'Een hele taaie'quote:
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik sla geen moment van het godstalent over. Altijd in staat om de lat iets hoger te leggen. Als we godstalenten, once in a lifetimes overslaan, waar doen we het dan nog voor?
Sow koekoek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een grote fles Karmeliet koud gelegd voor vanavond, @:coco
quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een grote fles Karmeliet koud gelegd voor vanavond
Kom ik aan met mijn HJ Beflikkerpilsquote:
Die flessen Karmeliet waren mooi in de Bonus bij de Appie laatst. Hou je ogen open, maatje!!quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Kom ik aan met mijn HJ Beflikkerpils
Waarom eigenlijk? Luke en Luke winnen toch gewoon? Of geloof je daadwerkelijk in een stunt?quote:
Gisteravond nog een fles op, genot.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een grote fles Karmeliet koud gelegd voor vanavond, @:coco
Ik zie Gian best stunten ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Luke en Luke winnen toch gewoon? Of geloof je daadwerkelijk in een stunt?
Veel bonter dan dit gaan we het niet maken nee, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond houden we het gewoon bij water/thee.
vGerwen dan niet meer de beste Nederlander, dat zou genot zijn.quote:
akkoord. Genoeg gekkigheid op oudjaarsavond gehadquote:Op donderdag 1 januari 2026 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond houden we het gewoon bij water/thee.
Nadat Barney over was gestapt van BDO naar PDC bleek Phil Taylor eigenlijk een stuk beter, de mooiste finale aller tijden werd wel gewonnen door Van Barneveld, maar het bleef bij één titel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGerwen dan niet meer de beste Nederlander, dat zou genot zijn.
Maar het maakt mij niet zo uit wie er wint. Zolang de winnaar van Humphries - vVeen gelijk het WK maar wint.
Als je vrijwel alles wint en dan een grote mond hebt, ben je niet per se sympathiek maar is het in elk geval nog gerechtvaardigd als je het telkens waarmaakt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nadat Barney over was gestapt van BDO naar PDC bleek Phil Taylor eigenlijk een stuk beter, de mooiste finale aller tijden werd wel gewonnen door Van Barneveld, maar het bleef bij één titel.
Door Van Gerwen, die maar liefst drie keer de PDC won en regelmatig in de finale opdook kreeg Nederland eigenlijk een echte vertegenwoordiger binnen de PDC die daadwerkelijk op het hoogste niveau mee kon. De dartsport bleef mede door hem ongekend populair in Nederland.
Waar komt die haat jegens hem eigenlijk vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |