…quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:53 schreef leolinedance het volgende:
Waar is Co zijn shirt van? Ik wil deze ook
TEMUquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:53 schreef leolinedance het volgende:
Waar is Co zijn shirt van? Ik wil deze ook
Nounounouquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
www.Kenkerlelijkeshirtsvoormongolen.com
Die hep een gigolo op bezoek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Wie zou er op moeders passen denken jullie?
Kanker is met een aquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
www.Kenkerlelijkeshirtsvoormongolen.com
Megalomane miljardair die geld blijft smijten voor plekje 5 of 6, Chelsea en United GENOTquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura Wel gelachen om Chelsea. Die club stelt ook nooit teleur in infantiliteit.
Gerrie vind hem te leuk die laat hem onbewust nog wel terugkomen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:59 schreef Wertha het volgende:
Gerrit gaat dit uiteindelijk winnen. Niveau bij Hood ligt gewoon de hele wedstrijd al net iets te laag.
Eens!!!quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:04 schreef Szura het volgende:
Stelling: Het bullen moet terug op het podium
Vóór de pot misschien niet, maar zeker wel voor een sudden death leg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:04 schreef Szura het volgende:
dat ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vóór de pot misschien niet, maar zeker wel voor een sudden death leg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:04 schreef Szura het volgende:
Degene die bedacht heeft dat te schrappen mag van mij ongezien de tyfus genieten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vóór de pot misschien niet, maar zeker wel voor een sudden death leg.
Zielige pisvent Taylorquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 04:00, punaisegenot. Dit deden ze tijdelijk als maatregel nadat Van Barneveld zijn dart over die van Taylor kon leggen in de sudden death 2007.
Toen Jelle een wat betere worp hadquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 04:00, punaisegenot. Dit deden ze tijdelijk als maatregel nadat Van Barneveld zijn dart over die van Taylor kon leggen in de sudden death 2007.
Denk het ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik blijf bij mijn verwachting dat Hood een fluke is.
92,17 - 90,91 - 90,76 over het jaar heen, 62e zo ongeveer op de vloerranking. Dat kan natuurlijk niet.
Ja natuurlijk. Hood is terug naar zijn echte niveau. Het spel is uit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
92,17 - 90,91 - 90,76 over het jaar heen, 62e zo ongeveer op de vloerranking. Dat kan natuurlijk niet.
We gaan het zien, ik denk dat zijn podiumniveau wel heel hoog ligt. Maar goed, het kan weer tot december duren totdat we Hood op een serieus podium zien.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kirk Shepherd revisited.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kirk was wel een ander verhaal. Die gooide ook geen drol op dat WK.quote:
Ja, die zat in een perfect storm, gooide nooit boven de 90. Al waren dat andere tijden natuurlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kirk was wel een ander verhaal. Die gooide ook geen drol op dat WK.
Beste vergelijking is Jamie Lewis.
Passend bij de studiobezettingquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, zeer matige middagsessie.
Tot vanavond vrienden.
Eerste potje vanavond kun je ook wel overslaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
De juiste winnaars, dat wel. Voor de rest weinig spanning.
Ga ik ook doen ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste potje vanavond kun je ook wel overslaan.
Waarom zou je dat overslaan?quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was echt goed weer hoor. Hood had zelfs dan nog kansen als ie iets meer dubbels had gegooid. Maar Hood zat op 90% van wat ie in de vorige matches heeft laten zien. Jammer.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt gewoon 5-0 voor Littler en dan oeverloze gelul in de studio trek ik sowieso niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat overslaan?
Ik sla geen moment van het godstalent over. Altijd in staat om de lat iets hoger te leggen. Als we godstalenten, once in a lifetimes overslaan, waar doen we het dan nog voor?quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt gewoon 5-0 voor Littler en dan oeverloze gelul in de studio trek ik sowieso niet.
'Een hele taaie'quote:
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik sla geen moment van het godstalent over. Altijd in staat om de lat iets hoger te leggen. Als we godstalenten, once in a lifetimes overslaan, waar doen we het dan nog voor?
Sow koekoek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een grote fles Karmeliet koud gelegd voor vanavond, @:coco
quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een grote fles Karmeliet koud gelegd voor vanavond
Kom ik aan met mijn HJ Beflikkerpilsquote:
Die flessen Karmeliet waren mooi in de Bonus bij de Appie laatst. Hou je ogen open, maatje!!quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Kom ik aan met mijn HJ Beflikkerpils
Waarom eigenlijk? Luke en Luke winnen toch gewoon? Of geloof je daadwerkelijk in een stunt?quote:
Gisteravond nog een fles op, genot.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een grote fles Karmeliet koud gelegd voor vanavond, @:coco
Ik zie Gian best stunten ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Luke en Luke winnen toch gewoon? Of geloof je daadwerkelijk in een stunt?
Veel bonter dan dit gaan we het niet maken nee, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond houden we het gewoon bij water/thee.
vGerwen dan niet meer de beste Nederlander, dat zou genot zijn.quote:
akkoord. Genoeg gekkigheid op oudjaarsavond gehadquote:Op donderdag 1 januari 2026 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond houden we het gewoon bij water/thee.
Nadat Barney over was gestapt van BDO naar PDC bleek Phil Taylor eigenlijk een stuk beter, de mooiste finale aller tijden werd wel gewonnen door Van Barneveld, maar het bleef bij één titel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGerwen dan niet meer de beste Nederlander, dat zou genot zijn.
Maar het maakt mij niet zo uit wie er wint. Zolang de winnaar van Humphries - vVeen gelijk het WK maar wint.
Als je vrijwel alles wint en dan een grote mond hebt, ben je niet per se sympathiek maar is het in elk geval nog gerechtvaardigd als je het telkens waarmaakt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nadat Barney over was gestapt van BDO naar PDC bleek Phil Taylor eigenlijk een stuk beter, de mooiste finale aller tijden werd wel gewonnen door Van Barneveld, maar het bleef bij één titel.
Door Van Gerwen, die maar liefst drie keer de PDC won en regelmatig in de finale opdook kreeg Nederland eigenlijk een echte vertegenwoordiger binnen de PDC die daadwerkelijk op het hoogste niveau mee kon. De dartsport bleef mede door hem ongekend populair in Nederland.
Waar komt die haat jegens hem eigenlijk vandaan?
Voorbeeld:quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
N
adat Barney over was gestapt van BDO naar PDC bleek Phil Taylor eigenlijk een stuk beter, de mooiste finale aller tijden werd wel gewonnen door Van Barneveld, maar het bleef bij één titel.
Door Van Gerwen, die maar liefst drie keer de PDC won en regelmatig in de finale opdook kreeg Nederland eigenlijk een echte vertegenwoordiger binnen de PDC die daadwerkelijk op het hoogste niveau mee kon. De dartsport bleef mede door hem ongekend populair in Nederland.
Waar komt die haat jegens hem eigenlijk vandaan?
quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je vrijwel alles wint en dan een grote mond hebt, ben je niet per se sympathiek maar is het in elk geval nog gerechtvaardigd als je het telkens waarmaakt.
Als je die grote mond blijft houden terwijl je al enkele jaren achteruitgaat in prestaties en door anderen voorbij wordt gestreefd, maar die anderen met je grote mond blijft kleineren, wordt het een beetje een zielige act.
zoals ajacieden dusquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je die grote mond blijft houden terwijl je al enkele jaren achteruitgaat in prestaties en door anderen voorbij wordt gestreefd, maar die anderen met je grote mond blijft kleineren, wordt het een beetje een zielige act.
Een act is het ook niet echt, Vincent zegt meermaals dat vGerwen gewoon geen idee heeft van de spelers om hem heen. Hij denkt nog altijd dat hij één van de beste spelers is. Nu geeft hij nog wel morrend toe dat Littler en Humphries momenteel beter zijn, maar het gaat er bij hem niet in dat spelers als Rock, vVeen, Noppert op dit moment ook gelijkwaardig tot beter zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je vrijwel alles wint en dan een grote mond hebt, ben je niet per se sympathiek maar is het in elk geval nog gerechtvaardigd als je het telkens waarmaakt.
Het gaat niet beter als ie er niet meer voor gaat doen. Zoals Vd Voort ook aangeeft, hij traint nauwelijks, vindt het allemaal wel prima, heeft te weinig wedstrijdritme. Bovendien is zn worp totaal veranderd ten opzichte van zn beste dagen. Het komt niet vanzelf goed als ie een rustiger jaar heeft. Dat is het probleem nl nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, hij heeft een kutjaar achter de rug. Wie weet gaat het dit jaar weer beter. Hij is nog geen 60 of zo.
Dan moet zijn mentaliteit beter worden. Hij werkt er minder hard voor dan een groot deel van de top 16 (zoals Noppert, vVeen) en hij heeft ook geen vloeiende worp meer waardoor hij het puur op zijn talent kan doen (zoals Littler, Anderson).quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, hij heeft een kutjaar achter de rug. Wie weet gaat het dit jaar weer beter. Hij is nog geen 60 of zo.
Of een toontje lager zingen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet zijn mentaliteit beter worden. Hij werkt er minder hard voor dan een groot deel van de top 16 (zoals Noppert, vVeen) en hij heeft ook geen vloeiende worp meer waardoor hij het puur op zijn talent kan doen (zoals Littler, Anderson).
Op puur zijn basisniveau + af een toe een uitschieter blijft hij wel in de top 16 meehangen, maar als hij weer ‘de grote man’ wil worden moet ie er net zo veel voor doen als de anderen.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, hij heeft een kutjaarwijf achter de rug.
Dat hij het niet volgt zegt Van Gerwen wel altijd, maar in interviews weet hij vaak details te vertellen of wedstrijden aan te halen die je niet kent als je niks volgt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een act is het ook niet echt, Vincent zegt meermaals dat vGerwen gewoon geen idee heeft van de spelers om hem heen. Hij denkt nog altijd dat hij één van de beste spelers is. Nu geeft hij nog wel morrend toe dat Littler en Humphries momenteel beter zijn, maar het gaat er bij hem niet in dat spelers als Rock, vVeen, Noppert op dit moment ook gelijkwaardig tot beter zijn.
Die bravoure heeft hem een lange tijd geholpen, maar nu moet bij vGerwen het besef binnendalen dat hij met zijn huidige niveau+worp niks meer dan een gemiddelde top 16 speler is met af en toe een uitschieter naar boven.
Edgar TV aids. Weggekliktquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:20 schreef wimderon het volgende:
https://youtu.be/F719Vew_4Es?t=34
Is dit een bingo [ afbeelding ]?
Dat hij dingen beter volgt dan hij zelf toegeeft, betekent niet dat vGerwen érg slecht zijn eigen kwaliteiten kan inschatten ten opzichte van anderen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hij het niet volgt zegt Van Gerwen wel altijd, maar in interviews weet hij vaak details te vertellen of wedstrijden aan te halen die je niet kent als je niks volgt.
of betekent het dat juist WEL?quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hij dingen beter volgt dan hij zelf toegeeft, betekent niet dat vGerwen érg slecht zijn eigen kwaliteiten kan inschatten ten opzichte van anderen.
Ach, topsporter blijkt zelfingenomen egocentrische lul. Je verwacht het nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hij dingen beter volgt dan hij zelf toegeeft, betekent niet dat vGerwen érg slecht zijn eigen kwaliteiten kan inschatten ten opzichte van anderen.
Nee totaal niet. VGerwen overschat zichzelf en onderschat zijn tegenstand, vooral spelers die hij vroeger niet zo goed vond.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of betekent het dat juist WEL?#confused
Lees nogeens wat je schreef danquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee totaal niet. VGerwen overschat zichzelf en onderschat zijn tegenstand, vooral spelers die hij vroeger niet zo goed vond.
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:44 schreef vul_maar_in het volgende:
jullie bedoelen hetzelfde flappies.
A hair of the dog the bit yaquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En we zitten weer klaar. Met een biertje tegen de kater
Daarom GIANTGODquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Frank is 60+ hequote:
Ik ga m zo doen met jequote:Op donderdag 1 januari 2026 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zou ZO nat gaan op Kutspelletje
Ik ga sowieso nat op kutspelletjes.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zou ZO nat gaan op Kutspelletje
dat moet andersom maat.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nat op kutspelletjes.
GODquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die heef tiig geen negatieve praatjes geeft zichzelf gewoon een gezonde dosis kans
LIVE Premier League | Drie Nederlanders in de basis bij Sunderland, Brobbey gaat duels uitvechten met Akéquote:
ik denk 35quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:08 schreef mitt het volgende:
@:Dr_Flash
Ronde 1
[ afbeelding ]
Volgende ronde na de eerste set van Littler.
quote:
Rata vindt Arjan ook maar een rare vlerkquote:
Met z'n kind van 7quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Koert woont in een polenhotel
In Amsterdam was ooit een Hotel Polen. Is niet zo goed afgelopen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Opwarmertje voor de kraker straks.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jeeeeeeejjjjjjj Luke the nuke
kkr racistquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het publiek kent geen genadequote:
Moneyzquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan zo’n kebabzwijn zo’n mooi girl hebben
Omdat zijn pijltjes in de juiste gaatjes vallen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het helpt als je miljonair bent op je 18equote:Op donderdag 1 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je lat mag wel wat hogerquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij werkt niet in een fabriekquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
3 januariquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe laat komt @:zipportal online?
Ach, Zip.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pohh, stukje onder de gordel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Littler het helemaal zelf naar gemaakt toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Publiek is weer eens voor de underdog. Goh.
Genoeg tijd om een wereldreis te maken ja.quote:
Oh toe maar. Bont gemaakt zeker.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Genoeg tijd om een wereldreis te maken ja.
Uiteraard. Beetje boos doen is altijd volgende keer gefluit tegenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heeft Littler het helemaal zelf naar gemaakt toch?
100% maak een gebbetje, draai het om. Niet dit. Leert ie hopelijk van.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nweh. Dit is niet alleen van het WK wat hem dwarszit. Stukje onderliggend lijden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is ook nog maar een kind hequote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
100% maak een gebbetje, draai het om. Niet dit. Leert ie hopelijk van.
Ja best welquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh toe maar. Bont gemaakt zeker.
Obesitas is een ziektequote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nweh. Dit is niet alleen van het WK wat hem dwarszit. Stukje onderliggend lijden.
Nou, het is nog wel wat langer dan datquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oef da's een stukkie langer dan ik dacht.
Dan hebben ze hem zwaar aangepakt. Koekoek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Genoeg tijd om een wereldreis te maken ja.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij werkt niet in een fabriekHier heb je meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |