Dan wordt mn maatje aangevallen door een andere raider, doodquote:Op woensdag 14 januari 2026 08:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met dat granaten en heal wiel gebeuren. Wil je in de gauwigheid een granaat gooien naar een bastion en vervolgens sta je jezelf te healen.
Magnetic accelerators? Die kun je ook gewoon vinden in Stella.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:27 schreef V. het volgende:
Erm, ik ontdek net dat ik voor de third stage van de expedition een berg shredder-onderdelen nodig heb...
Nee, 10 shredder gyro's.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Magnetic accelerators? Die kun je ook gewoon vinden in Stella.
Ah, dan is de tweede expeditie wel anders dan de eerste!quote:
Fucking slim ook, wij hadden ons in kamer opgesloten om hem af te knallen door het gebroken glas, dus dachten dat ie dood was, was ie heel sneaky snel om de kamer heengeslopen om vol op oorlog te gaan in die kamer, gelukkig konden we hem alsnog killen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:28 schreef V. het volgende:
Ja.
Ik ben net 2 keer op Stella geweest, heb nu 6 van die gyro's. Eerste keer 2 en de 2e keer 4.
Wel fucking eng zijn die dingen. En de tweede keer was ik bezig en had net met veel moeite en schade de 5e omgelegd, word ik besprongen door 4 pops en bam dood voor ik kon looten. Dat was wel balen
Maar wat een stress.
Ik had die onderdelen vorige week, spawnde in die kamer met die 2 grote raketmotors.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:15 schreef V. het volgende:
Dayum... Paar dagen lekker gegamed en gisteren uit het niets ineens weer de ene crash na de andere. Toen hij begon te bleren dat ik de game opnieuw moest installeren dat maar gedaan en toen kon ik weer spelen.
Tot vandaag. Weer de ene crash na de andere.
Niet reproduceerbaar waarom. Ik doe standaard dezelfde handelingen om achtergrondprogramma's uit te schakelen, integriteit te checken, shader cache deleten... Echt...
Die shredder gyro's zijn binnen, dus ik dacht klaar te zijn op Stella, maar nu moet ik weer 3 en 5 van twee zeldzame kutonderdelen op Stella...
Vorige keer was vijf of zes dagen meen ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:50 schreef Drankster het volgende:
@:V.
Hoe veel dagen heb je nog als de launch window opent?
quote:ARC RAIDERS ROADMAP: JANUARY - APRIL 2026
Hello, Raiders.
2026 is upon us, and we’re embarking on our first full year of ARC Raiders. Let’s do this thing.
When we launched in October, we gave you a rundown of our plans for the rest of 2025. We hope this got you excited about what was coming up, and gave you a flavor of how much new content to expect. Since we’re aiming to deliver a content update every month going forward, we want to keep you in the loop.
As we head into 2026, we’re excited to share our roadmap for the next four months. This will show you the types of new content to look forward to: new enemies, maps, conditions, or other changes. As you can expect, we’re not going to offer all the specifics, but enough that you know where we’re heading.
Stick around. After Escalation, there’s even more to come.
ESCALATION
The Cold Snap has passed, but its danger casts a long shadow. Extreme weather will continue to test Raiders as they scavenge the surface for the resources that keep Speranza running.
The increased ARC presence continues to trouble Shani as the Rustbelt grows more overwhelmed, but no one holds all the pieces. The scale of the impending escalation remains unknown. Venture topside into an increasingly volatile Rustbelt—and make sure you’re prepared for what’s to come.
Keep a lookout - new content is just around the corner.
See you topside,
The ARC Raiders Team
Er staat wel een nieuwe matchmaking optie vanaf lvl 40 dus wie weet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:13 schreef Jimbo het volgende:
geen pve mode, jammer wel.
m'm grootste irritatie aan deze game zijn de mensen
zal wel 'elite only' zijn dan ofzo, dat je alleen matchmaked tegen hogere levels of ietsquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Er staat wel een nieuwe matchmaking optie vanaf lvl 40 dus wie weet.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:13 schreef Jimbo het volgende:
geen pve mode, jammer wel.
m'm grootste irritatie aan deze game zijn de mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |