Zou @Koffieplanter al gezapt hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Een spannende cross. Het voelt onwennig.
Is Mathieu een mooi-weer rijder?quote:
Duidelijk het weerbericht niet bekekenquote:
Of de cross bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Duidelijk het weerbericht niet bekeken
Goed dat hij na zondag voor 2 weken de zon kan opzoekenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had idd liever in Dendermonde gereden.
Geen VRT?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:33 schreef franklop het volgende:
Ah reclame bij ES. Wedstrijd zal zo beslist worden
Belg zendt ook uitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:33 schreef franklop het volgende:
Ah reclame bij ES. Wedstrijd zal zo beslist worden
Wout in de val gelokt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Van der Poel lag daar ook al bijna
De rest kan zo wel mooi zijn spoor volgen!quote:
Zakje bloed meebrengen om echt te laten lijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef Kingside het volgende:
Dit zat eraan te komen natuurlijk, mooi excuus voor Wout om de tweede plaats op af te schuiven
Zondag gaat hij iig niet rijden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT zien we nooit meer terug in het veld vrees ik.
Nooit meer crossquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef Pistolero het volgende:
We zetten een streep door het voorjaar van WOUT. Definitief einde tijdperk.
Eencellig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die heeft weer een excuus voor de rest van het jaar
Tegen beter weten in blijf je toch hoop houden op betere tijden, alas.quote:
Waar heb ik het over een ‘excuus’ gehad lapzwansquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen je vriendjes Szura en Pistolero hetzelfde.
Laten we het hopen van nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Kingside het volgende:
Gaat daar ook het voorjaar van Wout al?
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef franklop het volgende:
Zou de media/publiek de schuld aan Mathieu geven omdat hij moest corrigeren?
Aldus Zuipende_Rotscholier vanuit de feesttent?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De helft van het publiek is nu op weg naar de uitgang/feesttent.
Zuipen voor de knie van Woutquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De helft van het publiek is nu op weg naar de uitgang/feesttent.
Het is continu corrigeren en glibberenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef franklop het volgende:
Zou de media/publiek de schuld aan Mathieu geven omdat hij moest corrigeren?
En dan in de auto naar huis?quote:
Als dit hem het voorjaar kost zien we hem nooit meer terug in de winter vrees ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zondag gaat hij iig niet rijden.
Ezel, steen.quote:
Ja, we hadden eindelijk weer eens het DUEL. Het is ons ook niet gegund.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Wat een beelden. Deze cross had zoveel meer verdient dan deze anti-climax.
Die gaat gelijk naar Spanje. Naar de Zon in plaats van Zonhovenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, we hadden eindelijk weer eens het DUEL. Het is ons ook niet gegund.
Dat valt wel mee, zo zwaar leek hij niet gevallen te zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef Pistolero het volgende:
We zetten een streep door het voorjaar van WOUT. Definitief einde tijdperk.
Ook nog even langs de arts/kinesist denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat gelijk naar Spanje. Naar de Zon in plaats van Zonhoven
Leek wel veel pijn te hebben toen die van de fiets afkwam, maar kan ook gewoon verkleumd zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zo zwaar leek hij niet gevallen te zijn.
Maar ik denk niet, dat hij zondag start.
Hij kon niet eens normaal lopen dus kan best wat meer aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zo zwaar leek hij niet gevallen te zijn.
Maar ik denk niet, dat hij zondag start.
Mathieu is vandaag 10 jaar ouder geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:01 schreef Zorro het volgende:
Tjeu trok een echte Adrie-kop toen hij over de finish kwam
Die ongeveer het enige stukje van WOUT wat nog niet eerder in duizend stukjes heeft gelegen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:16 schreef Felagund het volgende:
De enkel van WOUT naar de gruzielementen?
Rollende_Rotscholier ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een sfeerbeeld:
[ afbeelding ]
En een nog veel belangrijker sfeerbeeld:
[ afbeelding ]
Op de terugweg een ode aan Wout gebracht door zelf ook nog even op m'n bek te gaan.Het was wat optimistisch gedacht om op het fietsje te gaan.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Goede jinx van de onvermijdelijke Jonas Creteur.
Van Rillende_Rotscholier naar Rollende_Rotscholier ja.quote:
Op wat voor fiets was je die kant op gegaan dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Rillende_Rotscholier naar Rollende_Rotscholier ja.
Er zit nu een bult op DE KNIE.
De WOUTEN nog gebeld? Het is idd verradelijk glad, ben zelf ook al half gevallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een sfeerbeeld:
[ afbeelding ]
En een nog veel belangrijker sfeerbeeld:
[ afbeelding ]
Op de terugweg een ode aan Wout gebracht door zelf ook nog even op m'n bek te gaan.Het was wat optimistisch gedacht om op het fietsje te gaan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op wat voor fiets was je die kant op gegaan dan?
Scholieren kennende een fatbikequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op wat voor fiets was je die kant op gegaan dan?
Dus na de kanariebergramp hebben we nu ook de moltragedie?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:28 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ach.
Wel weer typisch Wout/Visma dat bij een compleet nikszeggend klein schuivertje meteen alles kapot is.
Wel bijzonder dat ze het in dat bericht benoemen dat de focus nu uit gaat naar het voorbereiden op het wegseizoen. Terwijl je met zo'n blessure normaal gesproken het hele voorjaar op je buik kan schrijven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Oei, weer geen RvV en Roubaix?
Zal toch een tijdje niet kunnen trainen. Dat zal invloed hebben lijkt me.
Dit levert sowieso een flinke trainingsachterstand op.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Wout.
Hopelijk vallen de gevolgen voor zijn voorjaar mee.
Nou ja, maar even afwachten hoe klein (of groot) de fractuur is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze het in dat bericht benoemen dat de focus nu uit gaat naar het voorbereiden op het wegseizoen. Terwijl je met zo'n blessure normaal gesproken het hele voorjaar op je buik kan schrijven.
@iocquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch lastig te zeggen. Als hij de enkelbanden alleen opgerekt heeft, kun je dat met intapen redelijk goed oplossen. En het breukje zal het ook aan liggen waar dat zit of dat veel beperkingen oplevert.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit levert sowieso een flinke trainingsachterstand op.
Inmiddels beginnen de jaren bij Wout te tellen.
Nou, aangezien hij geopereerd moet worden zal hij sowieso weken niet kunnen/mogen fietsen. Die trainingsachterstand ga je niet meer inhalen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou ja, maar even afwachten hoe klein (of groot) de fractuur is.
Ik heb gisteren een interview met Jac Orie beluisterd. Minder (over)trainen kan juist beter werken, en Wout lijkt mij iemand die eerder teveel traint dan zichzelf de discipline kan opleggen om het ietsje minder te gaan doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, aangezien hij geopereerd moet worden zal hij sowieso weken niet kunnen/mogen fietsen. Die trainingsachterstand ga je niet meer inhalen.
Ja, maar minder trainen is iets anders dan niet trainen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 05:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een interview met Jac Orie beluisterd. Minder (over)trainen kan juist beter werken, en Wout lijkt mij iemand die eerder teveel traint dan zichzelf de discipline kan opleggen om het ietsje minder te gaan doen.
Een van de lastigste dingen voor hem als coach is, om atleten die zich goed voelen, en daardoor graag meer trainingsarbeid willen verrichten, te overtuigen om met mate te blijven trainen.
quote:En dus hoeft het enkelbreukje niet meteen een drama te zijn voor Van Aert. "In het meest gunstige scenario zou Wout binnen een paar weken dan terug op de fiets kunnen zitten, afhankelijk van de ernst van de breuk."
Maar in het wielrennen blijkt keer op keer dat een gemankeerde winter leidt tot een gemankeerd seizoen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 05:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een interview met Jac Orie beluisterd. Minder (over)trainen kan juist beter werken, en Wout lijkt mij iemand die eerder teveel traint dan zichzelf de discipline kan opleggen om het ietsje minder te gaan doen.
Een van de lastigste dingen voor hem als coach is, om atleten die zich goed voelen, en daardoor graag meer trainingsarbeid willen verrichten, te overtuigen om met mate te blijven trainen.
Ik heb altijd nog Yvonne van Gennip OWS 1988 in mijn gedachte. Zij had toen een kortere periode dan 12-13 weken om weer hersteld te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar minder trainen is iets anders dan niet trainen.
Wout gaat waarschijnlijk 2 weken niks kunnen doen. Daarna misschien voorzichtig op de rollen, maar die intensiteit is zo laag dat je dat ook geen trainen mag noemen. En RvV is al over 12-13? weken.
En een middeltje hier en daarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog Yvonne van Gennip OWS 1988 in mijn gedachte. Zij had toen een kortere periode dan 12-13 weken om weer hersteld te zijn.
Tja… Om twee redenen niet vergelijkbaar denk ik. Ten eerste omdat die schaatsafstanden om minuten gaan en niet om een koers van 6-7 uur. Ten tweede… Zie post hierboven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog Yvonne van Gennip OWS 1988 in mijn gedachte. Zij had toen een kortere periode dan 12-13 weken om weer hersteld te zijn.
Dat maakte het alleen maar een gelijk speelveld met de Oostduitsers dus dat telt niet.quote:
EWP lijkt mijquote:
Zo'n leuke rubriek altijd. Een arts vragen zonder dat die beeld heeft van de daadwerkelijke blessure.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:11 schreef Zwansen het volgende:
Uiteraard heeft Sporza alweer een sportarts gesproken:
https://sporza.be/nl/2026(...)drang~1767387891349/
[..]
Beelden van nadat die hoorde dat Wout geblesseerd was geraakt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:38 schreef wimderon het volgende:
Bij afwezigheid van Iserbyt en Skjelmose neemt Wout Janssen de honneurs waar.
[ x ]
Weinig sneeuw helaas.quote:
Het ligt er gelukkig wel vettig bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:43 schreef H.Vviv het volgende:
Parcours van niks. Alle sneeuw op de racelijn is verdwenen
Nieuwe brommer p/b Pauwels sauzen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Fouquenet heeft de brommer weer meegenomen.
Wel overgestapt op een andere fiets.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Fouquenet heeft de brommer weer meegenomen.
Ze kan beter afstappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Neff springt eerst op de balk en daarna er pas over.
Misschien kunnen ze Femke Van den Driessche nog overtuigen om een comeback te maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:56 schreef DiegoFuser het volgende:
De site van Ridley leert mij dat ze een ruim aanbod hebben in e-bikes.
Fouquenet heeft de juiste ploeg uitgekozen.
Volgens mij is die nog steeds geschorst.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Femke Van den Driessche nog overtuigen om een comeback te maken?
Neequote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog steeds geschorst.
Die is een alibi aan het creëren om het WK bij de belofte te gaan rijden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoe Backstedt is ook wel eens beter geweest. Of ja leek het.
Carrier is wel een serieus talen, in CX en XCO.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:01 schreef Szura het volgende:
Van Alphen zit in het wiel van een Canadees, tja
Ik zie het; slechts 6 jaar schorsing.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee
https://www.dopingautorit(...)#:~:text=LAUSANNE%20(ANP)%20%2D%20De%20tuchtcommissie,betalen%20van%20circa%2018.000%20euro.
Over Canadese talenten gesproken? Wordt die dochter van de compleet ontspoorde Tonny de Jong nog wat? Haar hebben we deze winter nog niet gezien volgens mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Carrier is wel een serieus talent.
Kan zo meedoen aan het WK dartsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lelijk truitje zo van Fouquenet wel. Een rommeltje
Hoe gaat het verder met haar wegcarriere? Ander team voor het wegseizoen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lelijk truitje zo van Fouquenet wel. Een rommeltje
Niets over gelezen en als ik haar resultaten bekijk tsja. Misschien een knechtje ergens.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met haar wegcarriere? Ander team voor het wegseizoen?
Blijkbaar een samenwerking met AG Insurance.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze bij Mettenpenningen samen met Soudal, Menno rijdt daar ook haar wegprogramma.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja, in dit veld moet ze gewoon voor de overwinning mee doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoe Backstedt is ook wel eens beter geweest. Of ja leek het.
Die lijkt mij ook wat te iel voor deze omstandigheden.quote:
Ze brommert nu in ieder geval wel lekker door de zandbak.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:20 schreef Felagund het volgende:
Anniek kan nu ook wel een brommer gebruiken.
Blauwe mouwen vind ik maar niks bij rest witquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Tenue van BORA ziet er op tv wel wat beter uit dan op foto.
Die is pas net terug na breuken in haar hand en pols.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, in dit veld moet ze gewoon voor de overwinning mee doen.
Als je ziet wat hier soms voorbij komt, is daar weinig verandering in gekomenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeroen van Belleghem zat vroeger in het kindervermaak dus.
Moet hij wel goed sturenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:44 schreef Szura het volgende:
Wordt wel weer eens tijd voor een zege van Nieuwenhuis
Echt een afschuwelijke commentator.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:52 schreef DeeBee het volgende:
Van Belleghem is er echt veel te erg in gaan geloven, dat geschreeuw
Nooit een hele fijne commentator gevonden, ook niet op de weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:52 schreef DeeBee het volgende:
Vanbelleghem is er echt veel te erg in gaan geloven, dat geschreeuw
Ho ho, je hebt het wel over één helft van het beste commentaarduo van allemaal volgens je favoriete site.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echt een afschuwelijke commentator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |