Het is dan ook één grote leugen. Die mensen reizen 4000km door veilige landen. Dat heeft niets met vluchten te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:13 schreef Gibson88 het volgende:
Nou lekker dan. Vang je 'mensen in nood' op maakt het elkaar hier alsnog of. Tis toch te triest voor woorden.
Om vervolgens terug te gaan naar het land van herkomst om op vakantie te gaan. Het is toch niet te meten ?! Slaap zacht Rob.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is dan ook één grote leugen. Die mensen reizen 4000km door veilige landen. Dat heeft niets met vluchten te maken.
Alles best zolang ze zelf of haar kinderen er niet mee in aanraking komen .quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
Halsema vindt het 'pijnlijk en tragisch' omdat het om jongens gaat die in Nederland veiligheid zochten.
Man man man de grenzeloze naïviteit, ongelofelijk!
Die zijn wel bekend met vuurwapensquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles best zolang ze zelf of haar kinderen er niet mee in aanraking komen .
''Want ELKE asielzoeker is een jodenhater of doet aan agressie.'''quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Want ELKE asielzoeker is een jodenhater of doet aan agressie.
Als jij zo beperkt kan denken, dan heeft een discussie met jou ook geen enkele zin.
De bevolking heeft toch zelf gekozen voor een beleid dat goed is voor mensenhandelaren? Want hadden ze voor links beleid gekozen, dan zou het probleem met mensenhandelaren nooit zo groot zijn geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Kottnauer het volgende:
De Nederlandse overheid faciliteert deze criminaliteit, in strijd met het belang van de bevolking door wie ze zijn aangesteld en door wie ze worden betaald. De Nederlandse burger wordt gedwongen zijn eigen graf te graven.
quote:Bewoners en medewerkers AZC Sloterweg opgevangen na dodelijke schietpartij
Het COA heeft medewerkers en bewoners van het asielzoekerscentrum aan de Sloterweg opgevangen om te praten over de schietpartij van vanochtend. In de buurt van het Piet Wiedijkpark in Slotervaart werden vannacht twee bewoners van dat AZC doodgeschoten.
Voor alle 80 medewerkers en bewoners van de opvang werd vanmiddag dus een moment georganiseerd om te praten over de schietpartij. "Uiteraard is dit iedereen heel heftig", zegt de COA-woordvoerder. "We verlenen nazorg en voeren veel gesprekken met bewoners en medewerkers."
De woordvoerder benadrukt dat die opvang niet alleen door het COA geregeld wordt: "Het merendeel ligt bij het Nidos."
https://www.at5.nl/artike(...)delijke-schietpartij
Kan je dat onderbouwen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:50 schreef torentje het volgende:
[..]
De bevolking heeft toch zelf gekozen voor een beleid dat goed is voor mensenhandelaren? Want hadden ze voor links beleid gekozen, dan zou het probleem met mensenhandelaren nooit zo groot zijn geworden.
Die keuze heeft uiteindelijk de voorwaarden geschapen waarin deze praktijken konden floreren, zelfs al had niemand dat destijds zo bedoeld.
Het laat zien hoe politieke voorkeuren onbedoeld gevolgen kunnen hebben die pas veel later zichtbaar worden.
Hoe wéét Halsma dat? Kent zij die jongens? Nee, natuurlijk niet. Ze zuigt het uit haar duim.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
Halsema vindt het 'pijnlijk en tragisch' omdat het om jongens gaat die in Nederland veiligheid zochten.
Man man man de grenzeloze naïviteit, ongelofelijk!
Ach, als we een kopje thee met ze gaan drinken zien ze wel dat ze fout bezig zijn geweestquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat de agressieve religieuze leiders criminelen blijven produceren.
Die kosten worden opgehaald bij.... Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijken wat dit weer voor inzet kost aan instanties, groot recherche team, hulpverlening enz
Vergeet niet dat er ook buiten NL grote drukt wordt uitgevoerd op hoe en wat we opvangen. Nederland moet aan bepaalde aantallen voor opvang voldoen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:58 schreef Kottnauer het volgende:
De Nederlandse overheid faciliteert deze criminaliteit, in strijd met het belang van de bevolking door wie ze zijn aangesteld en door wie ze worden betaald. De Nederlandse burger wordt gedwongen zijn eigen graf te graven.
Zoonlief wa sop 15 jarige al in aanraking geweest met een vuurwapenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles best zolang ze zelf of haar kinderen er niet mee in aanraking komen .
Het sarcasme van de user ontgaat jequote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
''Want ELKE asielzoeker is een jodenhater of doet aan agressie.'''
Elke?
Echt ELKE?
Wie zegt dat?
Echt helemaal niemand.
Die discussie ontwrichtende onzin verzin je dus zelf, maar dan wél weer de ander verwijten dat een discussie geen enkele zin heeft.
Echt...
Tuurlijk, de camera's waren op haar gericht en de pers zat er boven op. Ze moest wel iets moois zwetsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:46 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Hoe wéét Halsma dat? Kent zij die jongens? Nee, natuurlijk niet. Ze zuigt het uit haar duim.
Als ik tegen jou zeg dat je een bal moet opvangen die ik naar je toe gooi, betekent dat niet dat ik vind dat jij die bal daarna voor altijd moet vasthouden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:20 schreef Gibson88 het volgende:
Vergeet niet dat er ook buiten NL grote drukt wordt uitgevoerd op hoe en wat we opvangen. Nederland moet aan bepaalde aantallen voor opvang voldoen.
Nabestaanden lezen dit niet en begrijpen ook geen Nederlands. Het is dus niet meer dan een berichtje aan jezelf.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:22 schreef Johan_Derksen het volgende:
Sterkte aan de nabestaanden. Jammer van de reacties weer hier.
Eens. Opvang is veranderd in een equivalent van een permanent verblijf waarbij oog voor ordentelijk gedrag als sneeuw voor de zon verdwenen lijk te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:29 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zeg dat je een bal moet opvangen die ik naar je toe gooi, betekent dat niet dat ik vind dat jij die bal daarna voor altijd moet vasthouden.
Als ik aan jou vraag of je mijn dochter na schooltijd even wil opvangen, dan bedoel ik niet dat zij daarna voor altijd bij jou moet blijven wonen.
Opvangen is iets tijdelijks. Ook voor asielopvang is dat eigenlijk zo. Het vluchtelingenverdrag schrijft voor dat we vluchtelingen moeten opvangen. Dat is menselijk en zo is het in oorsprong bedoeld. Opvang, tijdelijk.
Om een af andere reden is men hier gaan denken en faciliteren dat opvang gelijk staat aan permanente huisvesting. Voor eeuwig en altijd en ook voor de gehele familie. Daar zit het probleem.
Als jij niet begrijpend kan lezen en zijn en daardoor mijn reactie daarbij niet begrijpt.....reageer dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
''Want ELKE asielzoeker is een jodenhater of doet aan agressie.'''
Elke?
Echt ELKE?
Wie zegt dat?
Echt helemaal niemand.
Die discussie ontwrichtende onzin verzin je dus zelf, maar dan wél weer de ander verwijten dat een discussie geen enkele zin heeft.
Echt...
Post #221quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:30 schreef Alpha0 het volgende:
https://x.com/Strijder124/status/2007347554606858417?s=20
Hier had ik de beste man al op gewezen met het verzoek het topic terug te lezenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpend kan lezen en zijn en daardoor mijn reactie daarbij niet begrijpt.....reageer dan gewoon niet.
Die kan ik helaas niet lezen omdat ik geen X heb. Wat staat daar precies ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |