Jij valt in een diep zwart gat als het wk pijltjes smijten is afgelopen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vond 2025 eigenlijk best wel een prima jaar, alles bij elkaar. Weer geen SOA opgelopen en zo![]()
Leuke reisjes gemaakt, veel stapjes, veel lol gehad aan de muntjesvinderij, niemand die doodging in mijn buurt. Als 2026 net zo'n jaar mag worden als 2025 vind ik het prima hoor
Dat kon best eens meevallenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij valt in een diep zwart gat als het wk pijltjes smijten is afgelopen.
Welnee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:45 schreef Karzai het volgende:
Dit is het laatste jaar van het fok forum
Heus nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:45 schreef Karzai het volgende:
Dit is het laatste jaar van het fok forum
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vond 2025 eigenlijk best wel een prima jaar, alles bij elkaar. Weer geen SOA opgelopen en zo![]()
Leuke reisjes gemaakt, veel stapjes, veel lol gehad aan de muntjesvinderij, niemand die doodging in mijn buurt. Als 2026 net zo'n jaar mag worden als 2025 vind ik het prima hoor
Doe zelf ook even een bijdrage.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:47 schreef Karzai het volgende:
Fles lief aankijken om een nieuw forum in elkaar te zetten die heeft verstand van computers
Wat ben je negatief de laatste tijd Haagsquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef Haags het volgende:
En toch heb ik geen positief gevoel over 2026. Wil de sfeer niet meteen bederven of zo.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je negatief de laatste tijd Haags
Goeisten garp van 2026.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:47 schreef Karzai het volgende:
Fles lief aankijken om een nieuw forum in elkaar te zetten die heeft verstand van computers
Ik heb nog een externe harde schijf van een tb die ik wel wil donerenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe zelf ook even een bijdrage.
Dan heb ik een ban op het moment van daglicht en mag de boel modereren als het donker is.quote:
En de rode loperquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:53 schreef Haags het volgende:
Zo even de straat gereedmaken voor de truck van de postcodeloterij.
Jij ook de beste wensen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gewoon nog een jaar hoor met dezelfde shitzooi omdat de mensheid nog steeds dezelfde shitzooi doet.
Laten we het daarom hier gewoon leuk houden zodat we nog een gezellige plek op deze wereld hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gewoon nog een jaar hoor met dezelfde shitzooi omdat de mensheid nog steeds dezelfde shitzooi doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |