Ik denk vooral aan 2019, 2020 en 2023. Toen was er nauwelijks tegenstand tot aan de finale.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
WK2013 was zwaar voor Van Gerwen
WK2014 bungelde Van Gerwen boven het ravijn tegen Gando met 1-3 achter.
Op het WK 2017 was Van Gerwen achterlijk goed, maar kreeg wel tegenstand van Reyes en Van Gerwen won ook met 6-2 van een 109 gooiende Van Barneveld
Jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op vlak van dartspijltjes is er veel verschil met 10 jaar geleden of bijna het zelfde?
Geen ja/nee antwoorden aubquote:
Je ziet nu veel vaker dat flight + shaft uit 1 stuk gegoten isquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op vlak van dartspijltjes is er veel verschil met 10 jaar geleden of bijna het zelfde?
Het vuur is weg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja meneer.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen ja/nee antwoorden aub
Vertel het maat.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:19 schreef Szura het volgende:
Weten jullie ook nog waarom Barney 32e geplaatst was daar en dus pas in de finale tegen Taylor kon?
Daarvoor hebben we de UK Open alquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon vrije loting. Toch ook leuk om Humphries - Littler in de 2e ronde te zien.
Kortom de beste gaat toch winnen of je nu in de finale of 2e rond tegen elkaar speelt
Dit meen je toch niet serieus hoop ik?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon vrije loting. Toch ook leuk om Humphries - Littler in de 2e ronde te zien.
Kortom de beste gaat toch winnen of je nu in de finale of 2e rond tegen elkaar speelt
Stukje Clarys naast zn ladder genotquote:
Nij mij klopt ie het toetsenbord al tegen het plafond aan bohhhhquote:
Als dit 5-1 wordt ga ik verdrietig naar bed.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Karmeliet is open. Hopelijk voor een heerlijke kwartfinale.
Dank, dit wisten wij nog nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het moet 5-4 of 4-5 worden om alsnog een lange dartsavond te krijgen
Sommige mensen moeten morgen werken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
En vVeen moet winnen om door te gaan naar de halve finale. Ieder ander resultaat is niet genoeg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |