Zeker. Mooie invloeden vanuit zowel Duitsland en Tsjechië, maar tegelijkertijd ook goede Oostblokgekte. En verrassend genoeg een van de betere landen qua alcoholvrij bierquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:02 schreef vul_maar_in het volgende: [..] Zullen vast wel goede micro's hebben
Pak die underdog rol nou.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Favoriete kroeg om toernooitjes te gooien, in de achtertuin. Ik verwacht wat van mezelf!!
Polen hebben ook goed eten, maar je moet wel wat beter zoekenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Polen hebben uitstekend bier
Funky Fluid goden
Galactisch is het nog niet hoorquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Valt wel op dat er bijna geen Boe geroep is want Luke laat de pijlen spreken. Zoals het hoort
Bohhquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog één set te gaan voor we de fles Karmeliet uit de koelkast halen.
Ik doe met je mee ViaSpiel genot.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
moet ik nou het hele jaar viaplaids gaan kopen voor de PRUMMELIEK?
Nee helaas heb er geenquote:
Beste Gurney!quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Beste Doevelaer!
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.
Oh ja dat moet ik ook nog even doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Beste Doevelaer!
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.
@niemandquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
niemand geeft meer een fuck om die OP
Wanneer zien we jou op WK darts?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:08 schreef The_Undertone het volgende:
Weer een kans verkeken, faalPool
snap het wel, dit is een blamage.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is alsof Luke Littler tegen zijn zin aan het darten
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wanneer zien we jou op WK darts?
Straks, moet tegen Loek Humfriesquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wanneer zien we jou op WK darts?
Zojuist gedaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik ook nog even doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |