Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Haags het volgende:
[..]
30 euries.
Maar ik zeg altijd, je gaat met verlies het jaar uit maar met (10 euro) winst het nieuwe jaar in. 😎
Morguh Lovely, ook voor jou de beste wensenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:59 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen de beste wensen voor iedereen![]()
Nee het goedkoopste dat ik afgelopen maanden heb gehaald was bij DG zelf, iets van 3,70 per doosje, maar dat is ook alleen maar omdat mijn smaakje daar relatief goedkoop is (lungo intenso)quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Kunnen we toch weer 3 doosjes dolce gusto van kopen bij een aanbieding van 3 voor 9.99
Dat we die aanbieding al tijden niet meer voorbij zien komen maakt het wel even pijnlijk.
Gefeliciteerd. Had ik ook. Dus maar besloten om mijn baan niet op te zeggen. Is net te weinig om van te rentenieren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
Hoppakee 10 euro gewonnen op het oudejaarslot
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Haags het volgende:
[..]
30 euries.
Maar ik zeg altijd, je gaat met verlies het jaar uit maar met (10 euro) winst het nieuwe jaar in. 😎
Ik voel met je mee broederquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Ik had 25 euro op m'n straatje halve loten
Dan valt het bij mij nog meer met een tientje op 2 hele lotenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Ik had 25 euro op m'n straatje halve loten
In een land als Burundi zou je dat wel kunnen doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Had ik ook. Dus maar besloten om mijn baan niet op te zeggen. Is net te weinig om van te rentenieren.
ben je nog tot zo laat opgeblevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:12 schreef Lovely het volgende:
Het ging hier wel tot laat door met vuurwerk..
Dat niet, maar echt slapen doe je ook nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben je nog tot zo laat opgebleven
Hoorde hier om 3.30 nog knallen, werd er steeds wakker van maar sliep ook weer doorquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:12 schreef Lovely het volgende:
Het ging hier wel tot laat door met vuurwerk..
Kan je mooi binnen blijven en luisteren naar het nieuwjaarsconcertquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Het begint wel een beetje met intens kutweer trouwens dit jaar, keiharde wind en regen
Wakker, slapen, wakker slapen..quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde hier om 3.30 nog knallen, werd er steeds wakker van maar sliep ook weer door
Lag om 23. uur ongeveer al in dromenland
Morgen een meter sneeuw voor je deurquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Het begint wel een beetje met intens kutweer trouwens dit jaar, keiharde wind en regen
Niet echt behoefte aan die zenuwachtige violen en dwarsfluitenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je mooi binnen blijven en luisteren naar het nieuwjaarsconcert
Dat zou dan weer wel leuk zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen een meter sneeuw voor je deur
cultuurbarbaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet echt behoefte aan die zenuwachtige violen en dwarsfluiten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |