abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219912630
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 18:13 schreef Jimbo het volgende:
geen pve mode, jammer wel.
m'm grootste irritatie aan deze game zijn de mensen :r
Dat wist je toch toen je de game kocht?

Ik stond pas een bastion af te knallen met m’n renegade. Bijna tien minuten mee bezig. Komt er een of andere dwaas en die neemt die cell mee. Die kreeg toch mooi een paar kogels in z’n rug. _O_
  zaterdag 24 januari 2026 @ 11:08:01 #277
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219912944
Kwam op Dam aan bij een extract blazend op m'n fluit, kwamen er twee anderen uit de bossen (zaten te campen) met een shaker en gitaar _O_ even wezen viben met z'n drieën en kreeg nog een extended mag 3 en een bobcat mee O+

Mensen in deze game _O_

Zo ook op Spaceport een Bastion gekilled met twee anderen, kreeg alle cells mee en een fully upgraded Torrente met extensions.

Zulke momenten maken de pvp-momenten echt wel weer goed :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_219913636
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 09:36 schreef Troel het volgende:
Ik vind het 9 van de 10 keer super met andere mensen. Alleen die tiende keer kom je gewoon een sneue killer tegen die staat te campen.
Dit wel ja. Gister paar prima rondjes gehad zonder gedoe. Allemaal relaxte lui, elkaar een beetje helpen als er teveel arcs tegelijk rondvlogen. Alleen laatste ronde werd ik, na ruim 20 minuten rondlopen op Buried, uit het niets in mijn rug geschoten toen ik ff op de kaart stond te kijken waar de exit was.
Gelukkig was die ander zo scheel als een malle want hij raakte bijna niks, maar toch. Ben er dan, ondanks dat ik er mee weg kwam, wel weer klaar mee voor de avond.
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:28:59 #279
136 V.
Like tears in rain...
pi_219916028
Ik zie het somber in voor mijn 2e expeditie -O-

Die rare dingen die ik op bepaalde plekken in Stella moet vinden, vind ik steeds maar niet.

Verder gaat alles makkelijk lukken, de 5th stage gaat lukken als ik mijn stash bekijk, ik zit bijna op 5 miljoen coin.
Maar ik vrees dat ik het vierde stadium niet ga rondbreien -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:08:28 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_219916404
Ik neem aan dat je het al tijdens night raids probeert?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:26:36 #281
136 V.
Like tears in rain...
pi_219916549
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:08 schreef Troel het volgende:
Ik neem aan dat je het al tijdens night raids probeert?
Op allerlei conditions. Maarze zijn zeldzaam en vaak is de boel al leeg als ik op de juiste plek kom.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:33:34 #282
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219916626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:26 schreef V. het volgende:

[..]
Op allerlei conditions. Maarze zijn zeldzaam en vaak is de boel al leeg als ik op de juiste plek kom.
Ik weet exact hoe dat voelt :o
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_219916719
Voelt dit spel trouwens aan als je bezig bent met specifieke quests? Ik spawn dan continu in fucking Narnia en nooit een keer lekker in de buurt :')
pi_219921262
Bijzondere avond weer. 1e potje, tijd voor een challenge, dus aan de andere kant van de map gespawned, maar fuck it. '
Daarna paar potjes weapon crates gezocht. Weinig gevonden op plekken waar ze zouden spawnen. Heb ik eindelijk een ronde met goede loot (Renegade, Wolfpack), loop ik in de open vlakte tegen 3 drones aan met bijna geen heals meer. Niet overleefd :')
Die heals waren op omdat ik tegen 3 van die kloteballen aanliep die ineens omhoog springen als ze bij je in de buurt zijn :?

Daarna paar potjes dom willen looten, maar 3x achter elkaar met 18 minuten resterend gespawned, oftewel alle goede loot is weg. Dus direct maar weer de lift in.
Uiteindelijk nog 1 potje een challenge doen, uiteraard weer de halve map over moeten, daarbij een raidercache tegenkomen en daar een Anvil blueprint uithalen :)
Toch een leuk slot aan een ietwat frustrerende avond.
  zondag 25 januari 2026 @ 17:08:30 #285
136 V.
Like tears in rain...
pi_219926329
Vandaag weer een en al crashes...
Drie keer de melding dat ik de integrity van de files moest checken (al had ik dat, zoals elke keer voor ik begin met AR, al gedaan), dus nog maar drie keer gedaan. Ook nog 2 Unreal Engine crashes. En op het laatst, toen ik nog één ronde wilde doen, klapte hij eruit met de mededeling dat ik de game opnieuw moest installeren.

-O- echt...

Niettemin in de paar potjes die wel lukten vandaag mijn coins boven de 5 miljoen weten te krijgen.

Ik heb nu op een andere nvme maar weer eens een linux distro geïnstalleerd. Misschien draait het daarop zonder problemen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219926623
quote:
15s.gif Op zondag 25 januari 2026 17:08 schreef V. het volgende:
Drie keer de melding dat ik de integrity van de files moest checken (al had ik dat, zoals elke keer voor ik begin met AR, al gedaan), dus nog maar drie keer gedaan. Ook nog 2 Unreal Engine crashes. En op het laatst, toen ik nog één ronde wilde doen, klapte hij eruit met de mededeling dat ik de game opnieuw moest installeren.

-O- echt...

Niettemin in de paar potjes die wel lukten vandaag mijn coins boven de 5 miljoen weten te krijgen.

Ik heb nu op een andere nvme maar weer eens een linux distro geïnstalleerd. Misschien draait het daarop zonder problemen.
Heb je al een keer contact opgenomen met support?
pi_219926672
quote:
15s.gif Op zondag 25 januari 2026 17:08 schreef V. het volgende:

-O- echt...

Koop een console
  zondag 25 januari 2026 @ 18:23:05 #288
136 V.
Like tears in rain...
pi_219926913
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 17:50 schreef Document1 het volgende:

[..]
Heb je al een keer contact opgenomen met support?
Nee. Maar eens doen.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 25 januari 2026 @ 18:23:57 #289
136 V.
Like tears in rain...
pi_219926923
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 17:56 schreef Drankster het volgende:

[..]
Koop een console
Die kutgame moet gewoon werken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219927931
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 18:23 schreef V. het volgende:

[..]
Die kutgame moet gewoon werken.
Ja snap ik maar toen ik in 2012 voor het eerst een game PC had gekocht en meer last dan lust had heb ik twee jaar later een PS4 Pro gehaald en nooit meer omgekeken. :P

AMD Radeon HD driver hel op Windows 7.
  zondag 25 januari 2026 @ 20:35:55 #291
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219928000
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:28 schreef Drankster het volgende:

[..]
Ja snap ik maar toen ik in 2012 voor het eerst een game PC had gekocht en meer last dan lust had heb ik twee jaar later een PS4 Pro gehaald en nooit meer omgekeken. :P

Console masterrace :P *)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_219928177
Ik kan geen fucking computer fans vinden :(
Nu maar besloten om elke keer buried city spacecenter te gaan, daar moeten ze liggen.
Oh en heb geen Shredder Gyros nodig, maar wel 9 in bezit nu :(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219928202
Ik heb nu ook vervelende crashes waarbij het lijkt of er een ARC game in achtergrond blijft draaien en ik die niet via de taskmanager kan killen, enige oplossing is een reboot. Ik heb idee dat de maturity qua testen daar niet zo hoog ligt.
pi_219928220
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:28 schreef V. het volgende:
Ik zie het somber in voor mijn 2e expeditie -O-

Die rare dingen die ik op bepaalde plekken in Stella moet vinden, vind ik steeds maar niet.

Verder gaat alles makkelijk lukken, de 5th stage gaat lukken als ik mijn stash bekijk, ik zit bijna op 5 miljoen coin.
Maar ik vrees dat ik het vierde stadium niet ga rondbreien -O-
Voor de outfitting? Ion Sputter, en Frequency Modulation box liggen in medisch deel waarbij je beneden die rode lockers hebt staan, en waar boven die glazen kamer met deur zit. In die kamer liggen ze vaak.
  zondag 25 januari 2026 @ 21:11:46 #295
136 V.
Like tears in rain...
pi_219928315
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:51 schreef raptorix het volgende:
Ik kan geen fucking computer fans vinden :(
Nu maar besloten om elke keer buried city spacecenter te gaan, daar moeten ze liggen.
Oh en heb geen Shredder Gyros nodig, maar wel 9 in bezit nu :(
Space Building in de serverkasten op de 5e en 6e.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 25 januari 2026 @ 21:12:39 #296
136 V.
Like tears in rain...
pi_219928320
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:28 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja, maar duderino, ik heb 400+ pc games... Waarvan 99% het prima doet
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 25 januari 2026 @ 21:17:07 #297
136 V.
Like tears in rain...
pi_219928355
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Voor de outfitting? Ion Sputter, en Frequency Modulation box liggen in medisch deel waarbij je beneden die rode lockers hebt staan, en waar boven die glazen kamer met deur zit. In die kamer liggen ze vaak.
Ja, ik weet grofweg waar ze moeten liggwn, maar ik vind Stella nog steeds zo'n freaking doolhof dat ik altijd te laat ben. Ik moet gewoon een paar keer in die hoek spawnen. Maar vandaag met al die crashes niet eens geprobeerd.

Maar ik heb nog een paar weken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219929112
Ik kan nu helemaal niet meer inloggen, word alleen maar doorgestuurt naar die steam rotzooi app :(
pi_219929230
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 21:11 schreef V. het volgende:

[..]
Space Building in de serverkasten op de 5e en 6e.
Ben er wel een beetje klaar mee dat die dingen kennelijk maar op een paar plekken in het spel spawnen. Ik heb de afgelopen paar dagen enkele tientallen van die serverkasten geopend, o.a. net in de trenchtower op Spaceport en geen een gevonden. En dan te bedenken dat je er 5 moet hebben.
Dit begint een beetje een rusted gear verhaal te worden. Als je ze nodig hebt zijn ze niet te vinden en daarna vind je de een na de ander.
pi_219929567
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 23:53 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ben er wel een beetje klaar mee dat die dingen kennelijk maar op een paar plekken in het spel spawnen. Ik heb de afgelopen paar dagen enkele tientallen van die serverkasten geopend, o.a. net in de trenchtower op Spaceport en geen een gevonden. En dan te bedenken dat je er 5 moet hebben.
Dit begint een beetje een rusted gear verhaal te worden. Als je ze nodig hebt zijn ze niet te vinden en daarna vind je de een na de ander.
Burried City in de space building, hospital en reseach building en dan breachable kasten ja. Gebouwen zitten naast elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')