Het regent hier en het is 4 graden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buiten aan het sporten?![]()
Hier was iedereen al weer volop aan het wandelen, hardlopen, mountainbiken, skiën etc. vanochtend.
Oh shit, de druk is nu extra hoogquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja elke dag willen we een foto zien
Eerder aan Kocani en Boekarestquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Vuurwerk in een club in een kelder en voor zover ik begreep maar 1 vluchtweg. Doet me een beetje denken aan Volendam, al was dat niet in een kelder.
Inderdaad ja…quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Vuurwerk in een club in een kelder en voor zover ik begreep maar 1 vluchtweg. Doet me een beetje denken aan Volendam, al was dat niet in een kelder.
Lees het nieuws nu pasquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef Haags het volgende:
En toch heb ik geen positief gevoel over 2026. Wil de sfeer niet meteen bederven of zo.
quote:Zo begint 2026 in Nederland: twee doden, ‘ongekend’ veel politiegeweld, 12 minderjarige oogpatiënten en een uitgebrande kerk
https://www.ad.nl/binnenl(...)rande-kerk~af4297b3/
Ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef Haags het volgende:
En toch heb ik geen positief gevoel over 2026. Wil de sfeer niet meteen bederven of zo.
Jij valt in een diep zwart gat als het wk pijltjes smijten is afgelopen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vond 2025 eigenlijk best wel een prima jaar, alles bij elkaar. Weer geen SOA opgelopen en zo![]()
Leuke reisjes gemaakt, veel stapjes, veel lol gehad aan de muntjesvinderij, niemand die doodging in mijn buurt. Als 2026 net zo'n jaar mag worden als 2025 vind ik het prima hoor
Dat kon best eens meevallenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij valt in een diep zwart gat als het wk pijltjes smijten is afgelopen.
Welnee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:45 schreef Karzai het volgende:
Dit is het laatste jaar van het fok forum
Heus nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:45 schreef Karzai het volgende:
Dit is het laatste jaar van het fok forum
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vond 2025 eigenlijk best wel een prima jaar, alles bij elkaar. Weer geen SOA opgelopen en zo![]()
Leuke reisjes gemaakt, veel stapjes, veel lol gehad aan de muntjesvinderij, niemand die doodging in mijn buurt. Als 2026 net zo'n jaar mag worden als 2025 vind ik het prima hoor
Doe zelf ook even een bijdrage.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:47 schreef Karzai het volgende:
Fles lief aankijken om een nieuw forum in elkaar te zetten die heeft verstand van computers
Wat ben je negatief de laatste tijd Haagsquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef Haags het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je negatief de laatste tijd Haags
Goeisten garp van 2026.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:47 schreef Karzai het volgende:
Fles lief aankijken om een nieuw forum in elkaar te zetten die heeft verstand van computers
Ik heb nog een externe harde schijf van een tb die ik wel wil donerenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe zelf ook even een bijdrage.
Dan heb ik een ban op het moment van daglicht en mag de boel modereren als het donker is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |