Dat wist je toch toen je de game kocht?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:13 schreef Jimbo het volgende:
geen pve mode, jammer wel.
m'm grootste irritatie aan deze game zijn de mensen
Dit wel ja. Gister paar prima rondjes gehad zonder gedoe. Allemaal relaxte lui, elkaar een beetje helpen als er teveel arcs tegelijk rondvlogen. Alleen laatste ronde werd ik, na ruim 20 minuten rondlopen op Buried, uit het niets in mijn rug geschoten toen ik ff op de kaart stond te kijken waar de exit was.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:36 schreef Troel het volgende:
Ik vind het 9 van de 10 keer super met andere mensen. Alleen die tiende keer kom je gewoon een sneue killer tegen die staat te campen.
Op allerlei conditions. Maarze zijn zeldzaam en vaak is de boel al leeg als ik op de juiste plek kom.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:08 schreef Troel het volgende:
Ik neem aan dat je het al tijdens night raids probeert?
Ik weet exact hoe dat voeltquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:26 schreef V. het volgende:
[..]
Op allerlei conditions. Maarze zijn zeldzaam en vaak is de boel al leeg als ik op de juiste plek kom.
Heb je al een keer contact opgenomen met support?quote:Op zondag 25 januari 2026 17:08 schreef V. het volgende:
Vandaag weer een en al crashes...
Drie keer de melding dat ik de integrity van de files moest checken (al had ik dat, zoals elke keer voor ik begin met AR, al gedaan), dus nog maar drie keer gedaan. Ook nog 2 Unreal Engine crashes. En op het laatst, toen ik nog één ronde wilde doen, klapte hij eruit met de mededeling dat ik de game opnieuw moest installeren.echt...
Niettemin in de paar potjes die wel lukten vandaag mijn coins boven de 5 miljoen weten te krijgen.
Ik heb nu op een andere nvme maar weer eens een linux distro geïnstalleerd. Misschien draait het daarop zonder problemen.
Koop een consolequote:Op zondag 25 januari 2026 17:08 schreef V. het volgende:
Vandaag weer een en al crashes...
Drie keer de melding dat ik de integrity van de files moest checken (al had ik dat, zoals elke keer voor ik begin met AR, al gedaan), dus nog maar drie keer gedaan. Ook nog 2 Unreal Engine crashes. En op het laatst, toen ik nog één ronde wilde doen, klapte hij eruit met de mededeling dat ik de game opnieuw moest installeren.echt...
Niettemin in de paar potjes die wel lukten vandaag mijn coins boven de 5 miljoen weten te krijgen.
Ik heb nu op een andere nvme maar weer eens een linux distro geïnstalleerd. Misschien draait het daarop zonder problemen.
Nee. Maar eens doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 17:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Heb je al een keer contact opgenomen met support?
Ja snap ik maar toen ik in 2012 voor het eerst een game PC had gekocht en meer last dan lust had heb ik twee jaar later een PS4 Pro gehaald en nooit meer omgekeken.quote:
Console masterracequote:Op zondag 25 januari 2026 20:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja snap ik maar toen ik in 2012 voor het eerst een game PC had gekocht en meer last dan lust had heb ik twee jaar later een PS4 Pro gehaald en nooit meer omgekeken.
AMD Radeon HD driver hel op Windows 7.
Voor de outfitting? Ion Sputter, en Frequency Modulation box liggen in medisch deel waarbij je beneden die rode lockers hebt staan, en waar boven die glazen kamer met deur zit. In die kamer liggen ze vaak.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:28 schreef V. het volgende:
Ik zie het somber in voor mijn 2e expeditie
Die rare dingen die ik op bepaalde plekken in Stella moet vinden, vind ik steeds maar niet.
Verder gaat alles makkelijk lukken, de 5th stage gaat lukken als ik mijn stash bekijk, ik zit bijna op 5 miljoen coin.
Maar ik vrees dat ik het vierde stadium niet ga rondbreien
Space Building in de serverkasten op de 5e en 6e.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:51 schreef raptorix het volgende:
Ik kan geen fucking computer fans vinden
Nu maar besloten om elke keer buried city spacecenter te gaan, daar moeten ze liggen.
Oh en heb geen Shredder Gyros nodig, maar wel 9 in bezit nu
Ja, maar duderino, ik heb 400+ pc games... Waarvan 99% het prima doetquote:Op zondag 25 januari 2026 20:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja snap ik maar toen ik in 2012 voor het eerst een game PC had gekocht en meer last dan lust had heb ik twee jaar later een PS4 Pro gehaald en nooit meer omgekeken.
AMD Radeon HD driver hel op Windows 7.
Ja, ik weet grofweg waar ze moeten liggwn, maar ik vind Stella nog steeds zo'n freaking doolhof dat ik altijd te laat ben. Ik moet gewoon een paar keer in die hoek spawnen. Maar vandaag met al die crashes niet eens geprobeerd.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor de outfitting? Ion Sputter, en Frequency Modulation box liggen in medisch deel waarbij je beneden die rode lockers hebt staan, en waar boven die glazen kamer met deur zit. In die kamer liggen ze vaak.
Ben er wel een beetje klaar mee dat die dingen kennelijk maar op een paar plekken in het spel spawnen. Ik heb de afgelopen paar dagen enkele tientallen van die serverkasten geopend, o.a. net in de trenchtower op Spaceport en geen een gevonden. En dan te bedenken dat je er 5 moet hebben.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:11 schreef V. het volgende:
[..]
Space Building in de serverkasten op de 5e en 6e.
Burried City in de space building, hospital en reseach building en dan breachable kasten ja. Gebouwen zitten naast elkaar.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje klaar mee dat die dingen kennelijk maar op een paar plekken in het spel spawnen. Ik heb de afgelopen paar dagen enkele tientallen van die serverkasten geopend, o.a. net in de trenchtower op Spaceport en geen een gevonden. En dan te bedenken dat je er 5 moet hebben.
Dit begint een beetje een rusted gear verhaal te worden. Als je ze nodig hebt zijn ze niet te vinden en daarna vind je de een na de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |