…quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:53 schreef leolinedance het volgende:
Waar is Co zijn shirt van? Ik wil deze ook
TEMUquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:53 schreef leolinedance het volgende:
Waar is Co zijn shirt van? Ik wil deze ook
Nounounouquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
www.Kenkerlelijkeshirtsvoormongolen.com
Die hep een gigolo op bezoek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Wie zou er op moeders passen denken jullie?
Kanker is met een aquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
www.Kenkerlelijkeshirtsvoormongolen.com
Megalomane miljardair die geld blijft smijten voor plekje 5 of 6, Chelsea en United GENOTquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura Wel gelachen om Chelsea. Die club stelt ook nooit teleur in infantiliteit.
Gerrie vind hem te leuk die laat hem onbewust nog wel terugkomen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:59 schreef Wertha het volgende:
Gerrit gaat dit uiteindelijk winnen. Niveau bij Hood ligt gewoon de hele wedstrijd al net iets te laag.
Eens!!!quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:04 schreef Szura het volgende:
Stelling: Het bullen moet terug op het podium
Vóór de pot misschien niet, maar zeker wel voor een sudden death leg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:04 schreef Szura het volgende:
dat ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vóór de pot misschien niet, maar zeker wel voor een sudden death leg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:04 schreef Szura het volgende:
Degene die bedacht heeft dat te schrappen mag van mij ongezien de tyfus genieten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vóór de pot misschien niet, maar zeker wel voor een sudden death leg.
Zielige pisvent Taylorquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 04:00, punaisegenot. Dit deden ze tijdelijk als maatregel nadat Van Barneveld zijn dart over die van Taylor kon leggen in de sudden death 2007.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |