Ik zal de economie draaiende houden voor je.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten morgen werken.
Ik ben er niet een van.
Krijgen we pingels bij een gelijkspel?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vVeen moet winnen om door te gaan naar de halve finale. Ieder ander resultaat is niet genoeg.
Dan moet hij vanaf nu alles op alles zettenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vVeen moet winnen om door te gaan naar de halve finale. Ieder ander resultaat is niet genoeg.
De economie blijft ook wel draaiende als je een dag niet je dropshipwinkeltje bijwerkt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zal de economie draaiende houden voor je.
Ronde 2quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Te druk met de wedstrijd dan
Nee maar we doen wel kontjeknal en jij moet als eerste kromquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijgen we pingels bij een gelijkspel?
Wat ordinair.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee maar we doen wel kontjeknal en jij moet als eerste krom
9-dart shout-out in plaats van een sudden subibor zou genot zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijgen we pingels bij een gelijkspel?
Nee lekker dom.quote:
Zaligheden,quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:27 schreef Wertha het volgende:
Sow dat kontje van die danseres op links. Koekoek.
Ach, ze hebben iig iets goeds gedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Toen de Kaiser Chiefs nog tof waren
Waterschadequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat rooie danseres is vervangen
Dat???quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je weet niet dat er meer dan vier zijn?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit valt onder de noemer beflikkering.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat rooie danseres is vervangen, vind ik niet leuk
Kutjaar achter de rug. Excuus voor allesquote:
Nee dan is het ‘Dat de rooie danseres is vervangen, vind ik niet leuk’quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat rooie danseres is vervangen, vind ik niet leuk
het kan wel.
Nee, als er maar 1 is kan het haar bijnaam zijn. rooie danseres.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dan is het ‘Dat de rooie danseres is vervangen, vind ik niet leuk’
Dat is echt extreem kut. Doen ze hier bij de Plus ook bij de vers belegde pizza's. Zo teringveel kaas dat het niet te bunkeren is. Wie bedenkt ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:27 schreef vul_maar_in het volgende:
sorry ze hadden mijn pizza bedolven onder de kaas terwijl ik om weining had gevraagd, moest even scheppen.
Maar, Wat is die Gian zelfverzekerd zonder arrogantie zeg. Ik denk dat ie dit echt kan.
Meedoen was een groot woord.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef Szura het volgende:
Door dit lijstje word ik eraan herinnerd dat babyhoofd Ted Everts ook meedeed dit WK
Als het een bijnaam is, gebruik je hoofdletters.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee, als er maar 1 is kan het haar bijnaam zijn. rooie danseres.
Touchéquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het een bijnaam is, gebruik je hoofdletters.
hier ook kutjaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutjaar achter de rug. Excuus voor alles
En jij hebt ook niks laten zien op het WK Darten.quote:
Zozoquote:
Was even darts kijken met mijn broer. Nu weer thuisquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zozo
Jij komt ook nog eventjes aanwaaien
Waar was je??
Wij zijn je familie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Was even darts kijken met mijn broer. Nu weer thuis
Zit MvG weer aan de discoskittles?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat MVG met grote ogen aan het kijken is naar deze wedstrijd
Of achter zijn vrouwtjes aan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat MVG met grote ogen aan het kijken is naar deze wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |