Ik mag blij zijn dat ik in 40 pijlen 501 uitgooiquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Capu en Undertone koppeltje op de World Cup.
Gaat vast beter dan die rotzooi die nu voor België speelt
Van Gerwen ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Phil Taylor heeft een reeks easy WK-routes gehad Zjakked.
100.04 hoor ik netquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:12 schreef The_Undertone het volgende:
Littler net onder de 100 gemiddeld
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Littler straks 50 is dan kan die gewoon straks 32 WK hebben gespeeld stel je voor dat hij 30 jaar lang heerst in het Dartsrijk
Dagjesvolk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:14 schreef Szura het volgende:
Max Verstappen werd afgelopen jaar geen kampioen domme Koerd
Neuhquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:13 schreef Coco het volgende:
Kijken jullie Premier League (voetbal) ?
Nee als hij straks 5 wereldtitels heeft gata hij meer tijd met zijn gezinnetje willen doorbrengen en bla blaquote:
WK2013 was zwaar voor Van Gerwenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Gerwen ook.
Ik zou niet eens zeggen dat Littler het heel makkelijk had, Cross gaf serieuze tegenstand.
Met zn Playstation bedoel jequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee als hij straks 5 wereldtitels heeft gata hij meer tijd met zijn gezinnetje willen doorbrengen en bla bla
Dan gaat zijn vrouw er wel met de centen vandoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee als hij straks 5 wereldtitels heeft gata hij meer tijd met zijn gezinnetje willen doorbrengen en bla bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |