abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219721922
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 14:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
:D :D
Je reageert nu 'toevallig' op eentje die dat denkt. Mubassie is er ook zo één met zijn:
[..]

Dat lees ik anders. Er is een verschil tussen oorzaak en schuld. De schuld ligt bij de overheid.
pi_219722027
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 15:51 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat lees ik anders. Er is een verschil tussen oorzaak en schuld. De schuld ligt bij de overheid.
De schuld ligt toch overduidelijk bij de mensen die de Nederlandse taal goed spreken en schrijven? Want die willen niet praten en/of samenwerken met mensen die gebrekkig Nederlands praten en schrijven.
pi_219722043
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 09:41 schreef Gibson88 het volgende:
De politie bevestigt dat allebei de jongens in een asielzoekerscentrum woonden. Ingewijden melden dat de dodelijke schietpartij van vannacht mogelijk te maken heeft met een breder conflict tussen jongeren uit Syrië en Spaans sprekende jongeren met een Zuid-Amerikaanse achtergrond.
Klinkt een beetje als de Drugscartels vs de IS strijders, dat kan nog leuke beelden opleveren, allahu akbar vs Puta madre terwijl ze op elkaar inslaan met machetes.
Graag verwijderen
pi_219722081
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 16:05 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als de Drugscartels vs de IS strijders, dat kan nog leuke beelden opleveren, allahu akbar vs Puta madre terwijl ze op elkaar inslaan met machetes.
Zoals je het zegt zie en hoor ik het voor me _O-
Ook in moeilijke tijden.
pi_219722653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 16:05 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Tja drugshandel en mensenhandel zijn voor beide groepen hoofdinkomstenbron.
pi_219722666
Kan mij het schelen als er criminelen worden afgeknald.
pi_219722919
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 10:11 schreef halfway het volgende:

[..]
Lijkt mij sterk dat het blanken waren.
En weer had ik gelijk.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 2 januari 2026 @ 18:26:02 #208
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219723039
bendeoorlog tussen de “vluchtelingen” lijkt het volgens de NOS
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 2 januari 2026 @ 18:31:11 #209
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219723062
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan ben je godverdomme koud hier hè, wordt er alles voor je geregeld.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 18:32:29 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219723071
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb je daar een linkje van, want ik vind het niet op de NOS site.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 2 januari 2026 @ 18:33:13 #211
459912 FlippingCoin
pi_219723079
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 18:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Heb je daar een linkje van, want ik vind het niet op de NOS site.
nos journaal van 18u was het

ze denken aan een ruzie tussen syrische en spaanstalige vluchtelingen, eerder deze week een steekpartij ook tussen die groepen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_219723223
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
liever hou je ze gewoon helemaal uit dit land.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 18:59:58 #214
459912 FlippingCoin
pi_219723256
quote:
nou ik vind het wel ernstig, ten eerste dat we deze figuren binnenhalen, maar ook dat echte vluchtelingen dus tussen dit soort bende idioten zitten. Dat zijn extreem kwetsbare mensen.
pi_219723302
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar op het moment dat het erover gaat of het wenselijk is dan wordt er net zo goed geroepen dat er tegengewerkt wordt. Dus eigenlijk ben je dan van mening dat je het er gewoon helemaal niet over moet hebben of een oplossing wenselijk is.
Kun je ajb opzouten met deze gebrekkige invulling over wat ik van mening zou zijn?

Kennelijk is je eigen ontwikkeling dusdanig beperkt dat je de betrefffende formulering niet herkent als synoniem voor "voor discussie vatbaar" of "zijn de meningen verdeeld" etc.
-
pi_219723359
Nou lekker dan. Vang je 'mensen in nood' op maakt het elkaar hier alsnog of. Tis toch te triest voor woorden.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219723444
Is er al een crowdfunding gestart om die jongens terug naar hun land te krijgen?
pi_219723473
quote:
Het probleem is wel dat de agressieve religieuze leiders criminelen blijven produceren.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 19:28:19 #219
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219723492
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 14:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Want ELKE asielzoeker is een jodenhater of doet aan agressie.

Als jij zo beperkt kan denken, dan heeft een discussie met jou ook geen enkele zin.

@:Tengano , dit is dus wat ik bedoel.
Ja ik snap het. Aan de andere kant hebben beide 'partijen' daar mee te maken. Ik word als 'racist' ook regelmatig voor allerlei dingen uitgemaakt, terwijl ik behoorlijk wat affiniteit heb met Chinezen, Vietnamezen, Indonesische mensen en Surinamers bijvoorbeeld. En dit weekend had ik nog een heel leuk gesprek met een turkse jongedame. Echt een schattige jongedame die haar best deed om Nederlands te spreken. "Nee, moment even hoor, want ik wil het echt in het Nederlands zeggen." O+ Echt supervriendelijk.

Maar die tweestrijd hoort er blijkbaar een beetje bij en is niet iets wat 1 2 3 weg zal gaan denk ik. Ik vermoed zelfs naarmate de problematiek steeds groter wordt, ook de kloof tussen voor- en tegenstanders van diversiteit steeds groter zal worden.

Wel zou ik het fijn vinden als er een keer een specifiek topic komt, wat specifiek over diversiteit gaat en jouw argumenten, en de voordelen die jij ziet, en ook standpunten van anderen daarin besproken kunnen worden. Maar dan zonder dat het topic dan eigenlijk echt gaat over zoals in dit geval twee jongemannen die zijn neergeschoten.
pi_219723658
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Is er al een crowdfunding gestart om die jongens terug naar hun land te krijgen?
Misschien dat daar iets over op X staat ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_219724454
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:40 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Misschien dat daar iets over op X staat ?
Daar heb ik niet nog niet gekeken.

Misdaadverslaggever over schietpartij Amsterdam-West: ‘Dubbele liquidatie’
https://www.telegraaf.nl/(...)datie/121234153.html
pi_219724633
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 20:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Daar heb ik niet nog niet gekeken.

Misdaadverslaggever over schietpartij Amsterdam-West: ‘Dubbele liquidatie’
Ah nog niks nieuws aan de zon. Zal wel weer aan de horizon verdwijnen en ergens opduiken omdat er iemand is veroordeeld.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219724776
De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema noemt de dood van twee jonge asielzoekers op Nieuwjaarsdag 'heel akelig'. "Twee zulke jonge jongens, dood, vermoord, is natuurlijk echt gruwelijk", zegt ze in gesprek met stadszender AT5.

Halsema vindt het 'pijnlijk en tragisch' omdat het om jongens gaat die in Nederland veiligheid zochten. :')
"En dan zo eindigen."
https://www.hartvannederl(...)elzoekers-nieuw-west

Play stupid games, win stupid prizes Fem!
pi_219725026
"Heel akelig" ook :') zeg dan gewoon niks. De tering.

Maar het is al zo goed als een wraakactie / afrekening in een crimineel circuit.
Dan gaat er toch echt iets grandioos mis.
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 22:14:00 #225
459912 FlippingCoin
pi_219726135
ze zal wat moeten zeggen als burgemeester, maar akelig is een bijzondere woordkeuze :')

ja de havermelk was op heel akelig, oh ja en 2 doden of zo
pi_219726631
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:13 schreef Gibson88 het volgende:
Nou lekker dan. Vang je 'mensen in nood' op maakt het elkaar hier alsnog of. Tis toch te triest voor woorden.
Het is dan ook één grote leugen. Die mensen reizen 4000km door veilige landen. Dat heeft niets met vluchten te maken.
pi_219726878
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 22:42 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het is dan ook één grote leugen. Die mensen reizen 4000km door veilige landen. Dat heeft niets met vluchten te maken.
Om vervolgens terug te gaan naar het land van herkomst om op vakantie te gaan. Het is toch niet te meten ?! Slaap zacht Rob.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 02-01-2026 23:11:51 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_219727164
Kijken wat dit weer voor inzet kost aan instanties, groot recherche team, hulpverlening enz
Vakman pur sang
pi_219727938
De Nederlandse overheid faciliteert deze criminaliteit, in strijd met het belang van de bevolking door wie ze zijn aangesteld en door wie ze worden betaald. De Nederlandse burger wordt gedwongen zijn eigen graf te graven.
pi_219728038
Halsema vindt het 'pijnlijk en tragisch' omdat het om jongens gaat die in Nederland veiligheid zochten.

Man man man de grenzeloze naïviteit, ongelofelijk!
  zaterdag 3 januari 2026 @ 00:08:58 #231
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_219728059
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 00:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
Halsema vindt het 'pijnlijk en tragisch' omdat het om jongens gaat die in Nederland veiligheid zochten.

Alles best zolang ze zelf of haar kinderen er niet mee in aanraking komen .
RED ONS HENNIEGOD
pi_219728151
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Die zijn wel bekend met vuurwapens
pi_219728172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 14:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Want ELKE asielzoeker is een jodenhater of doet aan agressie.

Als jij zo beperkt kan denken, dan heeft een discussie met jou ook geen enkele zin.

''Want ELKE asielzoeker is een jodenhater of doet aan agressie.'''

Elke?

Echt ELKE?
Wie zegt dat?

Echt helemaal niemand.
Die discussie ontwrichtende onzin verzin je dus zelf, maar dan wél weer de ander verwijten dat een discussie geen enkele zin heeft.

Echt... :')
pi_219728227
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Kottnauer het volgende:
De Nederlandse overheid faciliteert deze criminaliteit, in strijd met het belang van de bevolking door wie ze zijn aangesteld en door wie ze worden betaald. De Nederlandse burger wordt gedwongen zijn eigen graf te graven.
De bevolking heeft toch zelf gekozen voor een beleid dat goed is voor mensenhandelaren? Want hadden ze voor links beleid gekozen, dan zou het probleem met mensenhandelaren nooit zo groot zijn geworden.
Die keuze heeft uiteindelijk de voorwaarden geschapen waarin deze praktijken konden floreren, zelfs al had niemand dat destijds zo bedoeld.
Het laat zien hoe politieke voorkeuren onbedoeld gevolgen kunnen hebben die pas veel later zichtbaar worden.
pi_219729078
quote:
Bewoners en medewerkers AZC Sloterweg opgevangen na dodelijke schietpartij
Het COA heeft medewerkers en bewoners van het asielzoekerscentrum aan de Sloterweg opgevangen om te praten over de schietpartij van vanochtend. In de buurt van het Piet Wiedijkpark in Slotervaart werden vannacht twee bewoners van dat AZC doodgeschoten.

Voor alle 80 medewerkers en bewoners van de opvang werd vanmiddag dus een moment georganiseerd om te praten over de schietpartij. "Uiteraard is dit iedereen heel heftig", zegt de COA-woordvoerder. "We verlenen nazorg en voeren veel gesprekken met bewoners en medewerkers."

De woordvoerder benadrukt dat die opvang niet alleen door het COA geregeld wordt: "Het merendeel ligt bij het Nidos."

https://www.at5.nl/artike(...)delijke-schietpartij
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219729122
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 00:50 schreef torentje het volgende:

[..]
De bevolking heeft toch zelf gekozen voor een beleid dat goed is voor mensenhandelaren? Want hadden ze voor links beleid gekozen, dan zou het probleem met mensenhandelaren nooit zo groot zijn geworden.
Die keuze heeft uiteindelijk de voorwaarden geschapen waarin deze praktijken konden floreren, zelfs al had niemand dat destijds zo bedoeld.
Het laat zien hoe politieke voorkeuren onbedoeld gevolgen kunnen hebben die pas veel later zichtbaar worden.
Kan je dat onderbouwen?
pi_219729130
Maar welk land in Zuid Amerika is dan zo instabiel dat men het nodig acht naar Europa te vluchten?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219729145
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 00:06 schreef Wirelessmouse het volgende:

Hoe wéét Halsma dat? Kent zij die jongens? Nee, natuurlijk niet. Ze zuigt het uit haar duim.
pi_219729322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Het probleem is wel dat de agressieve religieuze leiders criminelen blijven produceren.
Ach, als we een kopje thee met ze gaan drinken zien ze wel dat ze fout bezig zijn geweest :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219729357
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijken wat dit weer voor inzet kost aan instanties, groot recherche team, hulpverlening enz
Die kosten worden opgehaald bij.... Precies ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Kottnauer het volgende:
Vergeet niet dat er ook buiten NL grote drukt wordt uitgevoerd op hoe en wat we opvangen. Nederland moet aan bepaalde aantallen voor opvang voldoen.

quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Zoonlief wa sop 15 jarige al in aanraking geweest met een vuurwapen ;)

quote:
4s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 00:32 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Elke?

Echt ELKE?
Wie zegt dat?

Echt helemaal niemand.
Die discussie ontwrichtende onzin verzin je dus zelf, maar dan wél weer de ander verwijten dat een discussie geen enkele zin heeft.

Het sarcasme van de user ontgaat je ;) Lees het topic even terug.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 09:46 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Hoe wéét Halsma dat? Kent zij die jongens? Nee, natuurlijk niet. Ze zuigt het uit haar duim.
Tuurlijk, de camera's waren op haar gericht en de pers zat er boven op. Ze moest wel iets moois zwetsen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219729419
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 10:20 schreef Gibson88 het volgende:

Vergeet niet dat er ook buiten NL grote drukt wordt uitgevoerd op hoe en wat we opvangen. Nederland moet aan bepaalde aantallen voor opvang voldoen.
Als ik tegen jou zeg dat je een bal moet opvangen die ik naar je toe gooi, betekent dat niet dat ik vind dat jij die bal daarna voor altijd moet vasthouden.

Als ik aan jou vraag of je mijn dochter na schooltijd even wil opvangen, dan bedoel ik niet dat zij daarna voor altijd bij jou moet blijven wonen.

Opvangen is iets tijdelijks. Ook voor asielopvang is dat eigenlijk zo. Het vluchtelingenverdrag schrijft voor dat we vluchtelingen moeten opvangen. Dat is menselijk en zo is het in oorsprong bedoeld. Opvang, tijdelijk.

Om een af andere reden is men hier gaan denken en faciliteren dat opvang gelijk staat aan permanente huisvesting. Voor eeuwig en altijd en ook voor de gehele familie. Daar zit het probleem.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 10:31:07 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219729431
Ahh ok dus de Syriërs en zuid afrikanen schieten elkaar nu hier maar af
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_219729481
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 14:22 schreef Johan_Derksen het volgende:
Sterkte aan de nabestaanden. Jammer van de reacties weer hier.
Nabestaanden lezen dit niet en begrijpen ook geen Nederlands. Het is dus niet meer dan een berichtje aan jezelf.
pi_219729502
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 10:29 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Als ik tegen jou zeg dat je een bal moet opvangen die ik naar je toe gooi, betekent dat niet dat ik vind dat jij die bal daarna voor altijd moet vasthouden.

Als ik aan jou vraag of je mijn dochter na schooltijd even wil opvangen, dan bedoel ik niet dat zij daarna voor altijd bij jou moet blijven wonen.

Opvangen is iets tijdelijks. Ook voor asielopvang is dat eigenlijk zo. Het vluchtelingenverdrag schrijft voor dat we vluchtelingen moeten opvangen. Dat is menselijk en zo is het in oorsprong bedoeld. Opvang, tijdelijk.

Om een af andere reden is men hier gaan denken en faciliteren dat opvang gelijk staat aan permanente huisvesting. Voor eeuwig en altijd en ook voor de gehele familie. Daar zit het probleem.
Eens. Opvang is veranderd in een equivalent van een permanent verblijf waarbij oog voor ordentelijk gedrag als sneeuw voor de zon verdwenen lijk te zijn.

Begrijp me niet verkeerd. Opvang is prima, mensen in nood redden/helpen, alleen maar goed. Echter is het geen vrijbrief voor crimineel gedrag, misdragingen etc. PTSD mag hierin geen (slap) excuus zijn of 'het niet begrepen hebben' Me dunkt. We vangen geen doorgeslagen gorilla's op. Het zijn gewoon mensen die in staat zijn om na te denken want hoe zijn ze anders hier gekomen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219729557
En omdat opvang niet meer tijdelijk is maar gelijk staat aan immigratie, werkt ons systeem ook als een magneet op een oneindige stroom aan zowel goedwillende als kwaadwillende gelukszoekers.

Een bizar en abject systeem dat nog nooit eerder in de menselijke geschiedenis is voorgekomen.
pi_219729861
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 00:32 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Elke?

Echt ELKE?
Wie zegt dat?

Echt helemaal niemand.

Als jij niet begrijpend kan lezen en zijn en daardoor mijn reactie daarbij niet begrijpt.....reageer dan gewoon niet.
pi_219730740
https://x.com/Strijder124/status/2007347554606858417?s=20

[ Bericht 15% gewijzigd door Alpha0 op 03-01-2026 12:35:03 ]
pi_219731043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Als jij niet begrijpend kan lezen en zijn en daardoor mijn reactie daarbij niet begrijpt.....reageer dan gewoon niet.
Hier had ik de beste man al op gewezen met het verzoek het topic terug te lezen ;) Maar geeft niet, goed dat je zelf er nog op wijst ^O^
Ook in moeilijke tijden.
pi_219731053
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:43 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Post #221
Die kan ik helaas niet lezen omdat ik geen X heb. Wat staat daar precies ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_219731145
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:00 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Die kan ik helaas niet lezen omdat ik geen X heb. Wat staat daar precies ?
Het is een link van Telegraaf met hetgeen bij post #247 op X staat, voor de mensen die geen X hebben. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2026 13:10:13 ]
pi_219731165
https://www.at5.nl/artike(...)delijke-schietpartij

Het verschuiven van de verantwoordelijkheid is alweer begonnen.
pi_219731184
Grote vraag blijft wat deden deze heren buiten rond dat tijdstip? Waarom houden de AZC’s deze minderjarigen niet binnen na 20:00?
pi_219731237
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Kan je dat onderbouwen?
Met wereldwijd links beleid zouden mensen niet hoeven te verhuizen, omdat overal genoeg voedsel zou worden verbouwd. Dat zou de onderlinge cohesie vergroten.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 13:30:06 #255
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219731367
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Grote vraag blijft wat deden deze heren buiten rond dat tijdstip? Waarom houden de AZC’s deze minderjarigen niet binnen na 20:00?
Zo'n avondklok is voor dit soort lui geen straf. Beter dat ze het in het donker doen dan op een drukke middag.

Beter nemen ze alle mobiele apparatuur in, en geef ze een enkelband.
pi_219731480
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:30 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Zo'n avondklok is voor dit soort lui geen straf. Beter dat ze het in het donker doen dan op een drukke middag.

Beter nemen ze alle mobiele apparatuur in, en geef ze een enkelband.
Een avondklok dient niet als straf, ze hebben niks in onze maatschappij te zoeken. Zeker niet in de avonduren.

Daarnaast zouden je voorwaarden prima passen bij de daguren. Ze mogen niet werken en hoeven dus de straat niet op. Onder begeleiding naar sport en opleiding en mogelijk familiebezoek. Verder werken aan je ontwikkeling en kansen in je nieuwe land.
pi_219731550
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:17 schreef torentje het volgende:

[..]
Met wereldwijd links beleid zouden mensen niet hoeven te verhuizen, omdat overal genoeg voedsel zou worden verbouwd. Dat zou de onderlinge cohesie vergroten.
denk dat de problemen in afrika en het midden oosten weinig met links of rechts te maken hebben.
pi_219731809
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:39 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
denk dat de problemen in afrika en het midden oosten weinig met links of rechts te maken hebben.
Daar heb je volgens mij ook geen links of recht maar gewoon je muil te houden anders wacht er wel wat anders op je (toekomst).
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')