wie weet.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:13 schreef Jimbo het volgende:
Dat wist je toch toen je de game kocht?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:13 schreef Jimbo het volgende:
Dit wel ja. Gister paar prima rondjes gehad zonder gedoe. Allemaal relaxte lui, elkaar een beetje helpen als er teveel arcs tegelijk rondvlogen. Alleen laatste ronde werd ik, na ruim 20 minuten rondlopen op Buried, uit het niets in mijn rug geschoten toen ik ff op de kaart stond te kijken waar de exit was.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:36 schreef Troel het volgende:
Ik vind het 9 van de 10 keer super met andere mensen. Alleen die tiende keer kom je gewoon een sneue killer tegen die staat te campen.
Op allerlei conditions. Maarze zijn zeldzaam en vaak is de boel al leeg als ik op de juiste plek kom.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:08 schreef Troel het volgende:
Ik neem aan dat je het al tijdens night raids probeert?
Ik weet exact hoe dat voeltquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:26 schreef V. het volgende:
[..]
Op allerlei conditions. Maarze zijn zeldzaam en vaak is de boel al leeg als ik op de juiste plek kom.
Heb je al een keer contact opgenomen met support?quote:Op zondag 25 januari 2026 17:08 schreef V. het volgende:
Vandaag weer een en al crashes...
Drie keer de melding dat ik de integrity van de files moest checken (al had ik dat, zoals elke keer voor ik begin met AR, al gedaan), dus nog maar drie keer gedaan. Ook nog 2 Unreal Engine crashes. En op het laatst, toen ik nog één ronde wilde doen, klapte hij eruit met de mededeling dat ik de game opnieuw moest installeren.echt...
Niettemin in de paar potjes die wel lukten vandaag mijn coins boven de 5 miljoen weten te krijgen.
Ik heb nu op een andere nvme maar weer eens een linux distro geïnstalleerd. Misschien draait het daarop zonder problemen.
Koop een consolequote:Op zondag 25 januari 2026 17:08 schreef V. het volgende:
Vandaag weer een en al crashes...
Drie keer de melding dat ik de integrity van de files moest checken (al had ik dat, zoals elke keer voor ik begin met AR, al gedaan), dus nog maar drie keer gedaan. Ook nog 2 Unreal Engine crashes. En op het laatst, toen ik nog één ronde wilde doen, klapte hij eruit met de mededeling dat ik de game opnieuw moest installeren.echt...
Niettemin in de paar potjes die wel lukten vandaag mijn coins boven de 5 miljoen weten te krijgen.
Ik heb nu op een andere nvme maar weer eens een linux distro geïnstalleerd. Misschien draait het daarop zonder problemen.
Nee. Maar eens doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 17:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Heb je al een keer contact opgenomen met support?
Ja snap ik maar toen ik in 2012 voor het eerst een game PC had gekocht en meer last dan lust had heb ik twee jaar later een PS4 Pro gehaald en nooit meer omgekeken.quote:
Console masterracequote:Op zondag 25 januari 2026 20:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja snap ik maar toen ik in 2012 voor het eerst een game PC had gekocht en meer last dan lust had heb ik twee jaar later een PS4 Pro gehaald en nooit meer omgekeken.
AMD Radeon HD driver hel op Windows 7.
Voor de outfitting? Ion Sputter, en Frequency Modulation box liggen in medisch deel waarbij je beneden die rode lockers hebt staan, en waar boven die glazen kamer met deur zit. In die kamer liggen ze vaak.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:28 schreef V. het volgende:
Ik zie het somber in voor mijn 2e expeditie
Die rare dingen die ik op bepaalde plekken in Stella moet vinden, vind ik steeds maar niet.
Verder gaat alles makkelijk lukken, de 5th stage gaat lukken als ik mijn stash bekijk, ik zit bijna op 5 miljoen coin.
Maar ik vrees dat ik het vierde stadium niet ga rondbreien
Space Building in de serverkasten op de 5e en 6e.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:51 schreef raptorix het volgende:
Ik kan geen fucking computer fans vinden
Nu maar besloten om elke keer buried city spacecenter te gaan, daar moeten ze liggen.
Oh en heb geen Shredder Gyros nodig, maar wel 9 in bezit nu
Ja, maar duderino, ik heb 400+ pc games... Waarvan 99% het prima doetquote:Op zondag 25 januari 2026 20:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja snap ik maar toen ik in 2012 voor het eerst een game PC had gekocht en meer last dan lust had heb ik twee jaar later een PS4 Pro gehaald en nooit meer omgekeken.
AMD Radeon HD driver hel op Windows 7.
Ja, ik weet grofweg waar ze moeten liggwn, maar ik vind Stella nog steeds zo'n freaking doolhof dat ik altijd te laat ben. Ik moet gewoon een paar keer in die hoek spawnen. Maar vandaag met al die crashes niet eens geprobeerd.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor de outfitting? Ion Sputter, en Frequency Modulation box liggen in medisch deel waarbij je beneden die rode lockers hebt staan, en waar boven die glazen kamer met deur zit. In die kamer liggen ze vaak.
Ben er wel een beetje klaar mee dat die dingen kennelijk maar op een paar plekken in het spel spawnen. Ik heb de afgelopen paar dagen enkele tientallen van die serverkasten geopend, o.a. net in de trenchtower op Spaceport en geen een gevonden. En dan te bedenken dat je er 5 moet hebben.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:11 schreef V. het volgende:
[..]
Space Building in de serverkasten op de 5e en 6e.
Burried City in de space building, hospital en reseach building en dan breachable kasten ja. Gebouwen zitten naast elkaar.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje klaar mee dat die dingen kennelijk maar op een paar plekken in het spel spawnen. Ik heb de afgelopen paar dagen enkele tientallen van die serverkasten geopend, o.a. net in de trenchtower op Spaceport en geen een gevonden. En dan te bedenken dat je er 5 moet hebben.
Dit begint een beetje een rusted gear verhaal te worden. Als je ze nodig hebt zijn ze niet te vinden en daarna vind je de een na de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |