Zou @Koffieplanter al gezapt hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Een spannende cross. Het voelt onwennig.
Is Mathieu een mooi-weer rijder?quote:
Duidelijk het weerbericht niet bekekenquote:
Of de cross bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Duidelijk het weerbericht niet bekeken
Goed dat hij na zondag voor 2 weken de zon kan opzoekenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had idd liever in Dendermonde gereden.
Geen VRT?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:33 schreef franklop het volgende:
Ah reclame bij ES. Wedstrijd zal zo beslist worden
Belg zendt ook uitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:33 schreef franklop het volgende:
Ah reclame bij ES. Wedstrijd zal zo beslist worden
Wout in de val gelokt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Van der Poel lag daar ook al bijna
De rest kan zo wel mooi zijn spoor volgen!quote:
Zakje bloed meebrengen om echt te laten lijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef Kingside het volgende:
Dit zat eraan te komen natuurlijk, mooi excuus voor Wout om de tweede plaats op af te schuiven
Zondag gaat hij iig niet rijden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT zien we nooit meer terug in het veld vrees ik.
Nooit meer crossquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef Pistolero het volgende:
We zetten een streep door het voorjaar van WOUT. Definitief einde tijdperk.
Eencellig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die heeft weer een excuus voor de rest van het jaar
Tegen beter weten in blijf je toch hoop houden op betere tijden, alas.quote:
Waar heb ik het over een ‘excuus’ gehad lapzwansquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen je vriendjes Szura en Pistolero hetzelfde.
Laten we het hopen van nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Kingside het volgende:
Gaat daar ook het voorjaar van Wout al?
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef franklop het volgende:
Zou de media/publiek de schuld aan Mathieu geven omdat hij moest corrigeren?
Aldus Zuipende_Rotscholier vanuit de feesttent?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De helft van het publiek is nu op weg naar de uitgang/feesttent.
Zuipen voor de knie van Woutquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De helft van het publiek is nu op weg naar de uitgang/feesttent.
Het is continu corrigeren en glibberenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef franklop het volgende:
Zou de media/publiek de schuld aan Mathieu geven omdat hij moest corrigeren?
En dan in de auto naar huis?quote:
Als dit hem het voorjaar kost zien we hem nooit meer terug in de winter vrees ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zondag gaat hij iig niet rijden.
Ezel, steen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |