Volgend jaar darten in Thialf.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is geen dartspubliek. Dat weten we.
die willen een tie-breakquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tokkie-publiek. Hoe durf je te boe-en als je zo'n wedstrijd voorgeschoteld krijgt
Nee, die wint morgen met ruimte cijfers.quote:
en volgend week weer janken om je ex of wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Morgen voor de 4e keer deze week naar de sportschool
Zondag sparren bij open mat
Stelletje alcholiekers hier
Dolf Jansen.pngquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:02 schreef maxi-mus het volgende: [..] Hardlopers zijn enorm lelijke mensen.
Geen kebab meer te krijgen?quote:
Daar hebben ze al ervaring met scherpe ijzers.quote:
Warm bad genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Glij zo van m'n stoel af bohhh
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, die wint morgen met ruimte cijfers.
Ik heb een lange ban voor r en p dus jiggy gaat niet lastig gevallen worden door mij daarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
en volgend week weer janken om je ex of wat?
Iemand die een dag niet heeft gerookt en het al moeilijk heeft die zulke taal uitslaatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Morgen voor de 4e keer deze week naar de sportschool
Zondag sparren bij open mat
Stelletje alcholiekers hier
Sow, die glijdt er zo bovenopquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bizar.quote:
Kan ik jouw een DM sturen voor r en p-advies?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een lange ban voor r en p dus jiggy gaat niet lastig geworden door mij daar
Mwah, die tieten zijn nog meer opgeblazen dan het ego van Maikol.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we het hopen. Ik ben alweer Littler moe.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zie Gian het Littler ENORM moeilijk maken.
Geil welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
WE WORDEN KAMPIOENquote:
jeetjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een lange ban voor r en p dus jiggy gaat niet lastig gevallen worden door mij daar
NOT BADquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
past dat wel in de reclame de hoogtepunten van deze set?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn zender herhaalt de 170's in plaats van reclame
Het gaat dan ook om de achterkant.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, die tieten zijn nog meer opgeblazen dan het ego van Maikol.
quote:Like Alert
02-01-2026 @ 23:07:56
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #119 Op naar de finale!"
Wat ben je toch een fantastisch leuke vrouw dat jij dit ook leuk vindquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:07 schreef Anneloos het volgende:
Dit is een lekkere pot. Gaat goed met mijn betje
Dankjewelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo Anneloos. Veel plezier op vakantie
Als ze niet goed valt klapt die dubbel.quote:
Stukje penisbreuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als ze niet goed valt klapt die dubbel.![]()
Bij goedkope rode raampjes krijg je ook reclames tussen je hoogtepunten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
past dat wel in de reclame de hoogtepunten van deze set?
Hij staat nog steeds kromquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als ze niet goed valt klapt die dubbel.![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Maikol of van die vrouw op dat gifje?
Loeiheet badquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo Anneloos. Veel plezier op vakantie
We weten dat Gerrie nooit opgeeft toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zolang Anderson ervoor blijft gaan, is het nog niet gespeeld
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dankjewelhopelijk lekker relaxen en veel ..
jinxbouncequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zolang Anderson ervoor blijft gaan, is het nog niet gespeeld
Mattaveld kwam altijd te laat voor schoolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:10 schreef OmniRocket het volgende:
Anderson wat een genot, kan van Barneveld nog wat van leren!
Tram.gifquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mattaveld kwam altijd te laat voor school
En wat gaan we daaraan doen...quote:
Oke Ronquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Anderson pakt de 4-2 en dan zien we wel.
Wel voor de coëfficiëntenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:12 schreef fetX het volgende:
Geen ramp voor de wedstrijd als Anderson nog wat setjes pakt.
Dit hele WK.quote:
Ik dacht dat we dit al hadden afgesproken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik word aan het werk gezet door user @:maxi-mus
Dat red je ook niet met 170-ers.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef DeLuna het volgende:
100.000x 170 uitgooien maar een 9-darter ho maar
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:04 schreef vul_maar_in het volgende:
De finale die je wist dat ging komen.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Gian gaat Littler slopen (hoop ik).
@Poepz0r is ook weer geruisloos verdwenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Het wordt rustiger hier, zijn er mensen naar bed ofzo?
? ik ververs me een hoedje.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Zit weer vast na een weekje verlofquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:poepz0r is ook weer geruisloos verdwenen.
@deboswachterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef fetX het volgende:
User @:anneloos heeft de broek (nog) aan in de relatie.
Ik was even kakkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
zijn vrouw en kinderenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand iets over hoe Gerrie in het dagelijks leven is?
Gegroet kameraadquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef Tjacka het volgende:
Wat een leuke users in dit topic. Ik mis alleen jr
@de_boswachterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lig volledig naakt op de bank en geen raambekleding. Ter info
Hij is ooit rond 2011 met Gary Robson in mijn stamkroeg geweest! Hangen nog allemaal foto's, zou paar uurtjes zijn maar zijn de hele nacht gebleven terwijl ze eigenlijk in de avond nog ergens heen moesten. Ik was toen helaas nog te jong maar waren toplui wat ik hoor van de verhalen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
167 daartentegen.quote:
het is ook maar een spelletjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Gerrie heeft er wel echt plezier in, mooi om te zien
Zo zat als een tor natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is ooit rond 2011 met Gary Robson in mijn stamkroeg geweest! Hangen nog allemaal foto's, zou paar uurtjes zijn maar zijn de hele nacht gebleven terwijl ze eigenlijk in de avond nog ergens heen moesten. Ik was toen helaas nog te jong maar waren toplui wat ik hoor van de verhalen.
Gerrie is eigenaar van 4 meren waar 'ie vist.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Sympathieke man. Hij is alleen net zo slecht verstaanbaar als het zicht van Searle.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Gerrie heeft er wel echt plezier in, mooi om te zien
Wel lekker toch als je al een paar keer wereldkampioen bentquote:
Ja was ook voor een pallet petrikov. één of andere promoactie ofzo, nu niet meer te betalen natuurlijk.quote:
Kijk, dit zijn leuke feitjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gerrie is eigenaar van 4 meren waar 'ie vist.
Zullen we net als Manby heel boos worden op stijn zijn baas?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef Mansjester het volgende:
Je zal maar nu aan het werk zijn (ik noem verder geen namen)
Maar, noem eens namen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef Mansjester het volgende:
Je zal maar nu aan het werk zijn (ik noem verder geen namen)
Eigenlijk moeten we überhaupt niet voor Gian juichenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het puur geluk dat Gian hier staat
Deze warmte voel je doorgaans enkel nog in de Zwitserse apres skiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog warmer dan café 't Hemeltje op oudjaarsdag.
Stijn.quote:
Ach. Heeft ie het zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zullen we net als Manby heel boos worden op stijn zijn baas?
Zo zit Maikol vast voor de tv.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het puur geluk dat Gian hier staat
Blijf dat maar denken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef fetX het volgende:
User @:anneloos heeft de broek (nog) aan in de relatie.
Zonder gedag te zeggen, dat is nog het erge.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:poepz0r is ook weer geruisloos verdwenen.
Daahaagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder gedag te zeggen, dat is nog het erge.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:23 schreef Shreyas het volgende:
Gian is op, hij is niet gewend lange wedstrijden te spelen. Gary gaat dit winnen.
Gary is 53...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:23 schreef Shreyas het volgende:
Gian is op, hij is niet gewend lange wedstrijden te spelen. Gary gaat dit winnen.
Jij zegt nooit iets zinnigsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:23 schreef Shreyas het volgende:
Veel meer ervaring inderdaad.quote:
55.quote:
Hij zou prima in plaats van Jerry daar kunnen zitten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij zegt nooit iets zinnigs
Dit geeft mij vertrouwen in Gian
nice reverse choke 7/10quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:24 schreef William_Papadin het volgende:
Van Veen choked en gaat het volledig weggeven.
Toch twee verschillende manieren van volkomen achterlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij zou prima in plaats van Jerry daar kunnen zitten.
De begeleiding heeft de WIFI weer aan laten staan.quote:
Het enige dat Vincent nog groepeert zijn bitterballen, in rijtjes van 5quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:25 schreef engine het volgende:
Het is niet meer gegroepeerd zegt Vincent.
Er wordt hier op hoog nivo gespeerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is geen choken maar gewoon een heerlijke pot.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:26 schreef PSVCL het volgende:
anderson oogt gretiger dan van veen die een beetje gemakzuchtiger begint te worden
Poedertje eropquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
Ballen heerlijk geschoren aan de onderzijde. Welkom in 2026
Ook @IkGeefEnkelLikes vindt @Shreyas geen goede user.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:25 schreef fetX het volgende:
02-01-2026 @ 23:20:14
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #119 Op naar de finale!
![]()
Waarom nu weer dit.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:26 schreef PSVCL het volgende:
anderson oogt gretiger dan van veen die een beetje gemakzuchtiger begint te worden
De reet van je maat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik schuif 'm liever ergens anders in bohhhhhhhhhhhhhhhhh.
Wat je op de toiletten in de Kuip doet moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is ook echt een mega debielquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook @:ikgeefenkellikes vindt @:shreyas geen goede user.
Koekoekquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
PSVCL en Shreyas.
Tja, ze hebben net geen syndroom van down.
En, wat zegt zo'n kerel dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze lezen meequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe is het mogelijk, op tijd naar de zaal
Zit 'ie er al in?quote:
quote:
Dat gaat een doordasher haar baan kosten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lig volledig naakt op de bank en geen raambekleding. Ter info
quote:
Een ding tegelijk jongens.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:30 schreef Tjacka het volgende:
Dit gaat 4-4 worden
Dan ligt het weer helemaal open
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie ouders met een FOK!-account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |