Oh dat is balen zegquote:Op maandag 5 januari 2026 11:01 schreef Arizona het volgende:
Hier valt nu ook een boel sneeuw bij. Echt enig, we moeten straks de katten naar hun vakantiehotel brengen en eind van de middag richting ons hotel op Schiphol. En dan maar hopen dat ons vliegtuig morgen gaat. Ik heb helemaal geen vakantievoorpret zo.
Ahhh shit zeg. Hopelijk valt alles mee en heb je een heerlijke vakantie!quote:Op maandag 5 januari 2026 11:01 schreef Arizona het volgende:
Hier valt nu ook een boel sneeuw bij. Echt enig, we moeten straks de katten naar hun vakantiehotel brengen en eind van de middag richting ons hotel op Schiphol. En dan maar hopen dat ons vliegtuig morgen gaat. Ik heb helemaal geen vakantievoorpret zo.
Balen zeg, snap ik welquote:Op maandag 5 januari 2026 11:01 schreef Arizona het volgende:
Natuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2026 11:44 schreef Arizona het volgende:
En we gaan van de sneeuw in het wak: Vliegverkeer ligt vandaag in ieder geval tot 13:00 helemaal plat. Hopen jullie met mij mee dat het morgen beter is?
Gewoon thuis blijven als het kan.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik vind een beetje paniek voor jullie wel op z'n plaats hoor.
Ik ookquote:Op maandag 5 januari 2026 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik vind een beetje paniek voor jullie wel op z'n plaats hoor.
Ohh Ari, ik hoop dat het allemaal met een sisser aflooptquote:
Maar dit. Het komt vast allemaal wel goedquote:Op maandag 5 januari 2026 12:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh Ari, ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt
Gaat nu richting Spanjequote:Op maandag 5 januari 2026 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dit. Het komt vast allemaal wel goed
Hier is het vandaag ook code weetikveel ivm zware regenval maar op Canarias zal het vast zonnig zijn.
Precies! We moeten nu allemaal in paniek rondjes glijden over de ijzige wegen! En noodpakketten tevoorschijn halen en alles!quote:Op maandag 5 januari 2026 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hč. Die mensen die de kalmte maar proberen te bewaren...
Ik hoop het ookquote:Op maandag 5 januari 2026 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dit. Het komt vast allemaal wel goed
Hier is het vandaag ook code weetikveel ivm zware regenval maar op Canarias zal het vast zonnig zijn.
Ja als het straks allemaal goedgekomen is, is het wel een extra lekkere cocktailquote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! We moeten nu allemaal in paniek rondjes glijden over de ijzige wegen! En noodpakketten tevoorschijn halen en alles!
[..]
Ik hoop het ook. Daar is het inderdaad prima weer nu. Storm Francis is van daar vertrokken naar het Spaanse vasteland.
De grootste uitdaging zal zitten in aankomen op de Canarische Eilanden. Maar ik hoop nog maar gewoon dat we lekker morgenavond daar met een cocktail in een bar zitten.
Vast wel. Desnoods kan je ook nog met een bootjequote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! We moeten nu allemaal in paniek rondjes glijden over de ijzige wegen! En noodpakketten tevoorschijn halen en alles!
[..]
Ik hoop het ook. Daar is het inderdaad prima weer nu. Storm Francis is van daar vertrokken naar het Spaanse vasteland.
De grootste uitdaging zal zitten in aankomen op de Canarische Eilanden. Maar ik hoop nog maar gewoon dat we lekker morgenavond daar met een cocktail in een bar zitten.
Ik woon niet bij een bevaarbaar water Straanquote:Op maandag 5 januari 2026 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast wel. Desnoods kan je ook nog met een bootje
quote:Op maandag 5 januari 2026 12:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik woon niet bij een bevaarbaar water Straan
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 5 januari 2026 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |