En de rode loperquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:53 schreef Haags het volgende:
Zo even de straat gereedmaken voor de truck van de postcodeloterij.
Jij ook de beste wensen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gewoon nog een jaar hoor met dezelfde shitzooi omdat de mensheid nog steeds dezelfde shitzooi doet.
Laten we het daarom hier gewoon leuk houden zodat we nog een gezellige plek op deze wereld hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gewoon nog een jaar hoor met dezelfde shitzooi omdat de mensheid nog steeds dezelfde shitzooi doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:02 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal ben nog on track met m'n goede voornemenMoet wel naar Nederland over een paar maanden, dan ben ik door m'n kruiswoordpuzzelboekjes heen.
netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je daar niet nog een beetje jong voor?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik weer ineens zo verdrietig ben. zou dat kunnen?
De overgang begint meestal tussen de 40 en 60 jaar, met de gemiddelde leeftijd van de laatste menstruatie (menopauze) rond de 51 jaar, maar dit verschilt sterk per vrouw. Vroege overgang (voor 40) komt voor, en de hormonale veranderingen kunnen jaren voor de laatste menstruatie starten, vaak met onregelmatige cycli en klachten zoals opvliegers, slaapproblemen en stemmingswisselingen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je daar niet nog een beetje jong voor?
Zolang het nog bloedt zit het wel goedquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De overgang begint meestal tussen de 40 en 60 jaar, met de gemiddelde leeftijd van de laatste menstruatie (menopauze) rond de 51 jaar, maar dit verschilt sterk per vrouw. Vroege overgang (voor 40) komt voor, en de hormonale veranderingen kunnen jaren voor de laatste menstruatie starten, vaak met onregelmatige cycli en klachten zoals opvliegers, slaapproblemen en stemmingswisselingen.
Geloof het niet
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang het nog bloedt zit het wel goed
Ja zou kunnen natuurlijk. Hoewel het misschien eerder gewoon de situatie nu is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik weer ineens zo verdrietig ben. zou dat kunnen?
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vertel me dat je een man bent zonder dat je een man bentquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen slechte grapjes ook niet meerquote:
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel me dat je een man bent zonder dat je een man bent
Nog nul tettenpics ontvangen in 2026.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel me dat je een man bent zonder dat je een man bent
Ik leef op ongeveer 4 uur slaap. Ga wegquote:
Zeg nergens dat het niet magquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen slechte grapjes ook niet meer
Moest lachenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan wat je er zelf van maaktquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:21 schreef Karzai het volgende:
1 januari is volgens mij de grootste prutdag van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |