Weinig sneeuw helaas.quote:
Het ligt er gelukkig wel vettig bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:43 schreef H.Vviv het volgende:
Parcours van niks. Alle sneeuw op de racelijn is verdwenen
Nieuwe brommer p/b Pauwels sauzen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Fouquenet heeft de brommer weer meegenomen.
Wel overgestapt op een andere fiets.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Fouquenet heeft de brommer weer meegenomen.
Ze kan beter afstappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Neff springt eerst op de balk en daarna er pas over.
Misschien kunnen ze Femke Van den Driessche nog overtuigen om een comeback te maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:56 schreef DiegoFuser het volgende:
De site van Ridley leert mij dat ze een ruim aanbod hebben in e-bikes.
Fouquenet heeft de juiste ploeg uitgekozen.
Volgens mij is die nog steeds geschorst.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Femke Van den Driessche nog overtuigen om een comeback te maken?
Neequote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog steeds geschorst.
Die is een alibi aan het creëren om het WK bij de belofte te gaan rijden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoe Backstedt is ook wel eens beter geweest. Of ja leek het.
Carrier is wel een serieus talen, in CX en XCO.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:01 schreef Szura het volgende:
Van Alphen zit in het wiel van een Canadees, tja
Ik zie het; slechts 6 jaar schorsing.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee
https://www.dopingautorit(...)#:~:text=LAUSANNE%20(ANP)%20%2D%20De%20tuchtcommissie,betalen%20van%20circa%2018.000%20euro.
Over Canadese talenten gesproken? Wordt die dochter van de compleet ontspoorde Tonny de Jong nog wat? Haar hebben we deze winter nog niet gezien volgens mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Carrier is wel een serieus talent.
Kan zo meedoen aan het WK dartsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lelijk truitje zo van Fouquenet wel. Een rommeltje
Hoe gaat het verder met haar wegcarriere? Ander team voor het wegseizoen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lelijk truitje zo van Fouquenet wel. Een rommeltje
Niets over gelezen en als ik haar resultaten bekijk tsja. Misschien een knechtje ergens.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met haar wegcarriere? Ander team voor het wegseizoen?
Blijkbaar een samenwerking met AG Insurance.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze bij Mettenpenningen samen met Soudal, Menno rijdt daar ook haar wegprogramma.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja, in dit veld moet ze gewoon voor de overwinning mee doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoe Backstedt is ook wel eens beter geweest. Of ja leek het.
Die lijkt mij ook wat te iel voor deze omstandigheden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |