SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Jij ook reccequote:Op donderdag 1 januari 2026 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Yes, veel lawaai.![]()
Gelukkig nieuw jaar Bal!
Hier gaat het nog steeds vrij hard door. 129 miljoen euro aan vuurwerk heb je niet zo afgestoken natuurlijk. Ondertussen stinkt het hier enorm en ben ik aan het hoesten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij ook recce![]()
Hier was het echt luxe! denk dat ik zo 5 minuten lang vuurwerk hoorde. Ineens stil en toen af en toe nog een verdwaalde knal
komt de rook naar binnen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier gaat het nog steeds vrij hard door. 129 miljoen euro aan vuurwerk heb je niet zo afgestoken natuurlijk. Ondertussen stinkt het hier enorm en ben ik aan het hoesten.
wat doen de belgen met oud en nieuw?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:42 schreef Flory- het volgende:
Hier werkelijk maar 1 knal net na middernacht, de straat was ook hele avond uitgestorven en er brandde nergens licht, heel weird.
Nu zalig in ons bedje maar ik kan nog niet slapen
Yes, heb de ventilatieroosters ook maar dichtgedaan. De rook van de hele stad komt over me heen met deze windrichting.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt de rook naar binnen?
weet je hoeveel vuurwerk er vorig jaar is verkocht?
Eten vooralquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat doen de belgen met oud en nieuw?
Jemig, dat klinkt niet normaalquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Yes, heb de ventilatieroosters ook maar dichtgedaan. De rook van de hele stad komt over me heen met deze windrichting.
Of eten of nouja vanalles.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:40 schreef bitterbal het volgende:
die mensen kunnen dat geld ook gewoon uitgeven aan ledlampjes
oh wowquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:45 schreef Recce het volgende:
Vorig jaar was 118 miljoen aan vuurwerk, geloof ik.
lang niet zo leukquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:40 schreef bitterbal het volgende:
die mensen kunnen dat geld ook gewoon uitgeven aan ledlampjes
Jij ook scholquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:48 schreef mschol het volgende:
gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2026 iedereen 🤗
Voor jou ook een happy new year scholliequote:Op donderdag 1 januari 2026 01:48 schreef mschol het volgende:
gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2026 iedereen 🤗
ik hoop meer emotionele rust sowieso maar daar kan ik zelf natuurlijk voor zorgen door kritischer te zijn met wie ik om gaquote:
dat was 6 uur voor dat het bij jullie gingquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer gaat/ging het bij jou naar 2026?
dit is eenmalig hoor dit jaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo![]()
Ja wel gezellig om zo op te staan. Meestal is het super stil hier
Ja joh debielen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
minder nice zijn die matige personen die hulpverleners dwars zitten
Maar net te laat voor je familie denk ik?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zo![]()
Ja wel gezellig om zo op te staan. Meestal is het super stil hier
gaan hier nog steeds nu en dan shells de lucht inquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja joh debielen.
Maar sowieso wel tering veel vuurwerk dit keer, en zwaar vuurwerk ook vooral.
Jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gaan hier nog steeds nu en dan shells de lucht in
Nee stuur ze wel een appjequote:Op donderdag 1 januari 2026 01:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar net te laat voor je familie denk ik?
Ga je nu ook bepaalde kennissen langs daar om gelukkig nieuwjaar te wensen?
quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:00 schreef Recce het volgende:
Ik keek nog even op at5 en zag dat de brand in die kerk enorm aan het worden is!
https://www.at5.nl/artike(...)ote-brand-vondelkerk
Gewone donderdag dusquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee stuur ze wel een appje
Vandaag is gewoon weer een normale dag :p
Ondanks een vuurwerkverbod in Amsterdam een kerk in de fik, BIZAR!!!quote:
NIET DOENquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:07 schreef bitterbal het volgende:
heb ineens zin om een sigaret op te steken
nee ga ik ook niet doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
NIET DOEN![]()
Dat heb ik ook nog regelmatig
quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:12 schreef Flory- het volgende:
10+ jaren geen sigaret aangeraakt en toch komt dat opeens op, of ik droom dat ik weer rook![]()
Maar proberen te slapen nu
Meer dan 10 jaar, maar komt op de gekste momentenquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga ik ook niet doen![]()
Maar ineens zo dat moment is raar. Hoe lang ben jij nu gestopt?
is het een bijzondere kerk?quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:14 schreef Recce het volgende:
Flinke vonkenregen bij die kerk. De toren is nu helemaal ingestort en de hele kerk staat in de fik.
Zetten we naast auto’s nu ook al gebouwen in brand om onze traditie in stand te houden?quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:14 schreef Recce het volgende:
Flinke vonkenregen bij die kerk. De toren is nu helemaal ingestort en de hele kerk staat in de fik.
Dit krijg je ervan als je vuurwerk probeert te verbieden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zetten we naast auto’s nu ook al gebouwen in brand om onze traditie in stand te houden?
das toch normaal:Pquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:23 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier ergens gesodemieter in een kansenwijk.
deze?quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden het park al helemaal afgesloten maar dat triggerde die lui alleen maar.
Ja hoor, heb jij je ook vermaakt met de Duitsers?quote:
ja was gezelligquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor, heb jij je ook vermaakt met de Duitsers?
Daar maken ze van het eiland zeker geen klein-Gazaquote:
nee maar zit ook niet in de thaise cultuur om dingen te slopen. enige wat gevaarlijks is in deze periode is het verkeerquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar maken ze van het eiland zeker geen klein-Gaza
Ja hier in het dorp valt het tegenwoordig gelukkig wel mee. Al was er hier wel zo'n kledingcontainer in de straat waar iemand op het briljante idee was gekomen omdat die op slot zat er dan maar alle zakken met kleding naast te zetten. Nu ligt daar de hele straat dus bezaaid met kledingquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar zit ook niet in de thaise cultuur om dingen te slopen. enige wat gevaarlijks is in deze periode is het verkeer
Het is eigenlijk echt heel raar dat het in nederland zo gewoon is om dingen te vernielen
nou ja gelukkig dat dat niet in de fik is gestokenquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier in het dorp valt het tegenwoordig gelukkig wel mee. Al was er hier wel zo'n kledingcontainer in de straat waar iemand op het briljante idee was gekomen omdat die op slot zat er dan maar alle zakken met kleding naast te zetten. Nu ligt daar de hele straat dus bezaaid met kleding
Nee het gaat er hier gelukkig niet zo aan toe als in de grote stedenquote:Op donderdag 1 januari 2026 03:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja gelukkig dat dat niet in de fik is gestoken
het zijn bepaalde groepen die dat tof vinden..quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar zit ook niet in de thaise cultuur om dingen te slopen. enige wat gevaarlijks is in deze periode is het verkeer
Het is eigenlijk echt heel raar dat het in nederland zo gewoon is om dingen te vernielen
maar hard optreden ho maar.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:48 schreef bitterbal het volgende:
Voorzitter Politiebond: ongekend veel geweld tegen hulpverleners
Er is ongekend veel geweld tegen politie en hulpverleners tijdens de jaarwisseling, meldt voorzitter Nine Kooiman van de Nederlandse Politiebond op X. Ze zegt dat ze zelf al drie keer is bekogeld met vuurwerk tijdens een dienst, maar ze zegt het ook mee te krijgen uit andere delen van het land. "Hoop echt dat iedereen veilig thuiskomt", schrijft ze.
Ook politiebond ACP meldt op X veel meldingen te hebben ontvangen van politiecollega's en boa's die tijdens hun dienst zijn bekogeld met vuurwerk. "Geweld tegen hulpverleners is onacceptabel", schrijft de bond.
Je hebt toch huizen genoeg?quote:Op donderdag 1 januari 2026 03:47 schreef bitterbal het volgende:
schiet ineens in de stress dat ik nog ergens een adres moet vinden om mij in te schrijven
Ben straks in nl dakloos. Wie had gedacht dat het zo ver zou kunnen komenquote:Op donderdag 1 januari 2026 06:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt toch huizen genoeg?
Ja per feb.quote:Op donderdag 1 januari 2026 06:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of moet je ergens in NL inschrijven nog?
Dat nieuwe ding zijn ze nog aan het bouwen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 07:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben straks in nl dakloos. Wie had gedacht dat het zo ver zou kunnen komen
Zodra je weer dat al her vuurwerk illegaal is kun je wel beginnen met iets van handhaven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs hier is Nederland in het nieuws omdat het (weer) zo uit de hand liep met hulpdiensten bekogelen met vuurwerk, auto's in de fik, brand in kerk etc.![]()
Het verbod zal wel weinig uitmaken, de mensen die zich zo gedragen trekken zich er toch niks van aan. De pakkans is te klein en straffen te laag, als je dan per ongeluk toch gepakt wordt.
Was het altijd al zo met geweld? Kan me als kind/tiener niet herinneren dat het zo'n horroravond was, heb daar nooit wat over gehoord.quote:Op donderdag 1 januari 2026 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je weer dat al her vuurwerk illegaal is kun je wel beginnen met iets van handhaven.
Alleen is dat natuurlijk niet te doen op deze schaal.
En het is onze traditie blijkbaar.
Onrespectvolquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zag een filmpje van de brandweer die een brandend voertuig ging blussen. werd gelijk bekogeld met vuurwerk, okee doei,we zijn weg hier. En gelijk hebben ze.
Beetje rustig bij jullie ?quote:
Ja dat nieuwe is pas verwacht voor eerste kwartaal 27.quote:Op donderdag 1 januari 2026 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat nieuwe ding zijn ze nog aan het bouwen?
Ga je je dan omschrijven bij Tante Fleur of stiefmonster?
Ik denk het wel. Zal het aan de mama vragen.quote:
Lekker ontbijtquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:12 schreef Karzai het volgende:
Er zijn nog flappen over, pak er gerust eentje![]()
[ afbeelding ]
Zien er prima uit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:12 schreef Karzai het volgende:
Er zijn nog flappen over, pak er gerust eentje![]()
[ afbeelding ]
ssssssssssssssssstquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:27 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:karzai![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Hebben!quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Waren de after eight oliebollen lekker jongens
Hoe was het tijdens oud-nieuw voor hem?quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond weer blij. Stoel staat weer op zijn vertrouwde plek.
regen regen regenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Eerste rondje hardlopen van het jaar zit er al opPrachtig weer hier, -10 en zon
Ik was er weer vroeg bij!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Af en toe komt @:Dven hier.
Die heeft een uur eerder dan ons nieuwjaar
Dan weet je wat je moet doen, goed sparen. En dan iets warms en moois uitzoeken en gaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:34 schreef Karzai het volgende:
Danku, ben weer even in bed gaan liggen 54 inmiddels, volgend jaar ga ik naar een warm land
Ze reden op een gegeven moment met het waterkanon bij mij door de wijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs hier is Nederland in het nieuws omdat het (weer) zo uit de hand liep met hulpdiensten bekogelen met vuurwerk, auto's in de fik, brand in kerk etc.![]()
Het verbod zal wel weinig uitmaken, de mensen die zich zo gedragen trekken zich er toch niks van aan. De pakkans is te klein en straffen te laag, als je dan per ongeluk toch gepakt wordt.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:34 schreef Karzai het volgende:
Danku, ben weer even in bed gaan liggen 54 inmiddels, volgend jaar ga ik naar een warm land
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen, goed sparen. En dan iets warms en moois uitzoeken en gaan
Hedwig is ook blij want ze kan en mag weer naar buiten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond weer blij. Stoel staat weer op zijn vertrouwde plek.
Hoi vriendjequote:
Heftig ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef Ama het volgende:
Mijn tuintafel zit helemaal onder het vuurwerktroep.
dat is alles?quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef Ama het volgende:
Mijn tuintafel zit helemaal onder het vuurwerktroep.
Wast leuk gisternacht? Was geen drankfestijn aangezien je nu hardloopt al.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Eerste rondje hardlopen van het jaar zit er al opPrachtig weer hier, -10 en zon
Nee lag gewoon op tijd in bed en ben om 12u even opgestaan om naar het vuurwerk te kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wast leuk gisternacht? Was geen drankfestijn aangezien je nu hardloopt al.
We hebben in de gang gezeten van 18 tot half 2. Hij heeft in die uurtjes wel wat geslapen. Hij wilde niet plassen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe was het tijdens oud-nieuw voor hem?
Wist niet dat de hond zelf de stoel heeft verplaatst.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben in de gang gezeten van 18 tot half 2. Hij heeft in die uurtjes wel wat geslapen. Hij wilde niet plassen.
We hadden muziek aan ook.
Ik vond hem best rustig en ging beter dan verwacht, maar de knallen waren ook niet heel erg goed te horen door alles wat we gedaan hebben
Hij kan heel veel anders.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Wist niet dat de hond zelf de stoel heeft verplaatst.
Voor jou ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
De beste wensen allemaal, dat jullie wensen en voornemens uitmogen komen.
mijn goede voornemen is om geen goede voornemens te hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen ook goede voornemens of zitten we alweer aan de oliebollen?
Dank je Bitterbalquote:
Ligt dat niet onhandi, een helft in en een helft uit bedquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn goede voornemen is om geen goede voornemens te hebben.
en ik lig nog half in bed
O gefeliciteerd Karzai een hele dikke knuffelquote:
Nooit meer werken en de rekeningen niet betalenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat leeft denk ik ook niet zo in Swiss.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee lag gewoon op tijd in bed en ben om 12u even opgestaan om naar het vuurwerk te kijkenHoe was jouw feestje?
Neequote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt dat niet onhandi, een helft in en een helft uit bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Er zijn best oplossingen voor, maar die zullen nooit geïmplementeerd worden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Ohja, kan ik ook eindelijk aan dat seizoen beginnenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:27 schreef Ama het volgende:
Laatste Stranger Things kijken. Twee uur voor één aflevering, jeetje.
huehuequote:
Ongeveer 2 km hiervandaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
@:karzai Woon je vlakbij de afgebrande kerk? Wat staat er nog?
Ik heb alleen slechte voornemens.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Duvel schijt altijd op de grote hoopquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
Hoppakee 10 euro gewonnen op het oudejaarslot
En hoeveel koste het lotquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
Alleen maar hoeren neuken, nooit meer werken?quote:
Ik ook maar een tientjequote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
30 euries.quote:
Kunnen we toch weer 3 doosjes dolce gusto van kopen bij een aanbieding van 3 voor 9.99quote:
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Haags het volgende:
[..]
30 euries.
Maar ik zeg altijd, je gaat met verlies het jaar uit maar met (10 euro) winst het nieuwe jaar in. 😎
Morguh Lovely, ook voor jou de beste wensenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:59 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen de beste wensen voor iedereen![]()
Nee het goedkoopste dat ik afgelopen maanden heb gehaald was bij DG zelf, iets van 3,70 per doosje, maar dat is ook alleen maar omdat mijn smaakje daar relatief goedkoop is (lungo intenso)quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Kunnen we toch weer 3 doosjes dolce gusto van kopen bij een aanbieding van 3 voor 9.99
Dat we die aanbieding al tijden niet meer voorbij zien komen maakt het wel even pijnlijk.
Gefeliciteerd. Had ik ook. Dus maar besloten om mijn baan niet op te zeggen. Is net te weinig om van te rentenieren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Haags het volgende:
[..]
30 euries.
Maar ik zeg altijd, je gaat met verlies het jaar uit maar met (10 euro) winst het nieuwe jaar in. 😎
Ik voel met je mee broederquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Ik had 25 euro op m'n straatje halve loten
Dan valt het bij mij nog meer met een tientje op 2 hele lotenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Ik had 25 euro op m'n straatje halve loten
In een land als Burundi zou je dat wel kunnen doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Had ik ook. Dus maar besloten om mijn baan niet op te zeggen. Is net te weinig om van te rentenieren.
ben je nog tot zo laat opgeblevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:12 schreef Lovely het volgende:
Het ging hier wel tot laat door met vuurwerk..
Dat niet, maar echt slapen doe je ook nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben je nog tot zo laat opgebleven
Hoorde hier om 3.30 nog knallen, werd er steeds wakker van maar sliep ook weer doorquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:12 schreef Lovely het volgende:
Het ging hier wel tot laat door met vuurwerk..
Kan je mooi binnen blijven en luisteren naar het nieuwjaarsconcertquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Het begint wel een beetje met intens kutweer trouwens dit jaar, keiharde wind en regen
Wakker, slapen, wakker slapen..quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde hier om 3.30 nog knallen, werd er steeds wakker van maar sliep ook weer door
Lag om 23. uur ongeveer al in dromenland
Morgen een meter sneeuw voor je deurquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Het begint wel een beetje met intens kutweer trouwens dit jaar, keiharde wind en regen
Niet echt behoefte aan die zenuwachtige violen en dwarsfluitenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je mooi binnen blijven en luisteren naar het nieuwjaarsconcert
Dat zou dan weer wel leuk zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen een meter sneeuw voor je deur
cultuurbarbaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet echt behoefte aan die zenuwachtige violen en dwarsfluiten
quote:
Ben dat wel gewendquote:
quote:Grote onrust woensdagavond op de kruising van de Meidoornstraat en Ahornstraat in Breda. Midden op de straat in de wijk Tuinzigt werden pallets en een auto in brand gestoken, waardoor een groot vuur ontstond. Politieagenten werden bekogeld met stenen, stoeptegels en molotovcocktails. Het liep dusdanig uit de hand dat de Mobiele Eenheid werd ingezet. Vijf mensen werden aangehouden.
https://www.bndestem.nl/1(...)vorig-jaar~af0921c8/
Ideaal om even alle rotzooi weg te blazen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Nooit van gehoord, maar klinkt als een kansenwijk?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:26 schreef LTVDK het volgende:
Tuigzigt heeft zijn naam ook weer eer aan gedaan hoor
[..]
Buiten aan het sporten?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:30 schreef dud0r het volgende:
Het is rustig in de sportschool voor half 12.
Waar zijn de goede voornemensmensen
Kansenwijkjequote:Op donderdag 1 januari 2026 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar klinkt als een kansenwijk?
quote:Schietpartijen, moorden en een verkrachting: Bredase wijk Tuinzigt vaak decor van ernstige misdrijven
Tuinzigt in Breda staat bekend als een wijk met een geschiedenis van ernstige criminaliteit, zoals schietpartijen en geweldsincidenten, en wordt genoemd als een van de 'Aandachtswijken' die gemeentelijke focus krijgen. Hoewel de wijk ook positieve aspecten heeft als oudere, groene wijk, is er sprake van criminaliteitsproblemen zoals overlast, inbraken en geweldsincidenten, waarbij recente gebeurtenissen (zoals rellen) de onrust onderstrepen, ondanks inspanningen van politie en gemeente.
oh jezusquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
Oef toch al 40 doden daar in Zwitserland
ja elke dag willen we een foto zienquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:32 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal nu ik had gezegd dat ik elke dag een kruiswoordpuzzel ga maken als goede voornemen, moet ik dat ook maar doen. Ga zo aan de eerste van het jaar beginnen
Ja heftigquote:
Mja. Vuurwerk in een club in een kelder en voor zover ik begreep maar 1 vluchtweg. Doet me een beetje denken aan Volendam, al was dat niet in een kelder.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
Oef toch al 40 doden daar in Zwitserland
Het regent hier en het is 4 graden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buiten aan het sporten?![]()
Hier was iedereen al weer volop aan het wandelen, hardlopen, mountainbiken, skiën etc. vanochtend.
Oh shit, de druk is nu extra hoogquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja elke dag willen we een foto zien
Eerder aan Kocani en Boekarestquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Vuurwerk in een club in een kelder en voor zover ik begreep maar 1 vluchtweg. Doet me een beetje denken aan Volendam, al was dat niet in een kelder.
Inderdaad ja…quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Vuurwerk in een club in een kelder en voor zover ik begreep maar 1 vluchtweg. Doet me een beetje denken aan Volendam, al was dat niet in een kelder.
Lees het nieuws nu pasquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef Haags het volgende:
En toch heb ik geen positief gevoel over 2026. Wil de sfeer niet meteen bederven of zo.
quote:Zo begint 2026 in Nederland: twee doden, ‘ongekend’ veel politiegeweld, 12 minderjarige oogpatiënten en een uitgebrande kerk
https://www.ad.nl/binnenl(...)rande-kerk~af4297b3/
Ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef Haags het volgende:
En toch heb ik geen positief gevoel over 2026. Wil de sfeer niet meteen bederven of zo.
Jij valt in een diep zwart gat als het wk pijltjes smijten is afgelopen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vond 2025 eigenlijk best wel een prima jaar, alles bij elkaar. Weer geen SOA opgelopen en zo![]()
Leuke reisjes gemaakt, veel stapjes, veel lol gehad aan de muntjesvinderij, niemand die doodging in mijn buurt. Als 2026 net zo'n jaar mag worden als 2025 vind ik het prima hoor
Dat kon best eens meevallenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij valt in een diep zwart gat als het wk pijltjes smijten is afgelopen.
Welnee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:45 schreef Karzai het volgende:
Dit is het laatste jaar van het fok forum
Heus nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:45 schreef Karzai het volgende:
Dit is het laatste jaar van het fok forum
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vond 2025 eigenlijk best wel een prima jaar, alles bij elkaar. Weer geen SOA opgelopen en zo![]()
Leuke reisjes gemaakt, veel stapjes, veel lol gehad aan de muntjesvinderij, niemand die doodging in mijn buurt. Als 2026 net zo'n jaar mag worden als 2025 vind ik het prima hoor
Doe zelf ook even een bijdrage.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:47 schreef Karzai het volgende:
Fles lief aankijken om een nieuw forum in elkaar te zetten die heeft verstand van computers
Wat ben je negatief de laatste tijd Haagsquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef Haags het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je negatief de laatste tijd Haags
Goeisten garp van 2026.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:47 schreef Karzai het volgende:
Fles lief aankijken om een nieuw forum in elkaar te zetten die heeft verstand van computers
Ik heb nog een externe harde schijf van een tb die ik wel wil donerenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe zelf ook even een bijdrage.
Dan heb ik een ban op het moment van daglicht en mag de boel modereren als het donker is.quote:
En de rode loperquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:53 schreef Haags het volgende:
Zo even de straat gereedmaken voor de truck van de postcodeloterij.
Jij ook de beste wensen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gewoon nog een jaar hoor met dezelfde shitzooi omdat de mensheid nog steeds dezelfde shitzooi doet.
Laten we het daarom hier gewoon leuk houden zodat we nog een gezellige plek op deze wereld hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gewoon nog een jaar hoor met dezelfde shitzooi omdat de mensheid nog steeds dezelfde shitzooi doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:02 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal ben nog on track met m'n goede voornemenMoet wel naar Nederland over een paar maanden, dan ben ik door m'n kruiswoordpuzzelboekjes heen.
netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je daar niet nog een beetje jong voor?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik weer ineens zo verdrietig ben. zou dat kunnen?
De overgang begint meestal tussen de 40 en 60 jaar, met de gemiddelde leeftijd van de laatste menstruatie (menopauze) rond de 51 jaar, maar dit verschilt sterk per vrouw. Vroege overgang (voor 40) komt voor, en de hormonale veranderingen kunnen jaren voor de laatste menstruatie starten, vaak met onregelmatige cycli en klachten zoals opvliegers, slaapproblemen en stemmingswisselingen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je daar niet nog een beetje jong voor?
Zolang het nog bloedt zit het wel goedquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De overgang begint meestal tussen de 40 en 60 jaar, met de gemiddelde leeftijd van de laatste menstruatie (menopauze) rond de 51 jaar, maar dit verschilt sterk per vrouw. Vroege overgang (voor 40) komt voor, en de hormonale veranderingen kunnen jaren voor de laatste menstruatie starten, vaak met onregelmatige cycli en klachten zoals opvliegers, slaapproblemen en stemmingswisselingen.
Geloof het niet
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang het nog bloedt zit het wel goed
Ja zou kunnen natuurlijk. Hoewel het misschien eerder gewoon de situatie nu is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik weer ineens zo verdrietig ben. zou dat kunnen?
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vertel me dat je een man bent zonder dat je een man bentquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen slechte grapjes ook niet meerquote:
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel me dat je een man bent zonder dat je een man bent
Nog nul tettenpics ontvangen in 2026.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel me dat je een man bent zonder dat je een man bent
Ik leef op ongeveer 4 uur slaap. Ga wegquote:
Zeg nergens dat het niet magquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen slechte grapjes ook niet meer
Moest lachenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je er zelf van maaktquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:21 schreef Karzai het volgende:
1 januari is volgens mij de grootste prutdag van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |