…quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:53 schreef leolinedance het volgende:
Waar is Co zijn shirt van? Ik wil deze ook
TEMUquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:53 schreef leolinedance het volgende:
Waar is Co zijn shirt van? Ik wil deze ook
Nounounouquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
www.Kenkerlelijkeshirtsvoormongolen.com
Die hep een gigolo op bezoek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Wie zou er op moeders passen denken jullie?
Kanker is met een aquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
www.Kenkerlelijkeshirtsvoormongolen.com
Megalomane miljardair die geld blijft smijten voor plekje 5 of 6, Chelsea en United GENOTquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura Wel gelachen om Chelsea. Die club stelt ook nooit teleur in infantiliteit.
Gerrie vind hem te leuk die laat hem onbewust nog wel terugkomen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:59 schreef Wertha het volgende:
Gerrit gaat dit uiteindelijk winnen. Niveau bij Hood ligt gewoon de hele wedstrijd al net iets te laag.
Eens!!!quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:04 schreef Szura het volgende:
Stelling: Het bullen moet terug op het podium
Vóór de pot misschien niet, maar zeker wel voor een sudden death leg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:04 schreef Szura het volgende:
dat ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vóór de pot misschien niet, maar zeker wel voor een sudden death leg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:04 schreef Szura het volgende:
Degene die bedacht heeft dat te schrappen mag van mij ongezien de tyfus genieten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vóór de pot misschien niet, maar zeker wel voor een sudden death leg.
Zielige pisvent Taylorquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 04:00, punaisegenot. Dit deden ze tijdelijk als maatregel nadat Van Barneveld zijn dart over die van Taylor kon leggen in de sudden death 2007.
Toen Jelle een wat betere worp hadquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 04:00, punaisegenot. Dit deden ze tijdelijk als maatregel nadat Van Barneveld zijn dart over die van Taylor kon leggen in de sudden death 2007.
Denk het ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik blijf bij mijn verwachting dat Hood een fluke is.
92,17 - 90,91 - 90,76 over het jaar heen, 62e zo ongeveer op de vloerranking. Dat kan natuurlijk niet.
Ja natuurlijk. Hood is terug naar zijn echte niveau. Het spel is uit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
92,17 - 90,91 - 90,76 over het jaar heen, 62e zo ongeveer op de vloerranking. Dat kan natuurlijk niet.
We gaan het zien, ik denk dat zijn podiumniveau wel heel hoog ligt. Maar goed, het kan weer tot december duren totdat we Hood op een serieus podium zien.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kirk Shepherd revisited.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kirk was wel een ander verhaal. Die gooide ook geen drol op dat WK.quote:
Ja, die zat in een perfect storm, gooide nooit boven de 90. Al waren dat andere tijden natuurlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kirk was wel een ander verhaal. Die gooide ook geen drol op dat WK.
Beste vergelijking is Jamie Lewis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |