Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen, goed sparen. En dan iets warms en moois uitzoeken en gaan
Hedwig is ook blij want ze kan en mag weer naar buiten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond weer blij. Stoel staat weer op zijn vertrouwde plek.
Hoi vriendjequote:
Heftig ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef Ama het volgende:
Mijn tuintafel zit helemaal onder het vuurwerktroep.
dat is alles?quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef Ama het volgende:
Mijn tuintafel zit helemaal onder het vuurwerktroep.
Wast leuk gisternacht? Was geen drankfestijn aangezien je nu hardloopt al.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Eerste rondje hardlopen van het jaar zit er al opPrachtig weer hier, -10 en zon
Nee lag gewoon op tijd in bed en ben om 12u even opgestaan om naar het vuurwerk te kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wast leuk gisternacht? Was geen drankfestijn aangezien je nu hardloopt al.
We hebben in de gang gezeten van 18 tot half 2. Hij heeft in die uurtjes wel wat geslapen. Hij wilde niet plassen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe was het tijdens oud-nieuw voor hem?
Wist niet dat de hond zelf de stoel heeft verplaatst.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben in de gang gezeten van 18 tot half 2. Hij heeft in die uurtjes wel wat geslapen. Hij wilde niet plassen.
We hadden muziek aan ook.
Ik vond hem best rustig en ging beter dan verwacht, maar de knallen waren ook niet heel erg goed te horen door alles wat we gedaan hebben
Hij kan heel veel anders.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Wist niet dat de hond zelf de stoel heeft verplaatst.
Voor jou ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
De beste wensen allemaal, dat jullie wensen en voornemens uitmogen komen.
mijn goede voornemen is om geen goede voornemens te hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen ook goede voornemens of zitten we alweer aan de oliebollen?
Dank je Bitterbalquote:
Ligt dat niet onhandi, een helft in en een helft uit bedquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn goede voornemen is om geen goede voornemens te hebben.
en ik lig nog half in bed
O gefeliciteerd Karzai een hele dikke knuffelquote:
Nooit meer werken en de rekeningen niet betalenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat leeft denk ik ook niet zo in Swiss.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee lag gewoon op tijd in bed en ben om 12u even opgestaan om naar het vuurwerk te kijkenHoe was jouw feestje?
Neequote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt dat niet onhandi, een helft in en een helft uit bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Er zijn best oplossingen voor, maar die zullen nooit geïmplementeerd worden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs hier is Nederland in het nieuws omdat het (weer) zo uit de hand liep met hulpdiensten bekogelen met vuurwerk, auto's in de fik, brand in kerk etc.![]()
Het verbod zal wel weinig uitmaken, de mensen die zich zo gedragen trekken zich er toch niks van aan. De pakkans is te klein en straffen te laag, als je dan per ongeluk toch gepakt wordt.
Ohja, kan ik ook eindelijk aan dat seizoen beginnenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:27 schreef Ama het volgende:
Laatste Stranger Things kijken. Twee uur voor één aflevering, jeetje.
huehuequote:
Ongeveer 2 km hiervandaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
@:karzai Woon je vlakbij de afgebrande kerk? Wat staat er nog?
Ik heb alleen slechte voornemens.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Duvel schijt altijd op de grote hoopquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
Hoppakee 10 euro gewonnen op het oudejaarslot
En hoeveel koste het lotquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
Alleen maar hoeren neuken, nooit meer werken?quote:
Ik ook maar een tientjequote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
30 euries.quote:
Kunnen we toch weer 3 doosjes dolce gusto van kopen bij een aanbieding van 3 voor 9.99quote:
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Haags het volgende:
[..]
30 euries.
Maar ik zeg altijd, je gaat met verlies het jaar uit maar met (10 euro) winst het nieuwe jaar in. 😎
Morguh Lovely, ook voor jou de beste wensenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:59 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen de beste wensen voor iedereen![]()
Nee het goedkoopste dat ik afgelopen maanden heb gehaald was bij DG zelf, iets van 3,70 per doosje, maar dat is ook alleen maar omdat mijn smaakje daar relatief goedkoop is (lungo intenso)quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Kunnen we toch weer 3 doosjes dolce gusto van kopen bij een aanbieding van 3 voor 9.99
Dat we die aanbieding al tijden niet meer voorbij zien komen maakt het wel even pijnlijk.
Gefeliciteerd. Had ik ook. Dus maar besloten om mijn baan niet op te zeggen. Is net te weinig om van te rentenieren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Haags het volgende:
[..]
30 euries.
Maar ik zeg altijd, je gaat met verlies het jaar uit maar met (10 euro) winst het nieuwe jaar in. 😎
Ik voel met je mee broederquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Ik had 25 euro op m'n straatje halve loten
Dan valt het bij mij nog meer met een tientje op 2 hele lotenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Ik had 25 euro op m'n straatje halve loten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |