Ja, we hadden eindelijk weer eens het DUEL. Het is ons ook niet gegund.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Wat een beelden. Deze cross had zoveel meer verdient dan deze anti-climax.
Die gaat gelijk naar Spanje. Naar de Zon in plaats van Zonhovenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, we hadden eindelijk weer eens het DUEL. Het is ons ook niet gegund.
Dat valt wel mee, zo zwaar leek hij niet gevallen te zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef Pistolero het volgende:
We zetten een streep door het voorjaar van WOUT. Definitief einde tijdperk.
Ook nog even langs de arts/kinesist denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat gelijk naar Spanje. Naar de Zon in plaats van Zonhoven
Leek wel veel pijn te hebben toen die van de fiets afkwam, maar kan ook gewoon verkleumd zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zo zwaar leek hij niet gevallen te zijn.
Maar ik denk niet, dat hij zondag start.
Hij kon niet eens normaal lopen dus kan best wat meer aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zo zwaar leek hij niet gevallen te zijn.
Maar ik denk niet, dat hij zondag start.
Mathieu is vandaag 10 jaar ouder geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:01 schreef Zorro het volgende:
Tjeu trok een echte Adrie-kop toen hij over de finish kwam
Die ongeveer het enige stukje van WOUT wat nog niet eerder in duizend stukjes heeft gelegen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:16 schreef Felagund het volgende:
De enkel van WOUT naar de gruzielementen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |