Dat lees ik anders. Er is een verschil tussen oorzaak en schuld. De schuld ligt bij de overheid.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]![]()
Je reageert nu 'toevallig' op eentje die dat denkt. Mubassie is er ook zo één met zijn:
[..]
De schuld ligt toch overduidelijk bij de mensen die de Nederlandse taal goed spreken en schrijven? Want die willen niet praten en/of samenwerken met mensen die gebrekkig Nederlands praten en schrijven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:51 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat lees ik anders. Er is een verschil tussen oorzaak en schuld. De schuld ligt bij de overheid.
Klinkt een beetje als de Drugscartels vs de IS strijders, dat kan nog leuke beelden opleveren, allahu akbar vs Puta madre terwijl ze op elkaar inslaan met machetes.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:41 schreef Gibson88 het volgende:
De politie bevestigt dat allebei de jongens in een asielzoekerscentrum woonden. Ingewijden melden dat de dodelijke schietpartij van vannacht mogelijk te maken heeft met een breder conflict tussen jongeren uit Syrië en Spaans sprekende jongeren met een Zuid-Amerikaanse achtergrond.
Zoals je het zegt zie en hoor ik het voor mequote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de Drugscartels vs de IS strijders, dat kan nog leuke beelden opleveren, allahu akbar vs Puta madre terwijl ze op elkaar inslaan met machetes.
Tja drugshandel en mensenhandel zijn voor beide groepen hoofdinkomstenbron.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de Drugscartels vs de IS strijders, dat kan nog leuke beelden opleveren, allahu akbar vs Puta madre terwijl ze op elkaar inslaan met machetes.
En weer had ik gelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat het blanken waren.
Dan ben je godverdomme koud hier hè, wordt er alles voor je geregeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
bendeoorlog tussen de “vluchtelingen” lijkt het volgens de NOS
Heb je daar een linkje van, want ik vind het niet op de NOS site.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
bendeoorlog tussen de “vluchtelingen” lijkt het volgens de NOS
nos journaal van 18u was hetquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van, want ik vind het niet op de NOS site.
liever hou je ze gewoon helemaal uit dit land.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
Kan mij het schelen als er criminelen worden afgeknald.
nou ik vind het wel ernstig, ten eerste dat we deze figuren binnenhalen, maar ook dat echte vluchtelingen dus tussen dit soort bende idioten zitten. Dat zijn extreem kwetsbare mensen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
Kun je ajb opzouten met deze gebrekkige invulling over wat ik van mening zou zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar op het moment dat het erover gaat of het wenselijk is dan wordt er net zo goed geroepen dat er tegengewerkt wordt. Dus eigenlijk ben je dan van mening dat je het er gewoon helemaal niet over moet hebben of een oplossing wenselijk is.
Het probleem is wel dat de agressieve religieuze leiders criminelen blijven produceren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
Ja ik snap het. Aan de andere kant hebben beide 'partijen' daar mee te maken. Ik word als 'racist' ook regelmatig voor allerlei dingen uitgemaakt, terwijl ik behoorlijk wat affiniteit heb met Chinezen, Vietnamezen, Indonesische mensen en Surinamers bijvoorbeeld. En dit weekend had ik nog een heel leuk gesprek met een turkse jongedame. Echt een schattige jongedame die haar best deed om Nederlands te spreken. "Nee, moment even hoor, want ik wil het echt in het Nederlands zeggen."quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Want ELKE asielzoeker is een jodenhater of doet aan agressie.
Als jij zo beperkt kan denken, dan heeft een discussie met jou ook geen enkele zin.
@:Tengano , dit is dus wat ik bedoel.
Misschien dat daar iets over op X staat ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Is er al een crowdfunding gestart om die jongens terug naar hun land te krijgen?
Daar heb ik niet nog niet gekeken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Misschien dat daar iets over op X staat ?
Ah nog niks nieuws aan de zon. Zal wel weer aan de horizon verdwijnen en ergens opduiken omdat er iemand is veroordeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Daar heb ik niet nog niet gekeken.
Misdaadverslaggever over schietpartij Amsterdam-West: ‘Dubbele liquidatie’
https://www.telegraaf.nl/(...)datie/121234153.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |