Nij mij klopt ie het toetsenbord al tegen het plafond aan bohhhhquote:
Als dit 5-1 wordt ga ik verdrietig naar bed.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Karmeliet is open. Hopelijk voor een heerlijke kwartfinale.
Dank, dit wisten wij nog nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het moet 5-4 of 4-5 worden om alsnog een lange dartsavond te krijgen
Sommige mensen moeten morgen werken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
En vVeen moet winnen om door te gaan naar de halve finale. Ieder ander resultaat is niet genoeg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal de economie draaiende houden voor je.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten morgen werken.
Ik ben er niet een van.
Krijgen we pingels bij een gelijkspel?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vVeen moet winnen om door te gaan naar de halve finale. Ieder ander resultaat is niet genoeg.
Dan moet hij vanaf nu alles op alles zettenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vVeen moet winnen om door te gaan naar de halve finale. Ieder ander resultaat is niet genoeg.
De economie blijft ook wel draaiende als je een dag niet je dropshipwinkeltje bijwerkt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zal de economie draaiende houden voor je.
Ronde 2quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Te druk met de wedstrijd dan
Nee maar we doen wel kontjeknal en jij moet als eerste kromquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijgen we pingels bij een gelijkspel?
Wat ordinair.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee maar we doen wel kontjeknal en jij moet als eerste krom
9-dart shout-out in plaats van een sudden subibor zou genot zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijgen we pingels bij een gelijkspel?
Nee lekker dom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |