Het Bolle Jos gedeeltequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:44 schreef Strani het volgende:
Oh ik heb gisteren alsnog de Oudejaarsconference gekeken en ik vond 'm best leuk. Toch hardop kunnen lachen op meerdere momenten.
Toch leuk, voor de variatiequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ben de kou al he-le-maal zat.![]()
*gaat nu over op klagen in de winter in plaats van in de zomer*
Hier aan de kust overdag een graad of 8, dan is het wel echt koud. In het binnenland waar ik voorheen woonde kon het wel vriezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat is het koudste dat het zo doorgaans wordt?
Zijn het toeristen uit Zweden met veel bruin vet?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:37 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ook met 8 graden zie je nog gewoon gekke toeristen in korte broek.
Vast!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zijn het toeristen uit Zweden met veel bruin vet?
Nederlandse en Britse toeristen lopen in Zuid-Europa altijd met korte broek wat voor weer het ook is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast!
Nee vooral Noren, Nederlanders, Britten enz.
Precies. Echt absurd om te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse en Britse toeristen lopen in Zuid-Europa altijd met korte broek wat voor weer het ook is.
Ik had de afgelopen dagen gewoon een lange broek aan hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse en Britse toeristen lopen in Zuid-Europa altijd met korte broek wat voor weer het ook is.
Dat Sevilla geen strand heeft zal wel schelenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen dagen gewoon een lange broek aan hoor.
Ik had er eigenlijk bij moeten zetten, de 'klassieke'. Ik schat jou wel wat hoger inquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen dagen gewoon een lange broek aan hoor.
Hoe moeten onze benen anders bruin wordenquote:
Ja maar je staat wel enorm voor lul. De voordelen wegen daar niet tegen op.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is wel gezond om het af en toe koud te hebben.
Tussen mei en oktober zijn jullie vrij om een korte broek aan te doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe moeten onze benen anders bruin worden![]()
Wij moeten ieder straaltje zon vangen, hier is ze zo schaars!
Ik ga volgende week gewoon een korte broek aantrekkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Tussen mei en oktober zijn jullie vrij om een korte broek aan te doen
Op Canarias mag datquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga volgende week gewoon een korte broek aantrekken!
Waarom dacht je aan Brits? Ryan is nog wel zo'n typische Italiaanse naam en Paris spreekt toch ook voor zich...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:28 schreef Strani het volgende:
Jeetje ik kom er net pas achter dat Ryan Paris (Dolce Vita) Italiaans isIk ging altijd uit van Brits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |