Nee, als er maar 1 is kan het haar bijnaam zijn. rooie danseres.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dan is het ‘Dat de rooie danseres is vervangen, vind ik niet leuk’
Dat is echt extreem kut. Doen ze hier bij de Plus ook bij de vers belegde pizza's. Zo teringveel kaas dat het niet te bunkeren is. Wie bedenkt ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:27 schreef vul_maar_in het volgende:
sorry ze hadden mijn pizza bedolven onder de kaas terwijl ik om weining had gevraagd, moest even scheppen.
Maar, Wat is die Gian zelfverzekerd zonder arrogantie zeg. Ik denk dat ie dit echt kan.
Meedoen was een groot woord.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef Szura het volgende:
Door dit lijstje word ik eraan herinnerd dat babyhoofd Ted Everts ook meedeed dit WK
Als het een bijnaam is, gebruik je hoofdletters.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee, als er maar 1 is kan het haar bijnaam zijn. rooie danseres.
Touchéquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het een bijnaam is, gebruik je hoofdletters.
hier ook kutjaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutjaar achter de rug. Excuus voor alles
En jij hebt ook niks laten zien op het WK Darten.quote:
Zozoquote:
Was even darts kijken met mijn broer. Nu weer thuisquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zozo
Jij komt ook nog eventjes aanwaaien
Waar was je??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |