Ik dacht dat we dit al hadden afgesproken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik word aan het werk gezet door user @:maxi-mus
Dat red je ook niet met 170-ers.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef DeLuna het volgende:
100.000x 170 uitgooien maar een 9-darter ho maar
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:04 schreef vul_maar_in het volgende:
De finale die je wist dat ging komen.
quote:Op maandag 29 december 2025 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Gian gaat Littler slopen (hoop ik).
@Poepz0r is ook weer geruisloos verdwenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Het wordt rustiger hier, zijn er mensen naar bed ofzo?
? ik ververs me een hoedje.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Zit weer vast na een weekje verlofquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:poepz0r is ook weer geruisloos verdwenen.
@deboswachterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef fetX het volgende:
User @:anneloos heeft de broek (nog) aan in de relatie.
Ik was even kakkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
zijn vrouw en kinderenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand iets over hoe Gerrie in het dagelijks leven is?
Gegroet kameraadquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef Tjacka het volgende:
Wat een leuke users in dit topic. Ik mis alleen jr
@de_boswachterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lig volledig naakt op de bank en geen raambekleding. Ter info
Hij is ooit rond 2011 met Gary Robson in mijn stamkroeg geweest! Hangen nog allemaal foto's, zou paar uurtjes zijn maar zijn de hele nacht gebleven terwijl ze eigenlijk in de avond nog ergens heen moesten. Ik was toen helaas nog te jong maar waren toplui wat ik hoor van de verhalen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
167 daartentegen.quote:
het is ook maar een spelletjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Gerrie heeft er wel echt plezier in, mooi om te zien
Zo zat als een tor natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is ooit rond 2011 met Gary Robson in mijn stamkroeg geweest! Hangen nog allemaal foto's, zou paar uurtjes zijn maar zijn de hele nacht gebleven terwijl ze eigenlijk in de avond nog ergens heen moesten. Ik was toen helaas nog te jong maar waren toplui wat ik hoor van de verhalen.
Gerrie is eigenaar van 4 meren waar 'ie vist.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Sympathieke man. Hij is alleen net zo slecht verstaanbaar als het zicht van Searle.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Gerrie heeft er wel echt plezier in, mooi om te zien
Wel lekker toch als je al een paar keer wereldkampioen bentquote:
Ja was ook voor een pallet petrikov. één of andere promoactie ofzo, nu niet meer te betalen natuurlijk.quote:
Kijk, dit zijn leuke feitjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gerrie is eigenaar van 4 meren waar 'ie vist.
Zullen we net als Manby heel boos worden op stijn zijn baas?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef Mansjester het volgende:
Je zal maar nu aan het werk zijn (ik noem verder geen namen)
Maar, noem eens namen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef Mansjester het volgende:
Je zal maar nu aan het werk zijn (ik noem verder geen namen)
Eigenlijk moeten we überhaupt niet voor Gian juichenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het puur geluk dat Gian hier staat
Deze warmte voel je doorgaans enkel nog in de Zwitserse apres skiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog warmer dan café 't Hemeltje op oudjaarsdag.
Stijn.quote:
Ach. Heeft ie het zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zullen we net als Manby heel boos worden op stijn zijn baas?
Zo zit Maikol vast voor de tv.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het puur geluk dat Gian hier staat
Blijf dat maar denken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:14 schreef fetX het volgende:
User @:anneloos heeft de broek (nog) aan in de relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |