Ik zal de economie draaiende houden voor je.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten morgen werken.
Ik ben er niet een van.
Krijgen we pingels bij een gelijkspel?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vVeen moet winnen om door te gaan naar de halve finale. Ieder ander resultaat is niet genoeg.
Dan moet hij vanaf nu alles op alles zettenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vVeen moet winnen om door te gaan naar de halve finale. Ieder ander resultaat is niet genoeg.
De economie blijft ook wel draaiende als je een dag niet je dropshipwinkeltje bijwerkt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zal de economie draaiende houden voor je.
Ronde 2quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Te druk met de wedstrijd dan
Nee maar we doen wel kontjeknal en jij moet als eerste kromquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijgen we pingels bij een gelijkspel?
Wat ordinair.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee maar we doen wel kontjeknal en jij moet als eerste krom
9-dart shout-out in plaats van een sudden subibor zou genot zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijgen we pingels bij een gelijkspel?
Nee lekker dom.quote:
Zaligheden,quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:27 schreef Wertha het volgende:
Sow dat kontje van die danseres op links. Koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |